爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   3


子爵府

積分: 10860


41#
發表於 15-12-6 01:15 |只看該作者
呢行的確係好難做, 如果單身冇負擔一試無妨, 但要養家就真係絕對唔建議入行, 基本上要講既樓上已經講哂, 我想補充一點, 呢行咩人都有, 有d說話唔好盡信, 再者...人地做得掂係因為人地本身做開, 有固定客源, 同新手入行只靠做app做台係兩個世界, 或者你又會諗, 咁都係要入左行做住先, 慢慢就會有熟客, 咁諗係冇錯, 我可以講搵客係冇難度, 但多為散客, 實際幫助不大, 固定包月果d唔係冇, 不過老實講句, 流得出黎果d預左係豬頭骨啦, 個個初時入行都好勤力, 唔怕辛苦, 主動幫忙上落貨, 但當佢做落一段時間後就明白係咩一回事, 相信好多有call車經驗既朋友都會遇過, 司機黑口黑面, 態度差, 唔幫手不特止, 有時仲會串你兩句添, 當然正如我所講呢行咩人都有, 但同時亦係反影左呢行境況...


複式洋房

積分: 394


42#
發表於 15-12-6 11:33 |只看該作者

回覆:想請教揸van 揾食既爸爸

出車好,你老公要肯做,一定成功


男爵府

積分: 5325


43#
發表於 15-12-7 09:42 |只看該作者
掉返轉諗, 人人都諗住一入行就唔食豬骨,同d fresh grad 入職要掃巴有咩分別

客要儲返黎,你肯蝕底d,對客好d ,我相信d客唔會永遠比骨你食既。

今日你車一個散客,難保佢其實背後係間公司老板。

心態除左決定境界,仲影響命運既。

比心機!!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo