爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3004


41#
發表於 15-11-22 18:52 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

我已經去咗本田試左stepwgn,比想像中性能都唔錯,但沒有天窗 ....
又去咗Toyota睇過Noah ,有天窗但外形冇咁吸引 ....
好難揀呀!




禁止訪問

積分: 7557


42#
發表於 15-11-22 20:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3004


43#
發表於 15-11-22 21:20 |只看該作者

引用:Quote:LoveCJ+發表於+15-11-22+18:52+我已

原帖由 johnnywalker 於 15-11-22 發表
都係o個句,只肯揀呢兩個牌子,就只會局限自己既選擇,仲要係俾既錢多、得到既少。
...
咁有乜其他牌子介紹啊?




大宅

積分: 3505


44#
發表於 15-11-23 07:16 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

如果對空間唔係好大需求,可以考慮5+2嘅七人車,例如BMW 2 series gran tourer,揸上嚟一定比Stepwgn同Wish開心。





大宅

積分: 3004


45#
發表於 15-11-23 08:51 |只看該作者

引用:如果對空間唔係好大需求,可以考慮5+2嘅七

原帖由 kennyklt 於 15-11-23 發表
如果對空間唔係好大需求,可以考慮5+2嘅七人車,例如BMW 2 series gran tourer,揸上嚟一定比Stepwgn同Wish ...
多謝你的意見




大宅

積分: 2937


46#
發表於 15-11-23 08:56 |只看該作者
http://www.nissan.com.hk/tc/web/models/SERENA/home/hpage.htm

中7, 可睇埋 Serena.

會唔會考慮大7 ? Vellfire, Elgrand..


大宅

積分: 2322


47#
發表於 15-11-23 09:10 |只看該作者
本帖最後由 MonsterGary 於 15-11-23 09:38 編輯

有冇考慮 Ford Grand C-Max? 新車250k左右,德國生產,
1500 cc 有Turbo,馬力有成150 ps,扭力有 240 NM


禁止訪問

積分: 7557


48#
發表於 15-11-23 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 15-11-23 14:11 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-11-21 13:04
你有冇用返本田嘅維修服務?每年大約收幾多?
以前部STREAM只用左頭個5000仟回廠保養,以後就自己搵,幾經濟5000公里要換的野都係600不到,到要換波箱油時,1仟多小小全部都係用原廠野,正.


複式洋房

積分: 356


50#
發表於 15-11-23 15:02 |只看該作者
回覆 LoveCJ 的帖子

STEPWGN 上代天窗真係幾吸引


複式洋房

積分: 241


51#
發表於 15-11-23 16:09 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

其實如果考慮埋揸幾年會放車的話,真係得兩大牌子可以選擇,mazda 係性價比好高,但放車時二手價真係無眼睇




複式洋房

積分: 181


52#
發表於 15-11-23 18:29 |只看該作者

回覆:LoveCJ 的帖子

我揸過noah & stepwgn, 感覺noah反應會漫少少同埋個坐位高少少,駕駛感覺stepwgn比較好。最後揀左stepwgn. 覺得主要缺點係二手價冇咁硬淨。




大宅

積分: 3004


53#
發表於 15-11-23 21:20 |只看該作者

引用:回覆+LoveCJ+的帖子STEPWGN+上代天窗真係幾

原帖由 martin7 於 15-11-23 發表
回覆 LoveCJ 的帖子

STEPWGN 上代天窗真係幾吸引
新一代已經冇天窗啊






大宅

積分: 3004


54#
發表於 15-11-23 21:23 |只看該作者

引用:我揸過noah+&+stepwgn,+感覺noah反應會漫少

原帖由 Addman1227 於 15-11-23 發表
我揸過noah & stepwgn, 感覺noah反應會漫少少同埋個坐位高少少,駕駛感覺stepwgn比較好。最後揀左stepwgn. ...
星期四會試埋Noah ,睇吓駕駛的感覺如何⋯⋯

Honda 嘅維修支援服務好似冇toyota咁好,我現在架Toyota 係跟原廠車保養,有咩事都可以即刻call佢哋熱線,即刻師傅來幫手。但Honda就無。




大宅

積分: 3004


55#
發表於 15-11-23 21:26 |只看該作者

回覆:七人車 - 邊款比較好?

其實有冇人而家揸緊Noah ,有冇咩意見呀?上斜有沒有力呢?




珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


56#
發表於 15-11-30 09:58 |只看該作者
Honda STREAM good


禁止訪問

積分: 7557


57#
發表於 15-11-30 12:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2937


58#
發表於 15-11-30 17:30 |只看該作者
LoveCJ 發表於 15-11-23 21:26
其實有冇人而家揸緊Noah ,有冇咩意見呀?上斜有沒有力呢?

noah 尼講, 上斜無問題嘅.

當然睇你"有無力" 嘅定義...


大宅

積分: 4510


59#
發表於 15-11-30 20:33 |只看該作者

引用:回覆 LoveCJ 的帖子STEPWGN 上代天窗真係幾

原帖由 martin7 於 15-11-23 發表
回覆 LoveCJ 的帖子

STEPWGN 上代天窗真係幾吸引
我都係因為咁在最後關頭由Serena 轉咗Stepwgn. 現在揸了兩年幾,so far so good. 駕駛樂趣講不上,但我等肥佬坐得都好舒服。


複式洋房

積分: 356


60#
發表於 15-11-30 21:59 |只看該作者
回覆 pcy307 的帖子

上代個天窗真係好吸引
其他個2部差咁D
鴐駛方面都算係咁

起碼上斜過車都做到
係反應該慢少少咁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo