婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 19952

熱血勳章


41#
發表於 16-7-7 09:37 |只看該作者
MrKwong 發表於 16-7-6 09:11
其實而家有D地區有社區保姆, 價錢都比較平~!!

以前我工作嘅區域 ,初生bb用社區保母要喺bb屋企湊
唔可以去ee屋企湊(好似要3歲)
如果樓主請ee去屋企湊要對住6299
應該無ee會肯


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


42#
發表於 16-7-7 10:26 |只看該作者
有要求就最好自己湊番。。。
你要老人家湊就一定係唔啱你心水…後生如我湊b都湊到好辛苦氣都冇得抖,何況老人?
你咁多要求,又要佢唔好出去,又唔可以俾62湊…又咁又咁,好辛苦啫…佢講大話都可以理解
不如你自己辭職湊番,到bb大啲讀k,你再出番黎做野囉。。自己湊最安心。。你搵ee湊咪又係會擔心,唔係自己人湊仲牙煙


大宅

積分: 3593


43#
發表於 16-7-8 09:09 |只看該作者
樓主你辭左職日對夜對6299到時你既日子仲難過.好多媽媽都想自己湊.但生活逼人.其實你奶奶肯幫你湊已經好好.湊小朋友好吃力.我都係在職媽媽.每日放工返到屋企見到小朋友平安健康就夠啦.


珍珠宮

積分: 35592


44#
發表於 16-7-8 11:10 |只看該作者
2012929 發表於 16-7-6 06:18
我同c6收入唔多兩個人加埋三萬到。宜家同6299加姑仔住。 我必須要供養父母每月比2500。我62勁傳統大男人+老 ...
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!

好好過每一天......


伯爵府

積分: 16780


45#
發表於 16-7-8 12:51 |只看該作者
ARabbit 發表於 16-7-6 16:23
如果老公搵得少, 你辭職後經濟壓力重左, 仲要屈埋6299姑拉一齊住, 咁我覺得請EE或工人湊BB, 你keep住份工好 ...

agree


珍珠宮

積分: 40517


46#
發表於 16-7-8 16:30 |只看該作者
jacquesau 發表於 16-7-8 11:10
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!
...

而家先排育嬰園一定冇位


珍珠宮

積分: 40517


47#
發表於 16-7-8 16:32 |只看該作者

回覆樓主:

就算ee湊你都唔會睇到佢點湊。一係隻眼開隻眼閉,一係自己湊番。夾埋月入三萬出去租樓請工人養長老應該唔夠洗。


琥珀宮

積分: 152982


48#
發表於 16-7-8 16:35 |只看該作者
QY08040408 發表於 16-7-6 09:06
你6299咁傳統,辭職左湊B你又會上來呻,日日對住佢地,仲辛苦過翻工……再加上收入縮曬水,所有壓力落曬你C ...



子爵府

積分: 11707

畀面勳章


49#
發表於 16-7-8 18:53 |只看該作者
樓主好勇敢,未生前已經知道6299嘅脾性都仲生b,只可講一句,樓主硬食吧~


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


50#
發表於 16-7-8 21:41 |只看該作者
jacquesau 發表於 16-7-8 11:10
送bb去育嬰院咪得囉
2人收入3萬應該有半免, 都係3千以內一個月, 育嬰院有專業人員照顧, 咪安心哂!
...
如果3K一個月咁不如請工人, 而家月薪都係4210 但做埋家務買送煮飯啊! 如果唔想有多個人/覺得貴, 咁請中點, 向你返工期間幫手家務睇仔.... 不過而家你寄人地父母籬下好難改變D咩~ 如果真係唔想搵個仔教飛~ 搬出黎係唯一辦法。自己地方自己先話到事。加油啊!
Jason & Jadon


複式洋房

積分: 276

食得好勳章 最關心BB問題熱投勳章 畀面勳章


51#
發表於 16-7-8 21:52 |只看該作者
ak630 發表於 16-7-8 21:41
如果3K一個月咁不如請工人, 而家月薪都係4210 但做埋家務買送煮飯啊! 如果唔想有多個人/覺得貴, 咁請中點, ...
真係唔得,諗下搬回娘家得唔得。你肯同46家人住,46牌可以同你家人住。如果46唔肯,咁擺BB請中點/工人去娘家湊。你放工去接返,如果攪得夜咪過晚夜。46鐘意黎唔鐘意就自己6299家瞓,等BB大D再算。
p。s。我以前都係咁兩頭住左半年。不過我係有自己屋企唔想返,想痴住父母多D。養子方知父母心嘛。
Jason & Jadon

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo