影視娛樂

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 75393


41#
發表於 16-10-25 00:13 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 00:04
好可怕既一張圖。。。

咁maggie有無癲左

MAGGIE好傷心,好慘


伯爵府

積分: 17993


42#
發表於 16-10-25 00:14 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 16-10-25 00:13
系呀
ABE死先架

爆2個人既頭???!!


翡翠宮

積分: 75393


43#
發表於 16-10-25 00:14 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 16-10-25 00:00
Now 邊個台播呀?

Fox


伯爵府

積分: 17993


44#
發表於 16-10-25 00:14 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 16-10-25 00:13
MAGGIE好傷心,好慘

佢無晒親人喇。。。陰公豬。


翡翠宮

積分: 75393


45#
發表於 16-10-25 00:15 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 00:14
爆2個人既頭???!!

系呀,勁打人個頭囉


翡翠宮

積分: 75393


46#
發表於 16-10-25 00:18 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 00:03
後期。。negan係幫rick架

當然係rick反擊 嬴左後啦

預告黑妹好狠咁攞槍,應該系反擊


翡翠宮

積分: 75393


47#
發表於 16-10-25 00:19 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 00:14
佢無晒親人喇。。。陰公豬。

Rick都比人玩到謝曬


大宅

積分: 1754


48#
發表於 16-10-25 01:24 |只看該作者
睇到有d眼濕濕
好想殺咗negan


伯爵府

積分: 17993


49#
發表於 16-10-25 08:40 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 16-10-25 00:19
Rick都比人玩到謝曬
陰公豬.....


伯爵府

積分: 17993


50#
發表於 16-10-25 08:41 |只看該作者
本帖最後由 Ronnym 於 16-10-25 08:42 編輯
Smallraindrop 發表於 16-10-25 00:15
系呀,勁打人個頭囉

其實.... RICK 唔係禁好勝.....就唔會死2件....


伯爵府

積分: 17993


51#
發表於 16-10-25 08:53 |只看該作者
其實..... 係咪如果DARYL 唔動手打NEGAN...
GLENN 就唔洗死呢.....


翡翠宮

積分: 75393


52#
發表於 16-10-25 11:28 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 08:53
其實..... 係咪如果DARYL 唔動手打NEGAN...
GLENN 就唔洗死呢.....

唔係好記得Daryl 點樣了


伯爵府

積分: 17993


53#
發表於 16-10-25 13:21 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 16-10-25 11:28
唔係好記得Daryl 點樣了
你點做FANS...................................................


伯爵府

積分: 17993


54#
發表於 16-10-25 13:22 |只看該作者
頂~ 諗住留返LUNCH先睇埋後面...點知...

個個網都BLOCK晒~


翡翠宮

積分: 75393


55#
發表於 16-10-25 13:56 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 13:22
頂~ 諗住留返LUNCH先睇埋後面...點知...

個個網都BLOCK晒~

去Funtude 呀


翡翠宮

積分: 75393


56#
發表於 16-10-25 13:56 |只看該作者
Ronnym 發表於 16-10-25 13:21
你點做FANS...................................................

太耐之前喇


伯爵府

積分: 17993


57#
發表於 16-10-25 13:58 |只看該作者
Smallraindrop 發表於 16-10-25 13:56
去Funtude 呀
都BLOCK 左~
不過8DRAMA 睇得返~

睇到佢地同桌食飯......
好慘....


侯爵府

積分: 22849


58#
發表於 16-10-25 15:32 |只看該作者
唔想Glenn死……更加唔想daryl死………未有maggie前,我幾鍾意glenn呢個角色,因為好有膽識……
有左maggie之後,就無咁突出了……
但無可否認,係望住glenn呢個角色長大,因為有家人而變得越黎越成熟,識照顧人……
而家佢要死,真係好唔捨得……


伯爵府

積分: 18512


59#
發表於 16-10-25 17:13 |只看該作者

回覆:babybabywanted 的帖子

超喜歡格倫!—個大好人!和他岳父—樣!

我是4歲的澤銘,我最愛跑來跑去,破壞看得到的一切東西,和最愛車車 ようこそ!ご覧で下さい !


翡翠宮

積分: 75393


60#
發表於 16-10-25 17:32 |只看該作者
babybabywanted 發表於 16-10-25 15:32
唔想Glenn死……更加唔想daryl死………未有maggie前,我幾鍾意glenn呢個角色,因為好有膽識……
有左maggie ...

不過我係比較鐘意冇咁成熟的Glenn 多D
好可惜咁早冇左Glenn


首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo