爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 2566


41#
發表於 15-10-29 17:12 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-10-29 14:40
我都覺得好衰、我平時聽人講補鐘應該平過學架嘛

知唔知邊到可以揾其他c父只補一两堂再租車考?
就算唔平都唔應該起價囉~sorry...搵c fu幫唔到你。


大宅

積分: 2584


42#
發表於 15-10-29 17:35 |只看該作者

回覆:kyoder 的帖子

唔緊要啦,下星期約到快期先揾都唔遲😝




別墅

積分: 897


43#
發表於 15-10-30 08:39 |只看該作者

回覆:10月29號 8點45分考忠義街

補鐘係貴過學架!因為補鐘佢無得收你租車費。
我學車時每堂180,租車900
補鐘係250。 聽講而家已經加到280喇




珊瑚宮

積分: 109173

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


44#
發表於 15-10-30 17:04 |只看該作者
妹妹..唔好灰心,180係平,補鐘=已經有牌而係雪左好久,是否?,而再考過,咪學多幾個鐘便已足夠,唔想又再來過的話..................,上次學左幾多個鐘?


大宅

積分: 1129


45#
發表於 15-10-30 18:12 |只看該作者
考試主要係安全意識加基本駕駛技巧


大宅

積分: 1129


46#
發表於 15-10-30 18:12 |只看該作者
加油


伯爵府

積分: 15970


47#
發表於 15-10-30 19:25 |只看該作者
我今日衰左啦,如果想轉自動波唔洗學咁多個鐘。會係咩架價錢


大宅

積分: 2584


48#
發表於 15-10-31 00:07 |只看該作者

回覆:20150618bb 的帖子

唔係好明你講咩😅😅😅
上次學左30個鐘




大宅

積分: 2584


49#
發表於 15-10-31 00:07 |只看該作者

回覆:10月29號 8點45分考忠義街

唔係30個鐘,係30堂




大宅

積分: 2584


50#
發表於 15-10-31 00:08 |只看該作者

回覆:thomas_so33 的帖子

衰咩啊😭😭😭😱😱😱

加油啊,我地一齊努力




大宅

積分: 2584


51#
發表於 15-10-31 00:09 |只看該作者

回覆:希素 的帖子

我唔識,係咪即係我揾佢補鐘,到再考嘅時候佢唔會再收我租車錢咁解?




大宅

積分: 2900


52#
發表於 15-10-31 00:30 |只看該作者
nicole_yan 發表於 15-10-31 00:09
我唔識,係咪即係我揾佢補鐘,到再考嘅時候佢唔會再收我租車錢咁解?



...
若果你跟個師傅考,就要一次俾左十堂錢先。
唔跟個師傅考,齋補鐘會貴D。

租車錢宜家幾貴下,千二至千六都有,唔同師傅唔同價。



大宅

積分: 2900


53#
發表於 15-10-31 00:50 |只看該作者
thomas_so33 發表於 15-10-30 19:25
我今日衰左啦,如果想轉自動波唔洗學咁多個鐘。會係咩架價錢


個人覺得學車都係唔好甘計較平貴,每堂嘅時間少幾分鍾都唔好計較,出得路面再返回上車點,D時間好難預得啱啱好。


考前我連續兩日去試場睇,教車師傅個圈子唔大,D師傅多數都相互識得,傾計甘係離唔開D學生點點點,過於計較數字的多少,對自己併無益處。
當然都有口啤好的師傅,真係用心教,唔會食你鐘,但唔係個個學神都甘幸運遇到嘅。


調整好心態,繼續努力,下次順利PASS。


大宅

積分: 3689

趣教勳章


54#
發表於 15-10-31 01:03 |只看該作者

引用:我唔識,係咪即係我揾佢補鐘,到再考嘅時候

原帖由 nicole_yan 於 15-10-31 發表
我唔識,係咪即係我揾佢補鐘,到再考嘅時候佢唔會再收我租車錢咁解?



...
我學緊有個師傅 1牌2牌都識 可補2次 去考牌
自己通常都排五到快期 因為full哂 叫師傅幫排可能機會大d 我過幾日補丙


大宅

積分: 2584


55#
發表於 15-10-31 14:07 |只看該作者

回覆:emilyo_o 的帖子

補两次意思係?

預祝你成功👍🏻👍🏻👍🏻加油




伯爵府

積分: 15970


56#
發表於 15-11-1 07:28 |只看該作者
考油塘真係唔易,因為我果日考條師父講好少去考,點知就考呢條路,因為掉頭位唔比學車去,同師父講個位近左,掉完頭都有架死車頂住重要即出返去,咪接近死物咪先死,又多小巴,大巴,泥頭車唔你理明先我考車重近貼我,死都無計


珍珠宮

積分: 32469


57#
發表於 15-11-1 10:20 |只看該作者

引用:10月29號+8點45分考忠義街我係女,+考自動波

原帖由 nicole_yan 於 15-10-22 發表
10月29號 8點45分考忠義街
我係女, 考自動波
我都是女,同你考同一日
考10點,考加密村街,
我好彩,遇到個後生又鬆手的考官
我合格左了

祝你下次好運




珍珠宮

積分: 32469


58#
發表於 15-11-1 10:28 |只看該作者

引用:回覆+werty+的帖子WAI169上車時已經好嚴肅,

原帖由 nicole_yan 於 15-10-29 發表
回覆 werty 的帖子

WAI169
我都係這個考官喎,我又唔覺佢嚴喎
佢除左講燈口轉右同注意路面情況然後開車外都冇黑面冇野講喇
myphoto.jpg




大宅

積分: 2584


59#
發表於 15-11-1 11:55 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

我全程佢都冇講嘢架🙈🙈🙈




大宅

積分: 2584


60#
發表於 15-11-1 11:56 |只看該作者

回覆:tpyjasmine 的帖子

你就好啦,不過你考10點啲時係最好,我太早啦!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo