親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   22


珍珠宮

積分: 40902


41#
發表於 16-1-30 22:56 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

最後book左天玥


大宅

積分: 1364


42#
發表於 16-2-5 17:02 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

請問有冇jm住過加賀?房間有冇得浸温泉?四人房間大嗎?


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


43#
發表於 16-2-5 18:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Koala_Chu 於 16-01-12 發表

原帖由 kaka80 於 16-01-12 發表
住完可以再share下嗎?
昨晚住春天和風四人房
1454666504671.jpg


水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


44#
發表於 16-2-5 18:03 |只看該作者

回覆:Koala_Chu 的帖子


1454666619280.jpg



水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


45#
發表於 16-2-5 18:05 |只看該作者

回覆:Koala_Chu 的帖子

房間浸温泉有窗
1454666709564.jpg


珍珠宮

積分: 40902


46#
發表於 16-2-8 01:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaka80 於 16-01-12 發表住完

原帖由 Koala_Chu 於 16-02-05 發表
昨晚住春天和風四人房
好正咁呀


珍珠宮

積分: 40902


47#
發表於 16-2-8 01:20 |只看該作者

引用:房間浸温泉有窗

原帖由 Koala_Chu 於 16-02-05 發表
房間浸温泉有窗



水晶宮

積分: 50971

2018復活節勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


48#
發表於 16-2-8 14:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Koala_Chu 於 16-02-05 發表

原帖由 kaka80 於 16-02-08 發表
好正咁呀
不過間房都舊,同有少少up味


子爵府

積分: 10180


49#
發表於 16-2-8 17:30 |只看該作者

引用:同老公想去北投溫泉酒店住一晚,+睇過有春天

原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表
同老公想去北投溫泉酒店住一晚, 睇過有春天, 倆人, 天玥, 千幾一晚, 大家覺得邊間好?睇過2千幾就out budget ...
春天好似最舊,同老公八年前住過,有房外温泉池,可着泳衣一齊浸。但出入唔方便,一個鐘頭一班shuttle,細車,滿座要再等。
天玥最新,捷運行過去五分鐘,隔離同對面有境點,温泉博物館等。仲有間日式拉麵,對面又有超市。開張時住過,房無春天咁大,不過乾淨舒服。西式設計。
坐捷運去淡水或士林夜市都方便。可考慮去淡水食田季爺發燒肉,好正!




珍珠宮

積分: 40902


50#
發表於 16-2-10 00:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaka80 於 16-01-04 發表同老

原帖由 evapecosbb 於 16-02-08 發表
春天好似最舊,同老公八年前住過,有房外温泉池,可着泳衣一齊浸。但出入唔方便,一個鐘頭一班shuttle,細 ...
我最後book左天玥, 諗住近捷運, 不過房好細嗎?


子爵府

積分: 10180


51#
發表於 16-2-10 09:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+evapecosbb+於+16-02-08+發表

原帖由 kaka80 於 16-02-10 發表
我最後book左天玥, 諗住近捷運, 不過房好細嗎?
唔算細,我地一家三口住都ok



點評

kaka80    發表於 16-2-16 23:31


大宅

積分: 1721


52#
發表於 16-2-16 00:57 |只看該作者

回覆:北投溫泉酒店

如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂


大宅

積分: 1616


53#
發表於 16-2-16 11:46 |只看該作者
我因為同 6299去
所以book左天玥
如果自己2公婆去會㨂倆人


大宅

積分: 1616


54#
發表於 16-2-16 11:47 |只看該作者
55645327 發表於 16-2-16 00:57
如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂

我係booking.com訂


珍珠宮

積分: 40902


55#
發表於 16-2-16 15:39 |只看該作者

引用:如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂

原帖由 55645327 於 16-02-16 發表
如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂
我係ctrip訂呀, 我覺得平d, 你再check下


珍珠宮

積分: 40902


56#
發表於 16-2-16 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kaka80 於 16-02-10 發表我最

原帖由 evapecosbb 於 16-02-10 發表
唔算細,我地一家三口住都ok
thx


珍珠宮

積分: 40902


57#
發表於 16-2-16 15:40 |只看該作者

引用:我因為同 6299去所以book左天玥如果自己2公

原帖由 魚b 於 16-02-16 發表
我因為同 6299去
所以book左天玥
如果自己2公婆去會㨂倆人
我都有諗兩人, 不過要坐多程shuttle, 所以打消左念頭。


男爵府

積分: 7436


58#
發表於 16-2-16 16:40 |只看該作者

引用:如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂

原帖由 55645327 於 16-02-16 發表
如book天玥你地係官網訂定上網經agent訂
早幾日住完,在 booking. com 訂


男爵府

積分: 6127


59#
發表於 16-2-16 19:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 55645327 於 16-02-16 發表如

原帖由 maggkiki 於 16-02-16 發表
早幾日住完,在 booking. com 訂
have any photo share


珍珠宮

積分: 40902


60#
發表於 16-2-16 23:09 |只看該作者
maggkiki 發表於 16-2-16 16:40
早幾日住完,在 booking. com 訂
ok ma?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo