想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


大宅

積分: 1572


41#
發表於 17-4-5 22:03 |只看該作者
我覺得姜醫師麻麻地,可能有時聽唔明佢啲普通話啦,就顯得不耐煩....睇過覺得佢態度唔係幾好,冇下次了。


大宅

積分: 1284


42#
發表於 17-4-6 12:41 |只看該作者

回覆樓主:

呢兩位醫師新症有排排,如果睇其他醫師係咪都可以?主要想調經


複式洋房

積分: 484


43#
發表於 17-4-7 14:11 |只看該作者
我大肚前睇張秀霞直到bb出世 唔知係咪咁 bb皮膚好好 從來冇濕疹 尿布疹 腸胃又好好 唔嘔奶。不過,張醫師的確唔多講說話 態度視乎當日心情 但我只求結果 所以唔介意


大宅

積分: 3428


44#
發表於 17-9-19 12:24 |只看該作者
回覆 MiuWooh 的帖子

我都搵緊張醫師安胎, 都覺得佢係寡言佢會唁會幫人清胎毒架?



複式洋房

積分: 484


45#
發表於 17-10-29 19:58 |只看該作者
2013baby 發表於 17-9-19 12:24
回覆 MiuWooh 的帖子

我都搵緊張醫師安胎, 都覺得佢係寡言佢會唁會幫人清胎毒架?

我36,37週時都問過張醫師幾時清胎毒,佢話我都冇毒 駛咩清胎毒。我問點知有冇 佢話我皮膚冇紅冇腫又冇痕 咁咪冇毒囉 佢咁講 我先明白 唔知係咪咁 我囝出世到而家皮膚都
好好


別墅

積分: 615


46#
發表於 17-10-30 16:31 |只看該作者
小產後睇左大半年個人感覺麻麻,有二次連脈都無打就開藥,仲要開足7 日,之後唔再去啦,又要請假又要等攪足半日連脈都唔打😡

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo