論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14429


41#
發表於 16-5-8 20:12 |只看該作者
我之前都有印姐借咗財仔錢,D信追到去agent 度添,agent 話你都還唔到,叫佢走,咁咪俾張機票叫佢走, 個印妹之前都係冇心機做嘢

有成10間,我咪寄張contract terminate 嘅信俾財仔,之後冇再追,佢地唔敢上門追,冇事,唔使驚D財仔,又唔係你欠佢錢。

我諗依D case, 財仔好多,佢哋慣晒,財仔通常要佢地揾担保人,有两,三個担保,債仔走咗,咪揾担保人lor


子爵府

積分: 14429


42#
發表於 16-5-8 20:17 |只看該作者
我老爺之前用泰佣,做咗拾幾年,揾埋唔少,係鄉下買田買地,之後两老人家過世,咪遣散佢,賠足,有多冇少,以為佢老老實實,原來臨走都借番筆先走,


大宅

積分: 2826


43#
發表於 16-5-9 00:08 |只看該作者
細姐姐 發表於 16-5-8 20:12
我之前都有印姐借咗財仔錢,D信追到去agent 度添,agent 話你都還唔到,叫佢走,咁咪俾張機票叫佢走, 個印 ...

我姐姐又係借了錢,如果姐姐唔還錢,財仔會唔會致電僱主?


子爵府

積分: 14429


44#
發表於 16-5-9 01:02 |只看該作者
佢又冇打電話嚟喎,打嚟都唔使驚,你咪話佢走咗佬,冇係你屋企做lor, 工人借錢,関僱主乜事啫!


大宅

積分: 1751


45#
發表於 16-5-9 19:58 |只看該作者

引用:回覆+manwai11+的帖子其實姐姐攞左我地d個

原帖由 lilichan 於 16-04-28 發表
回覆 manwai11 的帖子

其實姐姐攞左我地d個人資料借錢, 我地可否用盜用他人資料, 行為不當及不忠實行為而 ...
我試過姐姐偷左我銀行月結單去借錢做住址證明,比我知道,即報警,攪左我7個鐘,佢都無比警察拉,警察話按警例,唔屬盜竊,因話我無「財物」損失禾。只係備案同口頭警告佢

打去勞工署又話咁樣唔屬刑事、唔熟嚴重過失,只建議我出警告信,但佢都話就算日後有幾封警告信,唔賠炒佢,佢走去告我,都會睇個官點判。




大宅

積分: 1751


46#
發表於 16-5-9 20:01 |只看該作者

引用:可以,直接報警,告工人偷竊,因佢偷了我們

原帖由 manwai11 於 16-05-01 發表
可以,直接報警,告工人偷竊,因佢偷了我們的私人信件,亦毋須賠代通知金。



...
Jm唔知係咪親身試過?我那次報警,警察不落案告、亦無拉人,只備案乍




大宅

積分: 1751


47#
發表於 16-5-9 20:04 |只看該作者

引用:Quote:sumsumbear+發表於+16-4-15+11:14+to

原帖由 sallyshlau2 於 16-05-08 發表
請問電話追是打來僱主家中還是僱主電話?
多數打到我家,未試過打去我手提電話。

而且多數好鬼祟,專候平日下午估計僱主不在家時打來。我多數突然放半日在家,才有幸收到




大宅

積分: 2826


48#
發表於 16-5-10 18:11 |只看該作者
sumsumbear 發表於 16-5-9 20:04
多數打到我家,未試過打去我手提電話。

而且多數好鬼祟,專候平日下午估計僱主不在家時打來。我多數突然放 ...

即係話你工人姐姐將你家的電話號碼俾了財仔?


大宅

積分: 1751


49#
發表於 16-5-10 23:48 |只看該作者

引用:Quote:sumsumbear+發表於+16-5-9+20:04+多

原帖由 sallyshlau2 於 16-05-10 發表
即係話你工人姐姐將你家的電話號碼俾了財仔?
Yes!
何止我家電話、我個名、我屋企個地址都比左

我打過去私隠專員公署,話姐姐咁做無問題,話咩佢都係住係到,唔係我既私隱,低低地




大宅

積分: 2826


50#
發表於 16-5-11 08:11 |只看該作者
sumsumbear 發表於 16-5-10 23:48
Yes!
何止我家電話、我個名、我屋企個地址都比左

我以家都有少少驚驚哋,財仔打來我家


複式洋房

積分: 452


51#
發表於 16-5-12 10:52 |只看該作者
mojoo 發表於 16-4-15 10:50
回覆 kumomon1224 的帖子

理論上可以, 不過我唔會建議佢咁做, 到這個情況, 我唔會再同佢講任何非工作的嘢. ...

唉。。我諗我應該比佢做完個約就算。。。。

本來頭兩年(第一張約) ok...諗住一請就留哂六年(因預算幾年後離港)。。。無啦啦整D咁嘅嘢。。我如同佢完約後請一個新嘅, train 好大家磨合好但做兩年就走。。


複式洋房

積分: 344


52#
發表於 16-5-16 16:30 |只看該作者
我也遇到了类似情况。。。

工人一年前借钱,还不上,间接导致她的工作质量直线下降。我找她谈话,她才告诉我她借了钱。因为她照顾小朋友还不错,我决定帮她还了钱,她再按月还给我,并保证再不借钱。今年1月终于还清。我也和她续了约。

结果昨天家里信箱收到了一封给工人的信,印有“Late Payment”字样,没有寄信人的名字,但有一个回邮的湾仔邮箱地址。我google那个湾仔邮箱,发现是“安邦贷款”公司。于是工人回家以后我就坐下来跟她谈,她谎话连篇:

1. 我没有拆她的信,但问她是否借钱。她说不是,是她的电话账单。

2. 于是我要求看那封信,她不肯,改口承认是借钱,但她说让我放心,只借了5000元急用,12月借的,这个月就还清了。我让她这个月还清后给我settlement proof,她说好。

3. 老公回来后我跟他讲了这件事,老公觉得不可信,让我一定要工人拿出借钱的文件证明金额。我push工人,结果这次工人说,我跟你讲实话吧,我其实借了25000,2016年2月借的,要还一年。 如果她说的是真的,也就是她前脚刚还清欠款(2016年1月),后脚就又借新的高利贷!

4. 我问她借贷公司办公室在哪里,她说西营盘。我在网上查,西营盘没有分公司,反而我家旁边有一家。于是她又改口说应该是新搬的办公室。。。。(不明白她连公司地址都骗我,是图个啥??)

5. 我让她给我看借款合同,她说她没有。

拟解决方法:

1. 今天早上趁仔仔上学,我已经差她去我家旁边的那个分公司那合同复印件、还款历史单据和财务公司的银行账号。她说她不认识,我就把地址、电话和地图都发给她。结果她45分钟后就告诉我她都拿到了。(我怀疑她根本就是手头都有,但昨天抵赖着不愿给我,今天扛不住了才愿意拿出来)

2. 她借钱的金额和每月还款金额/时间确定以后,以后每个月让她提供还款证明(老公建议)或者我直接把应该还的钱打给财务公司账户,然后从她工资里扣除。 这一次,我不打算帮她一次性还清了,就让她把该付的高利贷利息都付清,吸取教训-----否则她可能觉得分分钟就能把高利贷转成我提供的无息贷款。

3. 要求她交出合同原件,防止她再跟别家借钱。

4. 她其他工作还可以,所以我不打算炒她。第二个工人预计今年9月上岗照顾家里的newborn。等第二个工人上手了,再看她的表现----好就留下,不好就找第三个工人,然后请她走。

不到万不得已我不想换人,特别是家里有两个孩子。但发生过今次事件,我已经知道是万万不可相信她讲的话了。但求把孩子带好,卫生过得去,平平安安做完她的这份约。





大宅

積分: 3042

想生BB熱投


53#
發表於 16-5-17 00:19 |只看該作者
我工人前幾日返了印尼,我今日收到財務公司的信,应該点做。


侯爵府

積分: 24783


54#
發表於 16-5-17 11:39 |只看該作者
sumsumbear 發表於 16-4-15 11:14
touchwood暫時未試過,
我之前個衰賓,大大話話出名的財仔:大X,UX
你最好 send 佢個 facebook 比個財仔


大宅

積分: 4382


55#
發表於 16-5-17 15:19 |只看該作者
回覆 pinkapple 的帖子

聽E度D JM 講, 可以SEND 入境處封信比D 財仔。


男爵府

積分: 5606


56#
發表於 16-5-17 16:07 |只看該作者
sallyshlau2 發表於 16-5-11 08:11
我以家都有少少驚驚哋,財仔打來我家
唉....我家公主借了最少3間,每次遲還,定必收信及電話,我由驚嚇....漸漸習慣.....
而家返而係驚小朋友接聽電話時嚇親


大宅

積分: 3042

想生BB熱投


57#
發表於 16-5-17 20:56 |只看該作者
回覆 mojoo 的帖子

点解要比入境處信。比財務公司,這樣他們有我的簽名,可以不理他鸣?


大宅

積分: 1751


58#
發表於 16-5-17 21:15 |只看該作者

引用:回覆+mojoo+的帖子点解要比入境處信。比財

原帖由 pinkapple 於 16-05-17 發表
回覆 mojoo 的帖子

点解要比入境處信。比財務公司,這樣他們有我的簽名,可以不理他鸣? ...
如工人斷約走,僱主會有份form填比入境處,入境處會回返張證明給你,你便用這張證明fax比財仔,證明工人已離職,唔好再打去你屋企。
張證明只有地址,無僱主簽名




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo