爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2769


41#
發表於 16-1-27 13:23 |只看該作者

引用:Quote:guatma 發表於 16-1-27 12:21 Um....

原帖由 dick9394 於 16-01-27 發表
大熱天/大雨時仲難呀....
熱都算,大雨應該無得搞

好彩今早整無雨,唔係都幾難搞。


洋房

積分: 34


42#
發表於 16-1-27 17:09 |只看該作者
露天其實唔適宜用車笠,除非唔介意車殼花晒,就算真係要用,要確保車身係清洗完冇沙塵同車笠要縳得好實,如果車身有沙粒,露天由於大風,車笠不停擺動,與車殼之間不停磨擦,比唔用車笠對車殼損耗大好多倍。


男爵府

積分: 7787


43#
發表於 16-1-27 17:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 dick9394 於 16-01-27 發表大

原帖由 guatma 於 16-01-27 發表
熱都算,大雨應該無得搞

好彩今早整無雨,唔係都幾難搞。
其實落慣左,大雨都吾係好大問題係車度有件雨褸,只要騰空雙手就無大問題,反而係好勁好勁既大風將捲開但未完全縛好既套穿得漲漲,大風我會用一d夾仔幫手.


大宅

積分: 2769


44#
發表於 16-1-28 11:23 |只看該作者

引用:露天其實唔適宜用車笠,除非唔介意車殼花晒

原帖由 pendy_ae101 於 16-01-27 發表
露天其實唔適宜用車笠,除非唔介意車殼花晒,就算真係要用,要確保車身係清洗完冇沙塵同車笠要縳得好實,如 ...
上面都有人分享過車套會磨損的情況,不過我覺得車套都還有其他可取的好處既,如防下太陽,無咁直接曬到,又可以防下雨水咁。

車放戶外地方,點都係傷d。



大宅

積分: 2769


45#
發表於 16-1-28 11:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 guatma 於 16-01-27 發表熱都

原帖由 Evan 於 16-01-27 發表
其實落慣左,大雨都吾係好大問題係車度有件雨褸,只要騰空雙手就無大問題,反而係好勁好勁既大風將捲開但未完 ...
我第一次用時,風都好大,吹到漲哂,扯住咁,要慢慢搞囉。

不過大雨我諗都未必搞,寧願第日再搞。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo