夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   11


洋房

積分: 88


41#
發表於 16-4-3 14:47 |只看該作者

回覆:小猴子兒 的帖子

咁不用聽啦,用自己眼來觀察日常行為都得,一定會看到愛不愛既表現。聽只是更加肯定,咁如果同人講都可以係大話,即是可能C6 在傾談中都可以在做戲呢!我相信如果出得來玩既男人係可以好叻!如果最後發現係冇小三但就唔鐘意個老婆,咁點呢?離唔離婚呢?冇小三但就同一個唔愛自己既人一齊同有小三但可能個老公都對自己仲有點愛,兩種情況都係會離婚,咁又何必去偷聽呢!從日常言行舉止一定知道,何必自討苦吃!




禁止訪問

積分: 2128


42#
發表於 16-4-3 15:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 88


43#
發表於 16-4-3 15:27 |只看該作者

回覆:小猴子兒 的帖子

你都係睇佢what\'s app 發現,現在講緊係用偷聽器(可能是犯法)!咁如果聽到C6係不停叫雞,要不要離婚呢?最後自己又原諒左個C6, 但大家都會有條刺啦!(佢又知你偷聽,你又知佢叫雞)一齊又有意思咩?我又想知要偷聽幾耐?講真今日冇,明天冇,唔代表之後會冇,今日聽不到什麼又不代表個男人冇女人,做女人有時係蠢蠢地可能仲好呢!樣樣都要知得咁清楚,痛苦的就只有自己囉!如果一段婚姻都已經沒有了信任,一齊又如何?做埋偷聽小家行為不如正面同自己老公傾下,信自己感覺,如果想繼續一齊,就只有相信,終日疑惑大家都辛苦,如果想離婚就什麼都不用做,只要計劃好自己日後就可以!

如果真的咁不信任就不如離婚吧!大家都不用辛苦不用猜測




禁止訪問

積分: 2128


44#
發表於 16-4-3 16:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 88


45#
發表於 16-4-3 16:42 |只看該作者

回覆:小猴子兒 的帖子

我不是話你長期偷聽,我只覺得如果沒了信任,偷聽都沒有意思,在未聽之前,應該有其他例如what\'s app 可以check, 何必要去到偷聽這地步!
我只覺得如果想維持一齊,不用偷聽,只要相信就得,如果不想再一起, 那麼偷聽都沒有意思,乾脆點離開吧!




禁止訪問

積分: 2128


46#
發表於 16-4-3 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5747

畀面勳章


47#
發表於 16-4-3 17:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小猴子兒+於+16-4-2+21:28+編

原帖由 小猴子兒 於 16-04-02 發表
本帖最後由 小猴子兒 於 16-4-2 21:28 編輯

回覆 honeybabybaby24 的帖子
Can pm me ?




禁止訪問

積分: 2128


48#
發表於 16-4-4 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2403


49#
發表於 16-4-4 00:39 |只看該作者

引用:+本帖最後由+小猴子兒+於+16-4-2+21:28+編

原帖由 小猴子兒 於 16-04-02 發表
本帖最後由 小猴子兒 於 16-4-2 21:28 編輯

回覆 honeybabybaby24 的帖子
可否pm咪我?




禁止訪問

積分: 2128


50#
發表於 16-4-4 11:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2128


51#
發表於 16-4-4 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 88


52#
發表於 16-4-4 13:02 |只看該作者

回覆:小猴子兒 的帖子

通常都係感覺到自己老公有問題先想用,咁基本如果用得就99%都係諗住離婚,老公是否有問題其實自己係感覺到啦,洗咩靠這種儀器




翡翠宮

積分: 79228


53#
發表於 16-4-4 13:08 |只看該作者

引用:通常都係感覺到自己老公有問題先想用,咁基

原帖由 paulalover 於 16-04-04 發表
通常都係感覺到自己老公有問題先想用,咁基本如果用得就99%都係諗住離婚,老公是否有問題其實自己係感覺到 ...

成件事好醜陋
佢出軌已經夠醜陋
而家你陪佢一齊醜陋
點解吾獨立d plan自己既生命
係都要圍住個男人轉


禁止訪問

積分: 2128


54#
發表於 16-4-4 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2128


55#
發表於 16-4-4 13:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 2128


56#
發表於 16-4-4 15:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 88


57#
發表於 16-4-4 16:23 |只看該作者

回覆:小猴子兒 的帖子

你能放下,現在搵到你想行既路係開心既事!




子爵府

積分: 12679


58#
發表於 16-4-4 16:25 |只看該作者

引用:我就係唔想日日疑神疑鬼,想知佢有無對我不

原帖由 honeybabybaby24 於 16-04-02 發表
我就係唔想日日疑神疑鬼,想知佢有無對我不住,如果真係有,我會有勇氣離婚

...
但他之前都有過小三,你都唔離婚就預左忍一世,唔通下半世都疑神疑鬼要查他嗎?如果雙方都無左信任,一齊都無咩用喔,不如自己開心d好過。


翡翠宮

積分: 79228


59#
發表於 16-4-4 16:28 |只看該作者

回覆:有無電話偷聽軟件可介紹

我只可以行自己簡既路
經濟上精神上我完全獨立
我吾會停留係千瘡百孔既感情入面
無論我幾多歲

不過,性格吾同,路自然亦吾同


洋房

積分: 88


60#
發表於 16-4-4 16:44 |只看該作者

回覆:tsuilan 的帖子

我都係咁話,當初有小三選擇原諒後,就預左一世都有條刺,就算今日聽到冇,明天聽到冇,咁大後日呢?下個月呢?要偷聽到幾時?偷聽到比C6發現自己用偷聽器為止?咁到佢發現後攪到不滿離婚? 咁不如乾脆一早離婚啦,何必攪咁多野?又犯法,又浪費錢,浪費時間,又令自己心理素質受損,百害而冇一利。




首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo