立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止發言
積分: 700
珍珠宮
積分: 39132
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 14:25 發表 但係輕我好多磅呀
積分: 42413
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 03:01 發表 肥??比幾磅呀幾高呀?? 我而家164CM112磅到..肥過未生前14磅呀
原文章由 stephy89 於 08-11-3 13:18 發表 我有次跟台灣人聊天,有一個只有14歲做左人媽媽, 連書都沒有讀!!佢老公只有21歲
男爵府
積分: 9146
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-2 16:38 發表 全人奶@@..你真係好啦 我而家哩個係奶粉b黎ga..因為我食煙的....又唔想戒住 所以冇餵人奶呀
原文章由 susi1024169 於 08-11-3 00:53 發表 我同佢生日好接近,我有佢同生佢都係16歲,不過佢出世15日大我就17歲生日lu~
原文章由 loveycat_0724 於 08-11-3 16:59 發表 你地個個都好瘦~我160高~已經120磅啦~ 比起未生之前肥左20磅 依家減唔到......因為餵人奶成日都肚餓~ 個肚腩大到成個水泡咁~ 個patpat大到可以開圍麻雀打返幾圈 ...
子爵府
積分: 14979
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-3 19:33 發表 我一向食正餐都唔多..只喜歡食甜品零食 到生完坐完月..我即頭成日可以一日一餐..因為我囝3個月開始好為食..我食親野佢都整我..搞到我冇心機食..久而久之個人都唔想食野.. 甜品零食更加少食...因為我囝對甜品零食既 ...
民房
積分: 12
原文章由 celiamou 於 08-11-4 00:37 發表 我係87年...有11個月既囡囡
原文章由 arcaar 於 08-11-3 21:06 發表 我87年架~有個快一歲仔仔..
複式洋房
積分: 208
原文章由 焦糖奶茶 於 08-11-4 01:37 發表 咁照左係囝囝定囡囡未呀?又會去邊間生呀??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy