樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5178


41#
發表於 15-12-28 12:05 |只看該作者

引用:我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價

原帖由 irene_lai616 於 15-12-27 發表
我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價而放貨係D有最少幾個單位的業主,佢地想減磅,拎返cash先!
相反 ...
只有自住物業的業主,唔會因為見到樓市向下而放貨-agree ! 尋日康怡有宗破600萬成交,放盤半年由開價700減至580,但02買入價只係168, d業主開始賣貨留cash 再戰。自住既吾會賣,因供得起兼一買一賣洗費大,但市差,股市又損手既失業買家非賣不得了,尤其有2按個d無咩$剩傍身。



做人至緊要開開心心 :-D


公爵府

積分: 27766


42#
發表於 15-12-28 12:40 |只看該作者

引用:我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價

原帖由 irene_lai616 於 15-12-27 發表
我睇法係現在樓市確實係向下,但真正肯減價而放貨係D有最少幾個單位的業主,佢地想減磅,拎返cash先!
相反 ...
同意,所以當呢批肯減價嘅業主去晒貨之後,就會跌定架啦。


大宅

積分: 2633


43#
發表於 15-12-28 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+irene_lai616+於+15-12-27+發

原帖由 puibb 於 15-12-28 發表
只有自住物業的業主,唔會因為見到樓市向下而放貨-agree ! 尋日康怡有宗破600萬成交,放盤半年由開價700減 ...
股票市場輸一大畢錢個D就低死!唔賣唔得啦!鬼叫佢地大貪咩!
至於失業方面,現在失業率有沒有7-8%?加上政府又推行最低工資,掃街都$7-8千蚊啦!做security既閒閒地都過萬,邊有咁多失業,有沒有人燒炭啊!?




男爵府

積分: 5178


44#
發表於 15-12-28 15:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+puibb+於+15-12-28+發表只有

原帖由 irene_lai616 於 15-12-28 發表
股票市場輸一大畢錢個D就低死!唔賣唔得啦!鬼叫佢地大貪咩!
至於失業方面,現在失業率有沒有7-8%?加上政 ...
搵7-8千當然不是問題,問題係失業既一家之主,老婆搵得吾多但係供緊過萬甚至2-3萬又有四大長老+小孩開支等所以賣姐




做人至緊要開開心心 :-D


大宅

積分: 2633


45#
發表於 15-12-28 15:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+irene_lai616+於+15-12-28+發

原帖由 puibb 於 15-12-28 發表
搵7-8千當然不是問題,問題係失業既一家之主,老婆搵得吾多但係供緊過萬甚至2-3萬又有四大長老+小孩開支等 ...
無辦法,一句講曬\'積穀防飢\'。




男爵府

積分: 7526


46#
發表於 15-12-28 17:14 |只看該作者

回覆:irene_lai616 的帖子

讚成,真係要計好數,最好有半年至一年供樓錢做儲備




大宅

積分: 2633


47#
發表於 15-12-28 17:18 |只看該作者

回覆:lubb 的帖子

係呀!得閒買下其他D投資產品,爛船總有三分釘。




禁止訪問

積分: 4041


48#
發表於 15-12-29 12:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7526


49#
發表於 15-12-29 12:15 |只看該作者

回覆:meimei342 的帖子

呢個市況仲反價!不過唔駛失望,你一定搵到個更好既盤既💪🏻💪🏻




男爵府

積分: 5928


50#
發表於 15-12-30 09:27 |只看該作者
lubb 發表於 15-12-29 12:15
呢個市況仲反價!不過唔駛失望,你一定搵到個更好既盤既💪🏻💪🏻



...
其實咩為之"呢個市況"?

要買嘅人嫌貴死都唔肯買
有樓嘅人想賺多D死都唔平賣
已膠著好幾個月了

呢輪只係o個D等錢駛嘅業主平D賣左
報紙就日日係咁吹淡, 但呢類成交好少
細心睇內文, 原來有D同凶宅同層, 有D係極低層,其實平係應該

香港好多人有足夠嘅cash買樓, 未出手姐, 身邊都有幾個呢D朋友


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


51#
發表於 15-12-30 13:22 |只看該作者

引用:Quote:lubb 發表於 15-12-27 15:22 我都係

原帖由 meimei342 於 15-12-29 發表
等咗幾年都不想等啦,本來昨晚約咗簽臨約,業主臨時反價,本來樓價都不係平,其實根本盤不多。 ...
咩區?


男爵府

積分: 8921


52#
發表於 15-12-30 17:58 |只看該作者

引用:而家係有價冇市,好多人驚冇左份工所以冇興

原帖由 dyl 於 15-12-27 發表
而家係有價冇市,好多人驚冇左份工所以冇興趣買樓





大宅

積分: 3634


53#
發表於 15-12-30 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dyl 於 15-12-27 發表而家係

原帖由 kiwibaby2015 於 15-12-30 發表
一定會再跌,日後會大把銀主盤。
基本上係d業主唔面對現實。永遠想樓市高高高。租金加加加。宜家真係大把租盤。睇下班業主宜家加乜。宜家講緊全球經濟都衰退,唔係得香港。


男爵府

積分: 6907


54#
發表於 15-12-31 00:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kiwibaby2015+於+15-12-30+發

原帖由 hknote 於 15-12-30 發表
一定會再跌,日後會大把銀主盤。
基本上係d業主唔面對現實。永遠想樓市高高高。租金加加加。宜家真係大把租 ...
經濟向好先會加息,如果唔加息樓價又唔會大跌!全球經濟衰退?下年美國大選,起碼兩年後先有機會

而且政府辣招幫到手,呢幾年少左好多投資投機者,投資者係下跌初期走得最早果班!依家少左呢班人,急跌動力少左好多!




大宅

積分: 3634


55#
發表於 15-12-31 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 hknote 於 15-12-30 發表一定

原帖由 kptsui 於 15-12-31 發表
經濟向好先會加息,如果唔加息樓價又唔會大跌!全球經濟衰退?下年美國大選,起碼兩年後先有機會

而且政府 ...
唔緊要。大家看看下年吧。
可能下年經濟好似你甘講,好好,樓市再到升新高。唔比佢跌


男爵府

積分: 5928


56#
發表於 15-12-31 09:02 |只看該作者
hknote 發表於 15-12-31 00:49
唔緊要。大家看看下年吧。
可能下年經濟好似你甘講,好好,樓市再到升新高。唔比佢跌

單是結婚嘅新家庭就增加住屋需求, 唔夠錢買都要租
後生一輩都無咩邊個會肯結左婚同父母住
個個咁中意買買買衫袋鞋, 結左婚想同屋企住都無位加多個新成員
聽聞2017係結婚好年, 就看看到時樓市如何


男爵府

積分: 6403


57#
發表於 15-12-31 15:36 |只看該作者

引用:2017結婚好年,需求依然起到,租金不見大幅

原帖由 suzy1223 於 15-12-22 發表
2017結婚好年,需求依然起到,租金不見大幅下跌,應該下年中會回升
但2017 亦會係供應增加的開始。
哈哈。




男爵府

積分: 6403


58#
發表於 15-12-31 15:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kptsui+於+15-12-31+發表經濟

原帖由 hknote 於 15-12-31 發表
唔緊要。大家看看下年吧。
可能下年經濟好似你甘講,好好,樓市再到升新高。唔比佢跌
係 大家都係估
睇下香港經濟可以好成點。
好 人人受惠




侯爵府

積分: 22782


59#
發表於 15-12-31 15:54 |只看該作者
一句講晒, 無樓嘅就睇下調, 有樓嘅就睇上升


侯爵府

積分: 24173


60#
發表於 15-12-31 16:31 |只看該作者
屯門元朗抗低力低,跌左正常,,見到市區樓地產貼出來d價ok行入去問下,啊小姐/阿生,呢個xxx盤,想問下,,,,點知阿agent一味話,無架無架, ,,,原來假盤,,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo