樓市動向

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23466

玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 08-9-29 12:58 |只看該作者
呢樣我就唔係好清楚, 但我爸爸媽媽個時係離左婚..我諗離左婚會比較容易d吧..但應該只要有合理既理由都應該得卦...


大宅

積分: 2125


42#
發表於 08-10-1 03:06 |只看該作者
我都有咁既煩惱呀,我老公之前經濟不景賣左層居屋,層居屋係他之前同前妻買落既,如果依家我同佢想申請公屋,係咪可以呢?
有無人知呢?


別墅

積分: 753


43#
發表於 08-10-1 16:13 |只看該作者
我只係路過 .... 睇到多左咁多 post 既, 又想發下up風 ... 以 denbee 既發言 --- 覺得你係一個超完美主義者 ..... 好難係度有人同人啱傾+喎 ... meilo 都係講出佢自己既問題啫.... 我又唔見得佢博同情或要人幫 ... 佢講下都好似得罪你咁 .... 你好似係單身, 你未大過肚, 你唔知佢會幾冇助 .... 你根本唔明佢既感受 ----- 我只不過係一個普通及在職既師奶 .... 讀書唔多..... 有乜得罪唔好見怪 ---- 最後, 我以為淨係 d 為人父母既同道先上 bk 交流下添 ~~~~

原文章由 Denbee 於 08-9-29 10:53 發表
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?
...


男爵府

積分: 9791


44#
發表於 08-10-2 00:29 |只看該作者
原文章由 snoopymummy 於 08-10-1 03:06 發表
我都有咁既煩惱呀,我老公之前經濟不景賣左層居屋,層居屋係他之前同前妻買落既,如果依家我同佢想申請公屋,係咪可以呢?
有無人知呢?



點解唔直到問房署呢?
呢個係房署網址,希望你能找到所需資料,你都可以打電話去問架.
http://www.housingauthority.gov.hk/b5


子爵府

積分: 14919

虎到金來勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


45#
發表於 08-10-2 01:45 |只看該作者
原文章由 Denbee 於 08-9-29 10:53 發表
關於Hayamama問“你的性格本身許是接受不了意外/出錯,如果那真是你的計劃和人生,恐怕你面對錯折時的反應一定比Meilo差百倍!”
其實我已大部份的有意外/出錯當作會發生, 作出預備, 面對錯折時的反應又怎會比一般人差呢?
...



Denbee, 我覺得你咁有計劃咁理性, 你上嚟睇人哋嘅 post 你會好辛苦囉!


大宅

積分: 3774


46#
發表於 08-10-3 10:55 |只看該作者
原文章由 anniekwok 於 08-9-27 15:38 發表
其實有邊個唔想靠自己,唔靠人唔靠政府,不過好多時真係身不由己,我都係之前買左居屋,跟住經歷金融風暴及沙士,連做緊間公司都執埋,兩公婆即時失業,真係無辦法之下要賣左自己個安樂窩,買居屋既時候未改例架,即係賣左兩年後係可以 ...


我地既處璄都係一樣喎...真係同病相憐...希望大家都會生活得開開心心啦!!~


大宅

積分: 3774


47#
發表於 08-10-3 16:35 |只看該作者
Denbee,
本來我都唔想再回應你任何既理論,你有你既立場同意見,但未免偏激左小小嘞...我要澄清番,我唔係無工作,我到現時唯止都係做緊嘢,只係打算生完bb後會暫時湊bb先,等佢大小小我就會再揾番嘢做,我亦都唔係你咁諗到好想要人/政府幫助,我地未至放好富貴,但唔會餓得死,現在所有嘢都係自己辛苦掙錢揾番嚟的...
你要求真係好高,但唔係人人都好似你咁先至會開心,我雖然無車,無樓,無工人洗,但我一樣活得開心,因為我知我有個愛錫我既老公,至於你話無好既經濟就唔應該生bb,你可能唔明白,生bb唔係話你想要就有,係上天安排比你,難道有了就要落左佢為之對佢好咩?佢此終係一條小生命,況且,對小朋友嚟講,最重要既唔係金錢,而係父母對佢既愛心同時間,但呢點講左你聽,你都未必會明白同感受到,因你真係未到呢個階段,如果自己生左個bb,之後就一心指意人地/工人去幫你,呢d咪一樣係不負責任同假手於人既做法,我覺得生得佢出就要預左湊,同埋要負番父母既責任,但當然...每個人對責任既見解都唔同,要求亦唔同,但最緊對得住自己同自己小朋友,唔須要同其他人交代既...
聽你講嘢...你實在係個完美主意者得很既人,以我個人既感覺,你咁樣做人未免太辛苦喇,因你有太多嘢限制住自己,相比起其他有愛錫自己/屋企人既人嚟講,雖然佢地未必有你所謂既條件,但我相信佢地分分鐘過得比你還要開心同滿足,做人知足...就會常樂!
唔好意思...希望你唔介意我既說話,但你個個性真係唔係好適合係呢類既論討區度發表,因你做人實在太過認真了,有時可以放輕鬆自己一點,呢度九成九既人都係諗住想係度輕鬆咁傾吓計架咋!~何須太認真呢!!


原文章由 Denbee 於 08-9-27 19:43 發表
回應Hayamama的問題:"不如說說換了你是Meilo的身份,賣了居屋,有了bb,明年出生,沒有工作,你有什麼高見?"
我根本不會成為Meilo,因為我人生一直緊守靠自己,不靠別人,理性管理人生,生/死都盡量不拿走地球資源的原則
-我不 ...


男爵府

積分: 8657


48#
發表於 08-10-4 16:01 |只看該作者
有無聽過人生不如意事十常89呀,或者今日唔知聽日事,可能聽日咩都會無野.所以我自己覺得把握自己想做既事,努力面對,只要付責任就夠了.meilo
努力呀.有左bb世界上所有問題都唔係問題.有bb係身邊勝過一切,我一家唔係搵多錢既,如果有能力你估下我想唔想買一層c家樓.答案係想不過最想係留晒d錢比bb,你話我浪費政府既錢,我答家家有本難念的經,如果我出世有好既教育有好既生活環境我都唔洗依家咁辛苦.每個人條路都唔一樣,你唔係我,我唔係你.個個都有條件搵咁多錢既話,依個世界就唔會平衡.所以唔洗介壞,依個世界咩人都有.唔洗愁bb係肚游.

[ 本文章最後由 yanfung0228 於 08-10-4 21:31 編輯 ]


複式洋房

積分: 487


49#
發表於 08-10-4 22:22 |只看該作者
本人係路人甲...! Meilo 加油... !


大宅

積分: 3958


50#
發表於 08-10-4 23:43 |只看該作者
Dear all,
算啦,大家忘記咗呢個人啦! 呢位妹妹暫時睇嘅嘢同現實有d差距,等佢大個先再加入呢個topic... 嘻嘻
Meilo,
你份工有無P-fund or MPF架?做咗幾耐?希望d$可以幫補到生活一陣子。仲有呀,你住邊區?pm我呀,等你生完bb坐完月,我幫你留意吓有無part-time呀



原文章由 meilo 於 08-10-3 10:55 發表


我地既處璄都係一樣喎...真係同病相憐...希望大家都會生活得開開心心啦!!~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo