自由講場

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   28


侯爵府

積分: 20328


41#
發表於 15-11-27 09:26 |只看該作者
我覺得好誇張............我唔信!!

(利申: 我小朋友傳統名校)


已刪除用户

積分: 55335


42#
發表於 15-11-27 09:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15245


43#
發表於 15-11-27 09:28 |只看該作者

回覆:名校10招保成績 學生淪考試機器

入唔到名校睇吓呢啲報導自我安慰一下

點評

ivythepooh    發表於 15-12-1 01:26
karenlyk    發表於 15-11-27 12:50
greenpea    發表於 15-11-27 09:58


大宅

積分: 4946


44#
發表於 15-11-27 09:29 |只看該作者
薯圈 發表於 15-11-27 08:06
名校10招保成績 學生淪考試機器
全科及格也留級 非精英班是「廢人」


即使全科及格亦不准升班,每年每級最少10人留班->見過



精英班多功課,每課完結便「即堂quiz」,「唔識就要留堂」-->經常發生


老師勸誡「最好唔參加任何活動,成績要緊。」->見過,不過是F5 and F7 先甘講

又因地理科成績不夠標青,被老師多次要求退修。-->見過,其實名學生會考閒閒地都讀9科,讀吾掂,讀少科又無咩損失


試過學校聖誕派對,同學均穿名牌,他打扮一般,引來同學嘲笑:「無錢就唔好入嚟讀!」-->見過,尤其謝師x仲勁





珍珠宮

積分: 39666

開心吸收勳章


45#
發表於 15-11-27 09:29 |只看該作者
我以前讀普通學校,都有部份老師係好冧精英班的學生同埋時不時奚落讀書唔好的學生。


子爵府

積分: 13767


46#
發表於 15-11-27 09:30 |只看該作者


如果係真好悲哀, 又話有教無類 ?


子爵府

積分: 10187


47#
發表於 15-11-27 09:30 |只看該作者

回覆:名校10招保成績 學生淪考試機器

我相信有呢啲事,
其實好睇校長作風,
啲老師好多應該都係聽上頭ORDER做野,
冇哂HEAET個種

我唔係讀名校,咪一樣遇到啲咁嘅老師!


珍珠宮

積分: 41943


48#
發表於 15-11-27 09:33 |只看該作者
我有FD係讀名校,以前我係跳芭蕾舞GE,佢係我GE芭蕾舞同學,後尾做左好朋友,當時聽佢講(都10年前LA大約),佢話佢NG開心因為要留班,我問點解,佢話學校規定全級最差果10個要留班,本身佢係尾15,但因為留完班都仲係考尾10就要踢出校,本身尾10有3個上年已經留過班,所以就踢走左,踢完之後再重新計尾10(好變態LOR,有人走左要搵人"補位"),多左3個人要留班,咁我問FD,咁你都仲爭2個先到你AR,點解你話自己要留班AR?佢話,因為新GE果10個入面,有1人NG想留班所以轉校,另1人因為重新組合時入圍,果個人上年都已經留過班,因此要踢出校,所以到再重新計算果10個留班人果陣,我朋友就有份了......

最後,佢留完第一年之後,本身NG洗留GE,但又因為有人踢出枚有人要走所以又大左尾10......

佢後尾都轉左校了,無再係名校度讀書


已刪除用户

積分: 55335


49#
發表於 15-11-27 09:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19467


50#
發表於 15-11-27 09:36 |只看該作者

引用:真人真事,中二學生唔識數學去問老師,老師

原帖由 janet 於 15-11-27 發表
真人真事,中二學生唔識數學去問老師,老師樂意解答,仲用私人時間回校幫學生補數,一個月後中二學生班主任 ...
班主任本未倒置!


珊瑚宮

積分: 102955

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


51#
發表於 15-11-27 09:37 |只看該作者
我都係 名校,
但老師真係會叫追唔上既同學 drop 左果科
突擊 / 即堂 測驗 係常有既事,
多數 係 2堂 痴埋一齊 先會 quiz,
考得唔好 堂上罰企, 放學留堂


侯爵府

積分: 21540


52#
發表於 15-11-27 09:42 |只看該作者

引用:晴報+………+麻麻地信+

原帖由 Chowying 於 15-11-27 發表
晴報 ……… 麻麻地信
有幾奇,唔使名校,普通小學都有。

朋友個仔學野慢跟不上,測驗不合格,老師可以一句:你地唔好同xXX玩,佢懶惰。

真係有小朋友去堆去我朋友個仔身邊,鬧佢懶,老師話唔好同你玩。

個老師間接助長欺凌



點評

siu05    發表於 15-11-27 19:39
happy+    發表於 15-11-27 10:39
happy+    發表於 15-11-27 10:39
greenpea    發表於 15-11-27 09:59


珍珠宮

積分: 41943


53#
發表於 15-11-27 09:50 |只看該作者
saberlily 發表於 15-11-27 08:40
Agree。

我小學被老師係早會度點名批評,仲叫同學指住我黎笑。去到中學,因為成績太好 ,又被老師排斥
以今時今日GE標準,我諗E種老師會比人叫佢做"教畜"

我以前呢,小一讀有少少名GE學校,因為讀NG上,就轉左去普通學校讀小二,讀到畢業

都有衰老師GA,有勁果個呢,班上有校園欺凌,但正因為果組欺凌者中,1個係班長,1個考全班第1,2個係風紀,所以個老師係罰比人哈果個


公爵府

積分: 29215


54#
發表於 15-11-27 09:51 |只看該作者
miffyumiffy 發表於 15-11-27 09:27
我仔學校相反, 精美班好hea, 少功課, 因為班人叻到唔知讀緊幾年級, 可能佢自己本身叻, 或屋企資源充足, tra ...
其實又真係,精英嗰D自已出面操到行,真係靠學校教咩,

點評

kavenzou    發表於 15-11-27 09:58


公爵府

積分: 29215


55#
發表於 15-11-27 09:52 |只看該作者
一樣米養百樣人,
間間學校都有好老師同衰老師


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


56#
發表於 15-11-27 09:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 good_pig 於 15-11-27 發表果

原帖由 saberlily 於 15-11-27 發表
所以我好討厭精英制精英班,好似我中學,5年讀精英班,亦係精英中既精英,我有同學係讀最差果班 ...
我地冇乜野精英班,不過d miss好似做sales跑數咁,揾公開試成積黎跑


水晶宮

積分: 50007


57#
發表於 15-11-27 09:57 |只看該作者

回覆:名校10招保成績 學生淪考試機器

我自己試過名女校轉差男女校,師資真係無乜分別,一樣有好有衰有腦殘,最大分別嘅係氣氛。




子爵府

積分: 11794

畀面勳章


58#
發表於 15-11-27 09:58 |只看該作者

引用:Quote:saberlily 發表於 15-11-27 08:40 Ag

原帖由 Angel_Rose 於 15-11-27 發表
以今時今日GE標準,我諗E種老師會比人叫佢做"教畜"

我以前呢,小一讀有少少名GE學校,因為讀NG上,就轉左去普 ...
教師又好教畜又好,我老公話老師係要教唔識既小朋友變為識,識既我使鬼返學俾你教咩~

派成績表,派試卷,老師鍾意讀哂我啲分數出黎,仲問同學值唔值得同我做同學,朋友。我忍夠6年,俾人蝦都唔敢出聲。


男爵府

積分: 5823


59#
發表於 15-11-27 09:58 |只看該作者

回覆:名校10招保成績 學生淪考試機器

我當年讀band 1學校,唔係精英班,真係唔理你交唔交功課,上堂瞓教好,發夢又好,唔會理...唯一要求係唔好影響其他人同校譽


大宅

積分: 4838


60#
發表於 15-11-27 10:00 |只看該作者

回覆:名校10招保成績 學生淪考試機器

我以前讀傳統名女校,成績係最差哥批。
我到而家都記得當年F6班主任喺全班面前話有時唔記得我ge存在,話排隊見到我先醒起我係呢班,又話好多老師都覺得我差,當時真係忍住d眼淚。
不過我都好多謝佢,我因為佢呢番說話,發憤讀書,而家Master就黎畢業,立志做個好老師,一定唔會好似佢d說話咁傷人



點評

siu05    發表於 15-11-27 19:41

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo