跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5385


41#
發表於 08-12-29 23:38 |只看該作者
原文章由 天賜的禮物 於 08-11-3 13:50 發表
我也in了啟思,也不收。
真係好誇張的,有1000多人報名。
面試其間,我阿b看見身邊有很多玩具,所以被週圍的玩具吸引住,我還以為是在一間房內in的。 ...


我同你一樣呀,
in 咗啟思, 但係唔收,
因為太多人及太多玩具在班房裡面,
我同個仔坐咗10分鐘都冇人理,
之後我個仔既耐性就用完喇,
周圍搵玩具玩,
後來老師同佢講嘢佢都走來走去,
雖然唔收,
不過interview之後我對啟思印象不太好,
覺得佢哋既安排好有問題,
亦都冇認真去見每個家長。


男爵府

積分: 6441

認識瑞士牛牛第一回


42#
發表於 08-12-30 11:14 |只看該作者
程程媽咪

好呀, 我們小b 可一同做同學仔了.
其實我想小b 返早上, 但平田救世軍只開下午班, 不過都會讀2009n1, 幼稚園就再考慮其他.

原文章由 程程媽咪 於 08-12-23 12:11 發表
Hi Doris,

平田救世軍都收咗我小b啦,nice to meet you.小b2009年8月可以N班啦,你呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo