自由報料

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1570


41#
發表於 16-5-19 12:10 |只看該作者
咁無交帶架,不過我都覺BK 二手交易多麻煩野,fb二手d人夠爽快


公爵府

積分: 26695

好媽媽勳章 畀面勳章


42#
發表於 16-5-19 12:12 |只看該作者
上兩星期都試過,約好哂突然話唔賣,比我識穿左原來有人高價買,所以賣比出高價果個,呢啲人真係一啲信用都無,唔岩價就唔好應成人同約實啦!


水晶宮

積分: 63751


43#
發表於 16-5-19 12:13 |只看該作者
happybebebe 發表於 16-5-18 08:55
我賣個全新睡袋350蚊竟有人pm問100得唔得。
痴線,我留嚟當坐墊好過

我都試過100蚊對鞋佢回50,最後我丟埋一邊都冇賣


用戶要求終止服務

積分: 37634


44#
發表於 16-5-19 12:52 |只看該作者
SamSam2003 發表於 16-5-18 19:57
我都上過明碼實價賣幾錢、竟然壓價一半,都傻傻地

寫明勿議價啲人都睇唔到


子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


45#
發表於 16-5-19 13:55 |只看該作者
利比 發表於 16-5-18 08:36
有冇人試過在BK二手市場買野傾好價錢又冇成交?

傾好價錢,時間地點就賣家,之後話代放,未必會賣,火都來 ...

唉,有時D人又真係衰,但有時真係好難講。我自己都試過推人..我幫人放,之前好多次都差D賣出,我來來回回同物主又傾價又乘...但乜原因都好,個個最後都話唔要,後來又有一個話要,但交收又要就來就去我就叫物主值接去約。後來物主應為又唔係賺錢,已經咁平,唔想再煩就叫我幫手推了。好彩買家無閙我,我雖然唔好意思,但真係大家都煩...不過只係文字上就算了。最少有個方法俾大家放D唔要既野,唔好浪費都好呀。
初期放野我好介意人地講價,但後來諗下講唔啱咪講聲"sorry, no" law...或者有時有D野另願再平D賣好過阻地方,
所以其實有時好難講,如果只是文字上煩D,唔係出到黎先講價,或者約咗先放飛機。


大宅

積分: 3619

BK Milk勳章


46#
發表於 16-5-19 14:19 |只看該作者

回覆:二手市場買野火都來

一直以來都放啲幼兒野,從來吾會失約同誇大,不過有啲買家都好過份,交收前一小時講來吾到,一系傾好價錢,時間,地點,之後又sorry講忙黎忙乜來吾到,不過又講想要嫁、但有人要就讓俾人啦

有啲要左貨又遲遲吾入數、hold左之後又吾要

大家都講個信字,何必要咁

點評

MlittleM    發表於 16-5-19 17:05


禁止訪問

積分: 9465


47#
發表於 16-5-19 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6685


48#
發表於 16-5-19 16:24 |只看該作者
我試過一次個買家confirm買 約埋日子交收 到當日完全唔覆whatsapp 後來我發現佢原來放同我一樣類形的產品 所以佢原來想hold住我再平放佢的 !頂⋯⋯佢堅賤格 人在做天在看!我嬲到送比人都唔再放二手 太多冇品的人了


男爵府

積分: 8063


49#
發表於 16-5-19 16:47 |只看該作者

引用:有冇人試過在BK二手市場買野傾好價錢又冇成

原帖由 利比 於 16-05-18 發表
有冇人試過在BK二手市場買野傾好價錢又冇成交?

傾好價錢,時間地點就賣家,之後話代放,未必會賣,火都來 ...
我試過啦,傾好曬價錢之後又話送左俾人,呢度d人係咁架,唔守承諾無信用,d人仲要話都未交收無損失喎~從此我怕怕了,所以二手個邊咪越做越衰囉!


男爵府

積分: 6163

畀面勳章


50#
發表於 16-5-19 16:58 |只看該作者
我試過有位jm 問我bb夾衣幾錢,我話60蚊,其實60蚊有兩件,仲要全新,仲係迪士尼買,佢覺得貴無要到,最後free俾其他人


禁止訪問

積分: 3827


51#
發表於 16-5-19 16:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3827


52#
發表於 16-5-19 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17931

大廚勳章 畀面勳章


53#
發表於 16-5-19 17:08 |只看該作者
我中意買二手野,就係貪有價講,講價都係濕平的重要過程。


禁止訪問

積分: 4667


54#
發表於 16-5-19 17:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4667


55#
發表於 16-5-19 17:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


56#
發表於 16-5-20 00:19 |只看該作者
purplea 發表於 16-5-19 16:04
好小起度放二手野, 阿媽們算死草問長問短好煩都唔係買.

啊媽精打細算有咩問題呢?


複式洋房

積分: 208


57#
發表於 16-5-20 00:24 |只看該作者
march2012 發表於 16-5-19 13:55
唉,有時D人又真係衰,但有時真係好難講。我自己都試過推人..我幫人放,之前好多次都差D賣出,我來來回回 ...

我就係試過,代友放售的人都唔清楚個貨品,文字上已經問得好清楚系咩型號,佢confirm完後,到交收的時候發現系舊Version,交收條友話佢唔知有新舊,唔同型號完全唔同價錢啦,浪費大家時間


子爵府

積分: 12636


58#
發表於 16-5-20 00:45 |只看該作者

引用:我試過一次個買家confirm買+約埋日子交收+

原帖由 粉紅豹 於 16-05-19 發表
我試過一次個買家confirm買 約埋日子交收 到當日完全唔覆whatsapp 後來我發現佢原來放同我一樣類形的產品 ...
呢個堅賤




子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


59#
發表於 16-5-20 01:20 |只看該作者
利比 發表於 16-5-20 00:24
我就係試過,代友放售的人都唔清楚個貨品,文字上已經問得好清楚系咩型號,佢confirm完後,到交收的時候發 ...

咁又唔得,代得人都有責任,但我想講有時大家又要傾清楚件貨又要傾價,又要就地點,又要就時,真係唔易。所以我盡量會唔俾自己介意咁多。啱就傾,唔啱就bye


複式洋房

積分: 208


60#
發表於 16-5-20 07:27 |只看該作者
KK-BB 發表於 16-5-18 10:00
我上星期都中左招,JM提議我向海關舉報,但唔知海關受唔受理!

http://www.baby-kingdom.com/forum. ...

你這個有血的床褥好嘔心哦,D人賣野冇普的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo