自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51912


41#
發表於 08-8-6 15:47 |只看該作者
原文章由 一仔媽咪520 於 08-8-6 15:28 發表
真係唔知點教喇~~~~


呢個年紀都唔可以用細個時教仔方式黎教架喇!只可以同佢講道理,佢唔聽只好由得佢自己lai鑊金既等佢自己知衰,到佢衰咗時至可以同佢再講道理同分析.

好似我細佬咁,細個又係俾我媽又打又鬧又管教得好嚴,我細佬都好怕亞媽成個裙腳仔咁,依家佢十六七歲,咪又係反亞媽反到暈,成日同我媽拗唔掂就轉channel用成log流利英文鬧亞媽,恰亞媽唔識英文,都無得教架喇.


複式洋房

積分: 401


42#
發表於 08-8-6 15:51 |只看該作者
正衰仔...個啊媽養到佢咁大....
竟然報警拉個啊媽..
唉..不過個啊媽又係既...個仔都16歲啦///
仲打..只會令佢更加反叛...


複式洋房

積分: 443


43#
發表於 08-8-6 17:09 |只看該作者
依家d青少年都唔知點教好?
一係就擔心佢反叛,出面識d壞人;一係就擔心佢變成隱蔽青年,成日係屋企 打機上網過日晨。


大宅

積分: 1873


44#
發表於 08-8-6 19:07 |只看該作者
原文章由 eeyore0511 於 08-8-6 13:55 發表
真係'鄧'個阿媽心痛。




大宅

積分: 1873


45#
發表於 08-8-6 19:11 |只看該作者
原文章由 eeyore0511 於 08-8-6 13:55 發表
真係'鄧'個阿媽心痛。



男爵府

積分: 6116

畀面勳章


46#
發表於 08-8-6 19:40 |只看該作者
16歲呢d反判年紀真係好難教,佢地有自已一套想法,不過報警拉阿媽又真係令阿媽好心痛!
正衰仔
平平安安  快快樂樂  健健康康


大宅

積分: 3616


47#
發表於 08-8-6 19:42 |只看該作者


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


48#
發表於 08-8-6 19:55 |只看該作者
原文章由 kc_01k 於 08-8-6 10:22 發表
死仔包一個, 睇佢張相o個個得戚樣就覺得佢呀媽無打錯佢, 正死仔!

激死個老母, 個呀媽教佢仲要報警, 養到咁大都無用啦.


依樣野..都係多得果d食飽飯冇野做...既搞c棍政府官員搞出黎..佢地唔set埋d咁既白痴法例...點會依家教仔都要比人拉?真係浪費警力又教壞細佬...


複式洋房

積分: 373


49#
發表於 08-8-6 20:39 |只看該作者
16歲d少年好反判,做阿媽個要适當調整下教仔d方法,打對于時下d青少年無用,只會适得其反,當你係仇人咁:;pppp:


琥珀宮

積分: 161936

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


50#
發表於 08-8-6 20:55 |只看該作者


睇佢個樣就知佢曳啦!都唔明白做媽媽既苦心!俾著我都傷心死!有個咁既仔!


侯爵府

積分: 24212


51#
發表於 08-8-6 20:59 |只看該作者
:-D :-D :-D :-D


大宅

積分: 4817


52#
發表於 08-8-6 21:04 |只看該作者
support 佢亞媽!

點止又打又鬧, 比我連機都掉左佢~


珍珠宮

積分: 45360


53#
發表於 08-8-6 21:09 |只看該作者
真係好怕小朋友, 年青人打機
打到阿媽姓乜都唔知
有d仲要打到暴斃

又真係好難控制佢地唔打機, 朋友打, 唔比佢打又話專制


大宅

積分: 1185


54#
發表於 08-8-6 21:24 |只看該作者
好衰呀


子爵府

積分: 11108


55#
發表於 08-8-6 23:22 |只看該作者
d咁0既衰仔自己衰好啦,搵人拉個呀媽, 因住比雷pat.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo