夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   8


翡翠宮

積分: 94880


41#
發表於 16-7-1 11:52 |只看該作者
P388 發表於 16-6-30 13:28
我今個生日,乜表示都冇已習慣,但原來過兩天就有依份大禮物

呢份禮物真係好大啊,而且好難忘啊


男爵府

積分: 6304


42#
發表於 16-7-1 12:10 |只看該作者

回覆:老公玩曖昧,我好痛

咁我就禮上往來,禮多人不怪嗎?


複式洋房

積分: 196


43#
發表於 16-7-1 13:03 |只看該作者

回覆樓主:

送他提他
Screenshot_2016-07-01-12-57-07.JPEG


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


44#
發表於 16-7-1 16:02 |只看該作者
P388 發表於 16-7-1 13:03
送他提他

要發洩情緒,這個並非適當時候。


男爵府

積分: 8800


45#
發表於 16-7-1 17:07 |只看該作者
kittybig123 發表於 16-7-1 11:50
然後呢?
然後,既然男既話冇。我咪當無事,講過一次就算黟。後來也是分手收場。

樓主的事,她一定能處理得宜


男爵府

積分: 8800


46#
發表於 16-7-1 17:11 |只看該作者
P388 發表於 16-6-30 13:28
我今個生日,乜表示都冇已習慣,但原來過兩天就有依份大禮物
生日快樂……



男爵府

積分: 8800


47#
發表於 16-7-1 17:12 |只看該作者
P388 發表於 16-7-1 09:00
我一直好獨立,唔太依賴佢,咪觀察下犯人日後行為如何,叫做比機會大家,
過兩日我同朋友外遊,估唔到今次 ...
玩得開心啲


珍珠宮

積分: 31362


48#
發表於 16-7-1 18:23 |只看該作者

引用:送他提他

原帖由 P388 於 16-07-01 發表
送他提他
呢幅圖講我得啱。

我唔明你老公話之後知錯,咁點解仲要keep 段 whatsapp對話記錄?


複式洋房

積分: 196


49#
發表於 16-7-1 20:48 |只看該作者
Lorican 發表於 16-7-1 18:23
呢幅圖講我得啱。

我唔明你老公話之後知錯,咁點解仲要keep 段 whatsapp對話記錄?

Delete 晒啦,我睇過的存檔全部冇晒,
之前點解存起,我會好蠢地諗只係手機backup所有資料


大宅

積分: 1142


50#
發表於 16-7-1 22:51 |只看該作者
依家啲女人好進取架,就算有老公,都會同其他男人講曖昧嘅說話,我老公都試過同一個有夫之婦send曖昧說話,但佢應該係口痕,搵下刺激,證明一下自己的魅力,因為佢外表keep得好好。到而家個女仔間唔中都仲有WhatsApp佢,我相信我老公真係真心改過,因為宜家一有message,佢就會攞俾我睇。
女人真係要keep得好,我之前見到D曖昧whatsapp對話,激到食唔到野三日,即瘦,之後覺得要將自己打扮得靚啲,開始化返裝,個個都讚我瘦左又靚咗,連C6都同仔講話媽咪越來越靚,所以女人真係要對自己好D


複式洋房

積分: 196


51#
發表於 16-7-2 10:11 |只看該作者
sunbee 發表於 16-7-1 22:51
依家啲女人好進取架,就算有老公,都會同其他男人講曖昧嘅說話,我老公都試過同一個有夫之婦send曖昧說話, ...

我老公應該都係口痕,有姣婆姣傾,跟在家有惡妻點同,佢現在知衰,亦因為我明天飛走,可能怕我情緒有事,留守在我身邊,以往假日佢常失蹤在會所做gym


洋房

積分: 97


52#
發表於 16-7-3 18:38 |只看該作者
其實有上床佢都可以話冇,但有又好冇又好,你打算原諒就冇野好講


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


53#
發表於 16-7-3 22:10 |只看該作者
sunbee 發表於 16-7-1 22:51
依家啲女人好進取架,就算有老公,都會同其他男人講曖昧嘅說話,我老公都試過同一個有夫之婦send曖昧說話, ...

口痕?我ex bf都試過,不過佢傾2日就俾我傾,我share 到佢account ,佢開俾我睇兼俾我傾的,我後生時得閑傾到個女仔話中意佢
唔俾得老婆或女朋友知的係j痕,跟手傳染,呢啲叫手J 口病引發口痕,同單純口痕唔同喎。


複式洋房

積分: 196


54#
發表於 16-7-4 22:17 |只看該作者
myloveisu 發表於 16-7-3 18:38
其實有上床佢都可以話冇,但有又好冇又好,你打算原諒就冇野好講

係,佢講咩我都信。。。唯有愛自己多d,儲定錢日後用


洋房

積分: 97


55#
發表於 16-7-5 21:23 |只看該作者
P388 發表於 16-7-4 22:17
係,佢講咩我都信。。。唯有愛自己多d,儲定錢日後用

本帖最後由 myloveisu 於 16-7-5 21:23 編輯

因為我唔信會有唔食魚既貓,男人會覺得橫掂都精神出軌,點都係錯,不如肉體出埋軌咪一樣,佢死口唔認你又吹佢唔脹


洋房

積分: 97


56#
發表於 16-7-5 21:28 |只看該作者
我有個舊男同事,我同佢 fd,佢咩都同我講,佢真係食唔小女,但佢一直呃老婆,佢老婆唔知真傻定假傻,一直唔發覺,佢而家50歲,最後認定而家個女人,同老婆離婚收場


複式洋房

積分: 196


57#
發表於 17-7-2 16:08 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 P388 於 17-7-2 16:10 編輯

這一年間,沒特別。關係ok .
一年後既今天。再次發現。仍然久不久聯絡。好掛住人。後悔之前放手。重覆copy以前save 下的whatsapp. 提醒對方。自己有幾掛住人

我認我偷睇手機唔岩。但信任又再被騙 。
我暗示知佢既野 現在他在扮無事發生,我嬲緊亦唔氹我問下嬲乜


我。要大吵大罵。還是靜觀其變?


琥珀宮

積分: 152982


58#
發表於 17-7-2 16:58 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 tansyneko 於 17-7-2 17:01 編輯

你老公

點解對話要keep電腦?得閒回味?無位就直接del啦

好彩對方stop咗,唔係你老公會去馬

但你驚唔驚陪仔讀書,你老公更有自由時間去玩撩人?

你如果仲想同老公行落去,我就覺得留係老公身邊好d,講真陪你走完下半世的人是你老公,你仔早晚會娶老婆有自己頭家,所以放多些心機時間落老公度,如果仲想同老公keep住一世的話


男爵府

積分: 5241


59#
發表於 17-7-2 17:28 |只看該作者
P388 發表於 17-7-2 16:08
這一年間,沒特別。關係ok .
一年後既今天。再次發現。仍然久不久聯絡。好掛住人。後悔之前放手。重覆cop ...

你老公呢一年仍對個女人念念不忘,如果女人有意遲早實會喺埋一齊。你一年前知道後佢仲繼續同個女人示愛,證明已唔係口痕玩下。你爆唔爆分別不大,爆左佢都係重覆一年前嘅解釋或坦承變左心,你要做好心理準備。


複式洋房

積分: 196


60#
發表於 17-7-2 17:31 |只看該作者
衝勁BB 發表於 17-7-2 17:28
你老公呢一年仍對個女人念念不忘,如果女人有意遲早實會喺埋一齊。你一年前知道後佢仲繼續同個女人示愛, ...

正明佢心痕。可能想去馬, 又考慮到我存在。我估計可能對方已婚變,佢應該近日才知,

我依一刻有想這直接幫佢決定。我接受唔到佢個心留係別處

但畢竟25年婚姻

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo