美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   23


複式洋房

積分: 287


41#
發表於 16-7-19 13:38 |只看該作者
too cool for school支眼線液超ok!!
不過d液出來比較難控制,但已經回購左好多次
同埋建議你可以化眼前上少少碎粉先都可以冇咁容易溶


大宅

積分: 1068


42#
發表於 16-7-19 15:44 |只看該作者
cassie0025 發表於 16-7-19 12:59
多謝推介! 我買左etude house $38果隻, 真係堅唔甩!!

本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-19 15:48 編輯

唔好客氣,因為我試得太多係眼線方面,唔想你們都白白浪費金錢。有機會去韓國記得入定存貨,仲平,但我唔記得幾錢嚕!


珍珠宮

積分: 32183

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


43#
發表於 16-7-19 17:02 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-19 15:44
本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-19 15:48 編輯

唔好客氣,因為我試得太多係眼線方面,唔想你 ...
請問MAC大約幾錢支?


大宅

積分: 1068


44#
發表於 16-7-19 18:27 |只看該作者
BK2002 發表於 16-7-19 17:02
請問MAC大約幾錢支?

二百內,之前買大約$170,但我太耐無買了。
因為係韓國入左幾支etude house


別墅

積分: 976


45#
發表於 16-7-19 18:49 |只看該作者
cat@bb 發表於 16-7-11 02:19
Love liner 堅得

Yes
Agreed
Love liner liquid is so good not to reduce color


珍珠宮

積分: 32183

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 16-7-19 20:04 |只看該作者

引用:Quote:BK2002 發表於 16-7-19 17:02 請問MA

原帖由 lavenderki85 於 16-07-19 發表
二百內,之前買大約$170,但我太耐無買了。
因為係韓國入左幾支etude house
...
啊~謝謝。 咁好用嘅話都算抵


大宅

積分: 3311


47#
發表於 16-7-19 20:08 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-12 03:12
信我...etude house$38眼線液!平靚正,指甲油型的,我超級油眼,我朋友話我眼皮可以用面油紙印架 ...

你講得好好笑,應該做到top sales (emoji)


複式洋房

積分: 385


48#
發表於 16-7-19 23:01 |只看該作者
我回購左好多支Clio kill black & k-palette 1day tattoo


侯爵府

積分: 21976


49#
發表於 16-7-19 23:34 |只看該作者

回覆:開架墨黑色不溶化眼線筆推介

如果轉芯筆/鉛筆形,邊隻好呢?
Shu既drawing pencil有jm用過嗎?溶嗎?




公爵府

積分: 28042


50#
發表於 16-7-19 23:46 |只看該作者
Kiss me


珍珠宮

積分: 35138

好媽媽勳章


51#
發表於 16-7-20 00:52 |只看該作者

回覆:開架墨黑色不溶化眼線筆推介

Love liner, 我用完後,居然行過既人都望住我

因為甩到pk, 成隻眼變左熊貓,啡色佢唔甩的,但黑色甩到喊

自由.自由,多少罪惡假汝之名以行


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


52#
發表於 16-7-20 00:57 |只看該作者
kitty2234 發表於 16-7-9 15:15
Liquid既首選一定係DUP ,Sasa 有得買

乜樣架?


大宅

積分: 1068


53#
發表於 16-7-20 01:08 |只看該作者
BK2002 發表於 16-7-19 20:04
啊~謝謝。 咁好用嘅話都算抵

你買完報番個價比我知丫,我都想知而家加到幾錢,買家看門口都好


大宅

積分: 1068


54#
發表於 16-7-20 01:10 |只看該作者
happy105 發表於 16-7-19 20:08
你講得好好笑,應該做到top sales (emoji)

肺腑之言黎架!都唔知洗左幾多冤枉錢....掉左幾多枝眼線,睫毛液.....


大宅

積分: 1068


55#
發表於 16-7-20 01:12 |只看該作者
yanyanli1234 發表於 16-7-19 23:34
如果轉芯筆/鉛筆形,邊隻好呢?
Shu既drawing pencil有jm用過嗎?溶嗎?

本帖最後由 lavenderki85 於 16-7-20 01:17 編輯

Drawing pencil唔錯,如果眼線筆計,專櫃牌子我鐘意佢同muf,但係如果講持久少少既我覺得台灣solone第一代又平又正!但好老實你要唔溶既,呢三枝眼線筆已經叫比較好,但持久度一定唔夠眼線液呀!夏天都係用眼線液好d!又汗又眼油眼水,好難keep得好架!

點評

yanyanli1234    發表於 16-7-20 09:22


大宅

積分: 1068


56#
發表於 16-7-20 01:14 |只看該作者
sumlam 發表於 16-7-20 00:52
Love liner, 我用完後,居然行過既人都望住我

因為甩到pk, 成隻眼變左熊貓,啡色佢唔甩的,但黑色甩到喊:c ...

Love liner係溶到xx!你留番冬天用可能好點,如果枝眼線液未乾的話!


大宅

積分: 2675


57#
發表於 16-7-20 09:34 |只看該作者
evacatcat 發表於 16-7-11 14:01
我超級油眼,用呢隻最完全唔溶,暖水卸妝就ok

我都係用呢支,堅好用


大宅

積分: 2675


58#
發表於 16-7-20 09:35 |只看該作者
yanyanli1234 發表於 16-7-19 23:34
如果轉芯筆/鉛筆形,邊隻好呢?
Shu既drawing pencil有jm用過嗎?溶嗎?

筆我用mac有隻防水眼線筆
但大前提係要用eyebase


別墅

積分: 838


59#
發表於 16-7-20 09:57 |只看該作者
眼線膠筆 - solone , 眼線液 - mistine


別墅

積分: 838


60#
發表於 16-7-20 10:00 |只看該作者
lavenderki85 發表於 16-7-12 03:12
信我...etude house$38眼線液!平靚正,指甲油型的,我超級油眼,我朋友話我眼皮可以用面油紙印架 ...
呢個我會一小塊小塊咁甩落眼肚呀 但就真係一D都唔會溶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo