自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12382


41#
發表於 08-7-29 17:19 |只看該作者
請問最細幾歲可以學打鼓? 那裡有得學呢?
thx~


禁止訪問

積分: 30006


42#
發表於 08-7-29 17:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17076


43#
發表於 08-7-29 17:23 |只看該作者
原文章由 miffy 於 08-7-29 17:20 發表
我仔學琴15個月, 4月考2級, 如果學多一樣樂器, 可能會學flute~~

囝囝大個 D, 佢搵到自已興趣個陣, 就自然會知要再學邊種樂器,
我 2個小朋友都係由琴開始, 慢慢發掘左興趣出嚟.

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-7-29 17:24 編輯 ]


子爵府

積分: 12382


44#
發表於 08-7-29 17:27 |只看該作者
我囝現在3歲半, 哩幾個月成日要求我比佢學琴及打鼓, 不過好似太細了.


伯爵府

積分: 17076


45#
發表於 08-7-29 17:33 |只看該作者
原文章由 可樂~ 於 08-7-29 17:27 發表
我囝現在3歲半, 哩幾個月成日要求我比佢學琴及打鼓, 不過好似太細了.

綱琴之前個 MISS 話小朋友 4歲或以上學會好 D, 我細嗰個就係 4歲開始學到依家.

[ 本文章最後由 88328mama 於 08-7-29 17:35 編輯 ]


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


46#
發表於 08-7-29 17:47 |只看該作者
papa,

唔該晒你先, 不過1/8同1/10既小提琴好似冇乜點減呀, as u know, 細size既琴好快就要換, 所以睇下有冇媽媽換琴後可轉讓囉....


原文章由 PaPa 於 08-7-29 16:23 發表


如果你唔係要D靚小提琴﹐可以考慮去「粵華樂器有限公司」買﹐大約三﹑四百元左右。

http://www.yuetwahmusic.com/



現在還有暑期大特賣﹐樂器低到三折至五折。

http://www.yuetwahmusic.com/50off.htm ...


男爵府

積分: 5908


47#
發表於 08-7-29 18:16 |只看該作者
原文章由 Martina 於 08-7-29 12:28 發表
angelmama, 大提琴 要幾大學? 難嗎?
我細仔學緊violin, 佢話想學大提琴喎, 我怕咩死我呀?






我地有d同學仔一年班就學, 仲學得快過我個女添, 我覺得小提琴要用條頸夾住個琴, 好辛苦, 大提琴就坐係度拉, 學起上黎其實唔差好遠, 都係4條弦。


珍珠宮

積分: 42368

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


48#
發表於 08-7-29 18:27 |只看該作者
原文章由 AA媽媽 於 08-7-29 17:47 發表
papa,

唔該晒你先, 不過1/8同1/10既小提琴好似冇乜點減呀, as u know, 細size既琴好快就要換, 所以睇下有冇媽媽換琴後可轉讓囉....


你諗住用幾錢買二手小提琴呢?


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


49#
發表於 08-7-29 19:14 |只看該作者
囡囡在K3開始學鋼琴,到P3才考第一次,三級。


然後帶她聽concert,是 celloflute solo, 都是女生的表演。


此後,她開始學這兩種樂器flute是她的最愛。


P4到現在F4, 三種樂器都沒有放棄,最愛的flute 已經八級,鋼琴七級,cello五級。

在沒有壓力下學習,音樂成為她的最大興趣,伴她終生。

不過,她不會以此為職業,她說。

P.S. 我的荷包就好大壓力!





原文章由 fannynsf 於 08-7-29 10:16 發表

[ 本文章最後由 bplus 於 08-7-29 19:16 編輯 ]


男爵府

積分: 6598

醒目開學勳章


50#
發表於 08-7-29 23:48 |只看該作者
No idea la,...

同埋我都想問呢, 由一開始學小提琴, 到complete一級(考試合格), 通常需時要幾耐呢??

原文章由 PaPa 於 08-7-29 18:27 發表


你諗住用幾錢買二手小提琴呢?

[ 本文章最後由 AA媽媽 於 08-7-29 23:53 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo