在職全職

跳至

首頁
12345...16

尾頁
   0


禁止發言

積分: 700


41#
發表於 08-11-3 14:25 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


42#
發表於 08-11-3 14:30 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 14:25 發表



但係輕我好多磅呀


但我咁細粒唔應該咁重呢 ,


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


43#
發表於 08-11-3 14:57 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 03:01 發表


肥??比幾磅呀幾高呀??
我而家164CM112磅到..肥過未生前14磅呀

你好高喔mouth: 我得156左右咋,我都成109磅,近呢個月重左7,8磅 ,唔知係咪中左暴食症,狂食野,食少陣都會覺得好口痕呢排想減肥,食少d,但好難啊,習慣左一餓就搵野食,死頂好辛苦~ 但唔想再肥落去,要努力努力......


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


44#
發表於 08-11-3 15:00 |只看該作者
原文章由 stephy89 於 08-11-3 13:18 發表
我有次跟台灣人聊天,有一個只有14歲做左人媽媽,
連書都沒有讀!!佢老公只有21歲

有咩問題?我老公做爸爸果陣都唔夠18tin啦.....我都係書都未讀完,有左都要生嫁啦,書未讀完咪遲d有機會先再讀囉,讀唔成書唔使死既....


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


45#
發表於 08-11-3 16:56 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 16:38 發表


全人奶@@..你真係好啦
我而家哩個係奶粉b黎ga..因為我食煙的....又唔想戒住
所以冇餵人奶呀


慳好多嫁~而且對bb身體又好~
我之前未有bb都食煙...有左大囡之後已經介左lu~!


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


46#
發表於 08-11-3 16:56 |只看該作者
原文章由 susi1024169 於 08-11-3 00:53 發表

我同佢生日好接近,我有佢同生佢都係16歲,不過佢出世15日大我就17歲生日lu~


我都係同囡囡生日好接近...
佢出左世12日大我就17歲~


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


47#
發表於 08-11-3 16:59 |只看該作者
你地個個都好瘦~我160高~已經120磅啦~
比起未生之前肥左20磅
依家減唔到......因為餵人奶成日都肚餓~
個肚腩大到成個水泡咁~
個patpat大到可以開圍麻雀打返幾圈


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


48#
發表於 08-11-3 17:14 |只看該作者
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-3 16:59 發表
你地個個都好瘦~我160高~已經120磅啦~
比起未生之前肥左20磅
依家減唔到......因為餵人奶成日都肚餓~
個肚腩大到成個水泡咁~
個patpat大到可以開圍麻雀打返幾圈 ...

你生兩個梗係難減d啦,所以所以媽咪都係偉大的.....男人永遠做不到


禁止發言

積分: 700


49#
發表於 08-11-3 19:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


50#
發表於 08-11-3 21:06 |只看該作者
我87年架~有個快一歲仔仔..


禁止發言

積分: 700


51#
發表於 08-11-3 23:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


52#
發表於 08-11-4 00:28 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 19:33 發表


我一向食正餐都唔多..只喜歡食甜品零食
到生完坐完月..我即頭成日可以一日一餐..因為我囝3個月開始好為食..我食親野佢都整我..搞到我冇心機食..久而久之個人都唔想食野..
甜品零食更加少食...因為我囝對甜品零食既 ...

唉!我個仔岩岩同你果個相反,佢食好少野,食量少得好恐怖,好多時整d野出黎佢食少少就話飽,我又唔想曬野,迫住食埋佢mouth: 可能係咁而家慣左咁既食量,唉......
不過零食甜品平時佢係度我都唔會拎出黎食,所以我迫住食果d多數係飯呀,粉呀,面呀.....都死啦!


民房

積分: 12


53#
發表於 08-11-4 00:37 |只看該作者
我係87年...有11個月既囡囡


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


54#
發表於 08-11-4 00:40 |只看該作者
原文章由 celiamou 於 08-11-4 00:37 發表
我係87年...有11個月既囡囡

halo,歡迎呀~
我都係87嫁,仔仔4歲幾
多d入黎傾下計呀!


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


55#
發表於 08-11-4 00:42 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-3 21:06 發表
我87年架~有個快一歲仔仔..

hihi~你仔仔好可愛呀 眼大大


複式洋房

積分: 208


56#
發表於 08-11-4 00:49 |只看該作者
HIHI ...大家好 ....
我89年的 .... 我BB 今 個月先會出世...
估唔到... 都有好多年幾 差唔多的MAMI...


禁止發言

積分: 700


57#
發表於 08-11-4 01:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


58#
發表於 08-11-4 01:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


59#
發表於 08-11-4 02:01 |只看該作者
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 01:37 發表


咁照左係囝囝定囡囡未呀?又會去邊間生呀??


仔仔黎嫁...
係 屯門E完呀... 你地住邊區嫁@@?


禁止發言

積分: 700


60#
發表於 08-11-4 02:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12345...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo