自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   7


男爵府

積分: 6744


41#
發表於 15-11-24 01:04 |只看該作者

回覆:吳卓羲

覺得佢順眼咗,正氣咗。


禁止訪問

積分: 80247


42#
發表於 15-11-24 01:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lymchau+於+15-11-23+發表大

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9420


43#
發表於 15-11-24 01:15 |只看該作者

回覆:吳卓羲

佢屬於越睇越順眼個種
初出道個時我都馬馬地佢。


琥珀宮

積分: 169631


44#
發表於 15-11-24 01:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-11-24+發表你介

原帖由 Superman-GF 於 15-11-24 發表
邊個網睇呀?
YouTube





琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 15-11-24 01:23 |只看該作者

引用:其實我想開po講唱K好耐,但呢度d+jm+好多唔

原帖由 ZACK 於 15-11-23 發表
其實我想開po講唱K好耐,但呢度d jm 好多唔鐘意佢
我有幸有次同—個TBB 監 ...
家境小康?

唔係化。佢公屋出身架喎

不過真係好高大。佢行過就會好易被留意到




大宅

積分: 3618


46#
發表於 15-11-24 02:07 |只看該作者

引用:其實我想開po講唱K好耐,但呢度d jm 好多唔

本帖最後由 Koey0729 於 15-11-24 02:20 編輯
原帖由 ZACK 於 15-11-23 發表
其實我想開po講唱K好耐,但呢度d jm 好多唔鐘意佢
我有幸有次同—個TBB 監 ...




瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


47#
發表於 15-11-24 03:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ZACK+於+15-11-23+發表其實我

原帖由 LedTV 於 15-11-24 發表
家境小康?

唔係化。佢公屋出身架喎
公屋都有小康掛

查實大把有 $$ 人住公屋




象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


48#
發表於 15-11-24 06:00 |只看該作者
佢本身都係屬於靚仔行列,不過而家個人成熟穩重左,更有一番味道 

點評

lojo11    發表於 15-11-24 09:55


翡翠宮

積分: 82097

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


49#
發表於 15-11-24 06:35 |只看該作者

回覆:吳卓羲

行運樣


珍珠宮

積分: 43376


50#
發表於 15-11-24 06:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lymchau+於+15-11-23+發表大

原帖由 cathy29 於 15-11-23 發表
堅型
要搵黎睇下先




琥珀宮

積分: 169631


51#
發表於 15-11-24 09:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ZACK+於+15-11-23+發表其實我

原帖由 LedTV 於 15-11-24 發表
家境小康?

唔係化。佢公屋出身架喎
我一向唔覺得佢高,但而家幾fit,身型比例好ok。




大宅

積分: 1248


52#
發表於 15-11-24 09:25 |只看該作者

引用:大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有

原帖由 lymchau 於 15-11-23 發表
大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!
好睇,,,追緊


翡翠宮

積分: 75393


53#
發表於 15-11-24 09:26 |只看該作者

引用:衝2佢好殘,見你咁講,我都要追下hill雄

原帖由 joyful12 於 15-11-23 發表
衝2佢好殘,見你咁講,我都要追下hill雄





男爵府

積分: 7984


54#
發表於 15-11-24 09:31 |只看該作者
lymchau 發表於 15-11-23 22:32
大家要看看內地劇「最佳前男友」,唱K更有型!
絕對係, 我都因為呢套劇對佢改觀


珊瑚宮

積分: 100497

2024年龍年勳章 牛年勳章


55#
發表於 15-11-24 09:57 |只看該作者
佢外型我like..


大宅

積分: 2469


56#
發表於 15-11-24 10:05 |只看該作者

回覆:吳卓羲

佢唔高大㗎!陳豪馬明嗰D先高大,但唱K算係幾好樣嗰D,會望多幾眼


琥珀宮

積分: 156750

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


57#
發表於 15-11-24 11:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+LedTV+於+15-11-24+發表家境

原帖由 木土土 於 15-11-24 發表
我一向唔覺得佢高,但而家幾fit,身型比例好ok。
可能我個時細啦,所以覺佢高大掛。

以15歲靚妹角度睇,之後都無見過佢。

仲有d都好高,但高瘦得黎成枝木咁。




公爵府

積分: 27141


58#
發表於 15-11-24 11:16 |只看該作者

引用:剛睇梟雄,發現唱k好似靚仔咗,瘦咗後生咗

原帖由 木土土 於 15-11-23 發表
剛睇梟雄,發現唱k好似靚仔咗,瘦咗後生咗!有一排覺得佢肥咗佬咗,今日眼前一亮



...
我睇緊最佳前男友覺得佢型左


珍珠宮

積分: 40429


59#
發表於 15-11-24 11:18 |只看該作者
本身就是靚仔來, 好樣過馬明, 陳毛唔駛講啦, 同靚仔扯不上關係。

肯下功夫做好些戲, 有排行運。


男爵府

積分: 9371


60#
發表於 15-11-24 11:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lam1234+於+15-11-23+發表我

原帖由 木土土 於 15-11-23 發表
Yeah,我就係睇到呢幕有感而發





首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo