懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2263


41#
發表於 16-9-7 22:16 |只看該作者
manki1610 發表於 16-9-7 18:17
我30/10
但未調頭
請問大家係咪都調哂?

我係10/25, 28wk照時已調哂頭啦,因為我係孖胎所以醫生話應該唔夠位比bb再調位。

我已買齊所有野,bb衫同被都洗好,走佬袋執咗,連薑醋都煲定了,已在家安胎中,因為孖胎好易早,所以而家差不多每日都在家瞓同攤喺梳化減少走動,希望佢地可以留到37wk先出來!


大宅

積分: 3925


42#
發表於 16-9-7 23:09 |只看該作者
manki1610 發表於 16-9-7 18:17
我30/10
但未調頭
請問大家係咪都調哂?

我一樣30/10,已轉頭。但很多嘢未準備好


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


43#
發表於 16-9-8 08:43 |只看該作者
manki1610 發表於 16-9-7 18:17
我30/10
但未調頭
請問大家係咪都調哂?

我29週調左頭,不過5知佢有無百厭又轉返上去
13號產檢先有得再見下呀b


伯爵府

積分: 15407

畀面勳章


44#
發表於 16-9-8 08:55 |只看該作者

回覆樓主:

我10月頭。想尼日早些到。


大宅

積分: 1909


45#
發表於 16-9-8 09:48 |只看該作者
政府計我10月3預產期,私家照10月7/8。但我月尾開始產假,希望細佬俾我休息一兩日後就出世啦。因為條腰又痛,腳又腫。我都係想快d落貨多d!


複式洋房

積分: 139


46#
發表於 16-9-8 09:56 |只看該作者

回覆樓主:

我10月18號生,第二胎,有D緊張……,次次喺我想瞓覺嗰時,佢就喺肚裡面碌嚟碌去,瞓得唔係太好……


大宅

積分: 1040


47#
發表於 16-9-8 10:36 |只看該作者
我第一胎, 10月16日預產期, 個肚愈黎愈漲, 肚皮愈黎愈痛, 又背痛, 又難抖氣.
想快D卸貨,但又驚痛..


大宅

積分: 1351


48#
發表於 16-9-8 10:55 |只看該作者
本帖最後由 tabbymom 於 16-9-8 10:56 編輯
suesou 發表於 16-9-8 10:36
我第一胎, 10月16日預產期, 個肚愈黎愈漲, 肚皮愈黎愈痛, 又背痛, 又難抖氣.
想快D卸貨,但又驚痛..
...

14/10, 同你完全一樣, 仲返緊工, D野都未準備好,好想快D 放假


大宅

積分: 1371


49#
發表於 16-9-8 11:41 |只看該作者
manki1610 發表於 16-9-7 18:17
我30/10
但未調頭
請問大家係咪都調哂?

我1029,準備10產檢。之前已經轉咗頭拉,但醫生話穩定架,會轉來轉去,第二胎拉!


大宅

積分: 3339


50#
發表於 16-9-8 11:43 |只看該作者
真係好鬼緊張又期待


大宅

積分: 1748


51#
發表於 16-9-8 15:10 |只看該作者
回覆 bkkmeo 的帖子

嘩。我都係10月4日開刀呀。你邊間醫院生??


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


52#
發表於 16-9-8 18:49 |只看該作者
blueaqua 發表於 16-9-7 22:16
我係10/25, 28wk照時已調哂頭啦,因為我係孖胎所以醫生話應該唔夠位比bb再調位。

我已買齊所有野,bb衫 ...

我都係10月25預產期
我29週時都已調頭
你孖胎好勁呀,依家個大一定好大好重拉


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


53#
發表於 16-9-8 18:49 |只看該作者
1605 發表於 16-9-8 09:48
政府計我10月3預產期,私家照10月7/8。但我月尾開始產假,希望細佬俾我休息一兩日後就出世啦。因為條腰又痛 ...

我條尾龍骨都好痛


禁止訪問

積分: 1920


54#
發表於 16-9-8 20:36 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2263


55#
發表於 16-9-8 20:56 |只看該作者
Spongbabii 發表於 16-9-8 18:49
我都係10月25預產期
我29週時都已調頭
你孖胎好勁呀,依家個大一定好大好重拉

唔知算唔算大呢,肚圍有41吋了,重了26-27磅左右,其實早幾個星期其他人見到我個肚都以為就快生得

不過我又幾好彩,唔算好辛苦,只係而家行一陣就攰,所以都好少出街,多數喺屋企瞓同挨喺梳化


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


56#
發表於 16-9-9 09:37 |只看該作者
blueaqua 發表於 16-9-8 20:56
唔知算唔算大呢,肚圍有41吋了,重了26-27磅左右,其實早幾個星期其他人見到我個肚都以為就快生得
...

我仲返緊工,有時都真係幾攰,車程又遠


別墅

積分: 754


57#
發表於 16-9-9 17:17 |只看該作者
10/29,又緊張又興奮,又想快啲見到bb,又吾捨得佢因為我好鐘意胎動既感覺⋯
好想快啲放產假:mother:又好擔心姐姐遲啲黎吾知佢好吾好,超複雜心情


大宅

積分: 1909


58#
發表於 16-9-10 23:10 |只看該作者
Spongbabii 發表於 16-9-9 09:37
我仲返緊工,有時都真係幾攰,車程又遠
我都係車程遠,又要轉車。我忍多6/7個工作天就可以休息。


男爵府

積分: 5778

減齡達人勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


59#
發表於 16-9-11 06:49 |只看該作者
1605 發表於 16-9-10 23:10
我都係車程遠,又要轉車。我忍多6/7個工作天就可以休息。

我應該11/10先開始放產假,不過好彩依家多檢查做,其實要返工既日子5係好多


別墅

積分: 722


60#
發表於 16-9-12 14:21 |只看該作者
我10月l7日,第ㄧ胎,順產
夜晚訓得唔好,好緊張,希望過程順利,唔好痛咁耐

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo