在職全職

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 7211


41#
發表於 15-11-19 18:36 |只看該作者
我舊公司請個文員,40左右,返星期一至六,勞工假
8500蚊


禁止訪問

積分: 50185


42#
發表於 15-11-19 19:45 |只看該作者

引用:回覆 QQfishma 的帖子佢今年公司叫對佢好,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40429


43#
發表於 15-11-19 22:49 |只看該作者

引用:回覆+QQfishma+的帖子乜叫無可能呀,+我公司

原帖由 donald63 於 15-11-19 發表
回覆 QQfishma 的帖子

乜叫無可能呀, 我公司四十幾歲都係8千幾咋, 好多野唔係講年紀嫁
係咪完全冇競爭力,英普唔識講,英文讀寫都有問題,出面大公司唔會見得成,先會接受呢個人工?




公爵府

積分: 25854


44#
發表於 15-11-19 23:52 |只看該作者
回覆 bik1229 的帖子

咪就係年紀大, 學歷低, 英文國語又唔得囉, 勝在唔使搭車, 準時收工, 好清閒,無壓力, D 師奶方便照顧仔咪無所謂囉


公爵府

積分: 25854


45#
發表於 15-11-19 23:59 |只看該作者
回覆 ayaya86 的帖子

$8200又真係太小, 仲要返6日, 真係難接受, 以為我公司人工低, 點知仲有人公司人工仲低, 我公司豈碼唔使返6日啦


男爵府

積分: 8244


46#
發表於 15-11-26 08:27 |只看該作者

回覆:四十幾歲文職可以搵幾多呀?

睇到眼凸,估唔到仲有啲咁低人工嘅工


公爵府

積分: 27460


47#
發表於 15-11-26 12:26 |只看該作者

回覆:QQfishma 的帖子

咁都要睇公司囉


禁止訪問

積分: 50185


48#
發表於 15-11-26 21:29 |只看該作者

回覆:四十幾歲文職可以搵幾多呀?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12339

2024年龍年勳章


49#
發表於 15-11-27 10:10 |只看該作者
咁大家可否比D 意見我...

我最想請40+ 既人, 師奶無問題, 反正唔駛點 OT 既, 朝9晚6, 中五就夠, 只係英文要識睇識寫 (因所有文件英文為主, 有時要簡單回下電郵), 5.5 天, 長短周, 要返港島區既話, 要出幾多錢呢類申請人先會感興趣呢?



水晶宮

積分: 68483


50#
發表於 15-11-27 10:19 |只看該作者
回覆 彥彥媽咪 的帖子

HK$12000


珍珠宮

積分: 32008

2025勳章蛇年勳章 開心吸收勳章


51#
發表於 15-11-27 10:38 |只看該作者
見到都好心寒,因為我都準備轉工,雖然40+啫,但有工作經驗,只得唔夠一萬人工,達到最低工資嗎?唔係呱﹗


男爵府

積分: 7077

好媽媽勳章


52#
發表於 15-11-27 11:18 |只看該作者
彥彥媽咪 發表於 15-11-27 10:10
咁大家可否比D 意見我...

我最想請40+ 既人, 師奶無問題, 反正唔駛點 OT 既, 朝9晚6, 中五就夠, 只係英文 ...
My friend seek for clerk, may you PM me details ?
人不犯我, 我不犯人.


公爵府

積分: 25854


53#
發表於 15-11-27 11:59 |只看該作者
回覆 QQfishma 的帖子

普通CLERK? 15000好高喎? 有無請到?


大宅

積分: 4194

育兒性格勳章 畀面勳章


54#
發表於 15-11-27 12:44 |只看該作者
彥彥媽咪 發表於 15-11-27 10:10
咁大家可否比D 意見我...

我最想請40+ 既人, 師奶無問題, 反正唔駛點 OT 既, 朝9晚6, 中五就夠, 只係英文 ...
12000-13000


男爵府

積分: 6875


55#
發表於 15-11-29 20:44 |只看該作者
回覆 QQfishma 的帖子

你分司請文員係唔係要求高?所以她會開15000元


禁止訪問

積分: 50185


56#
發表於 15-11-29 20:57 |只看該作者

引用:回覆 QQfishma 的帖子普通CLERK

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 50185


57#
發表於 15-11-29 20:58 |只看該作者

引用:回覆 QQfishma 的帖子你分司請文員係唔係要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18968


58#
發表於 15-11-29 22:19 |只看該作者

引用:我朋友得7800

原帖由 ayaya86 於 15-11-16 發表
我朋友得7800
過到最底工資嗎?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo