夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


41#
發表於 08-12-10 00:20 |只看該作者
噗~咁快就掛住d名牌手錶手袋喇?


水晶宮

積分: 52963

好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 08-12-10 00:28 |只看該作者
如果佢真係改過
為左3個小朋友
比個機會佢, 失而復得我估佢會珍惜啩

原文章由 Jin太太 於 08-12-10 00:03 發表
各位媽媽,

如果我說考慮回到他身邊的話,你們會有什麼意見?


男爵府

積分: 9468


43#
發表於 08-12-10 09:52 |只看該作者
感情事很難料的,就算返回丈夫身邊,妳都應該為自己打算,繼續工作,不要祇依賴男方啊!


侯爵府

積分: 22086


44#
發表於 08-12-10 12:17 |只看該作者
相信你是捨不得孩子們才會想回到他身邊
可否取回孩子自己要呢
另如回去
他真的改變嗎
如果再要一次分開
你會再一次痛苦


大宅

積分: 2022


45#
發表於 08-12-10 12:27 |只看該作者
原文章由 Jin太太 於 08-12-10 00:03 發表
各位媽媽,

如果我說考慮回到他身邊的話,你們會有什麼意見?


咩原因引致你有這樣的想法?? 現在的男友感情淡了嗎?

如果, 你丈夫真的在"重新追求你"的話, 而你又有所感動, 而你又仍對佢有點愛意的話, 我估, 我都會再一次接受他的追求.


大宅

積分: 3676


46#
發表於 08-12-10 12:52 |只看該作者
原文章由 Jin太太 於 08-12-10 00:03 發表
各位媽媽,

如果我說考慮回到他身邊的話,你們會有什麼意見?



如果可以一家團聚當然係最好啦...
但係你要問問自己係唔係真係會開心先??
再系返埋一齊就要忘記以前唔開心既野, 大家要努力為將來付出, 先可以完完全全咁開心生活...
其實咩原因令你想返番去佢身邊呢??
「盡人事,聽天命」
好好珍惜所走的每一步
好好珍惜所遇到的每一個人
好好珍惜所擁有的一切


男爵府

積分: 6358


47#
發表於 08-12-10 15:17 |只看該作者

回覆 #39 Jin太太 的文章

您有冇信心忘記以前所有事情,同前丈重新開始 !!! 一定支持您決定 !!!

祝您幸福快樂 !!


男爵府

積分: 9031

畀面勳章


48#
發表於 08-12-10 17:05 |只看該作者
support ar....happy ending~~~

btw....why you suddenly think that??Your bf not good?


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


49#
發表於 08-12-11 01:07 |只看該作者
如果我仲愛我老公,我一定會...


男爵府

積分: 7632

BK Milk勳章


50#
發表於 08-12-11 14:39 |只看該作者
始終有3個仔女維繫你同老公, 如果係我. 佢肯改, 我會再俾多次機會佢.


大宅

積分: 2956


51#
發表於 08-12-15 12:56 |只看該作者
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有好多女人痴埋去佢身邊,但我已經唔介意,又或者可能沒有愛存在的關係
今次我好自私,因為我決定讀返書,要佢放棄香港既事業,陪我同3個仔女移民去英國
希望我生活的開開心心,繼續我闊太既生活
以後我眼中既家庭只有自己同3個仔女...


男爵府

積分: 9468


52#
發表於 08-12-15 14:49 |只看該作者
希望妳柳暗花明,一切從新開始啦!

原文章由 Jin太太 於 08-12-15 12:56 發表
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有 ...


大宅

積分: 1272


53#
發表於 08-12-15 14:55 |只看該作者
quote]原文章由 Jin太太 於 08-12-15 12:56 發表
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有 ... [/quote]



又係$$$$作怪


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


54#
發表於 08-12-15 16:58 |只看該作者
原文章由 Jin太太 於 08-12-15 12:56 發表
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有 ...



如果你真系o甘響往做濶太~要好物質生活既,
咪以後咪扮隆, 扮盲,扮啞lor~
反正都冇愛!

無謂同錢鬥氣o麻~~


珍珠宮

積分: 34110

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


55#
發表於 08-12-15 19:57 |只看該作者
車~講到尾咪又係想繼續做闊太,講到自己懶偉大!


複式洋房

積分: 399


56#
發表於 08-12-15 20:24 |只看該作者
見到你有這個轉變, 也替你好開心。男人這種生物大部份都是花心的 (全世界也是), 比你遇著個專一的, 你又可能會厭佢這樣, 厭佢那樣。但無論點, 我都相信你是大部份為了子女才接納番這個男人。

可能你現在對你老公的心態上的轉變, 對於你將來的婚姻生活都會起到正面作用。因為你老公的花心皮性應該都不會改的了, 除非染上AIDS。如你將精力放在子女生上, 我覺得是很好的選擇。始終夫妻如衣服, 子女才是與你有關連的。

每個人也有不個的看法及選擇, 今天你選擇回你濶太的生活, 沒有對與錯之分, 只要你自己活得開心, 給與小朋友開心的環境生活和成長, 我覺得這比什麼也重要。

原文章由 Jin太太 於 08-12-15 05:56 發表
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有 ...


大宅

積分: 2956


57#
發表於 08-12-15 23:59 |只看該作者
重申說明我不是為了他的錢才回去,反正他心甘情願給錢我洗,最好花光他的錢.....

如果我是貪他的錢,一早分了他身家,不用被他折磨到這地步...


公爵府

積分: 27878

畀面勳章


58#
發表於 08-12-16 00:37 |只看該作者
今日夫妻前世緣...離甚麼
離婚遺害子女苦...愛甚麼
共勉之


大宅

積分: 4154


59#
發表於 08-12-16 02:52 |只看該作者
俾我都會做你現在既決定.
無左愛情, 有好多好多麪包, & 最最緊要係3個仔女.
任何男人都唔及自己所出既骨肉.


大宅

積分: 2022


60#
發表於 08-12-16 09:13 |只看該作者
原文章由 Jin太太 於 08-12-15 12:56 發表
這一次回來我只係為3個仔女,對於佢我已經沒有期望,因為我個心已經死左
同佢分開左依段時間,我嘗試去愛人,接受別人被愛,但原來我並不快樂,因為佢比左個很大既傷害我,實在太刻骨銘心,已經唔會再相信男人
我知道佢仲有 ...


照你o甘講, 你老公可能仲o係"沒有你"的日子裡, 有同其他女性朋友約會啦, 係咪o個d, 因為寂寞, 因為要人開解要人陪之類呀......

好地地一個男人, 唔會有o甘多"有意思"既女人o係身邊嫁, 你老公真係好有問題, 趁後生, 好好為自己打算o下, 唔好做第二個周慧敏呀.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo