自由講場

跳至

首頁

尾頁
   4


洋房

積分: 67


41#
發表於 16-7-20 18:00 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...
收工回家, 食飯, 教功課, 默書 ! 時間係唔夠 ! 建議放學後放小朋友到補習社功課輔導(包括溫習及默書) 父, 母回家食飯後有時間同小朋友傾下計 ! 了解下小朋友校內生活 ~! 我們是過來人, 同妳一樣2公婆都要返工, 大女今年升小六了, 本來1-2是年級自己教, 非常嘔血 ! 自已無晒時間外, 小朋友又要夜 , 而且傷感情 !

今年細仔升小一, 都唔會自己教了 !


男爵府

積分: 5686


42#
發表於 16-7-20 18:28 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...

放松D,船到橋頭自然直!


男爵府

積分: 5609


43#
發表於 16-7-21 10:38 |只看該作者
回覆 raintingbow 的帖子

很多謝你的分享, 我會開頭試下先自己跟, 希望可訓練佢自動波先做好功課, 等我地一回家便可以睇, 壓力真的有, 但希望大家都可以慢慢適應


珍珠宮

積分: 31256


44#
發表於 16-7-21 10:43 |只看該作者
cwmanna 發表於 16-7-19 16:33
阿仔9月升小一了, 眼見一升到小學, 有不完的功課及溫書, 擔心小朋友好辛苦, 2公婆都要返工, 返到屋企都7點, ...
我一個升小一, 一個升小五仲大件事...而家同佢地補下底先, 希望細仔適應得好D.
咪咁擔心住啦, 先招拆招, 如果佢唔自律就唯有去補習社, 你放工只係同佢温書, 星期日就同佢備下課囉.


伯爵府

積分: 16734


45#
發表於 16-7-21 10:52 |只看該作者

回覆樓主:

一樣擔心,兩公婆都要返工,阿仔做功課係慢個啲,已經睇定功課班,驚奶奶搞佢唔掂,我只係希望收工佢做完功課

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo