自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   3


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


41#
發表於 16-8-1 14:26 |只看該作者

回覆樓主:

如果一次兩次佢都將禮物轉送俾人,
可能自己taste唔啱佢心水,
我唔會再送了


侯爵府

積分: 20606


42#
發表於 16-8-1 14:28 |只看該作者

回覆樓主:

既然大家係盡在不言中朋友,就唔好用物質送禮嚟維繫關係,就會少啲煩惱。


琥珀宮

積分: 152982


43#
發表於 16-8-1 14:29 |只看該作者

回覆樓主:

下?只係你對佢好佢對佢家姐好啫,如係我送咗嘢俾人,唔會理佢自用或借花敬佛或掉咗定點,因為我送咗既係個份*人情*,送咗俾人就係人哋,人哋點處置係人哋既事,駛唔駛嬲到飯都食唔落呀?

反而你約佢去玩,地方不似預期,而你又無預佢家姐去,咁你唔想去反而可以理解


公爵府

積分: 27346

2024年龍年勳章


44#
發表於 16-8-1 14:29 |只看該作者
回覆 rean_chau 的帖子

你呢件事令我諗起我阿爸同阿媽.....
話說我阿爸間中會俾少少錢阿嫲買下嘢食......但我阿嫲會貼錢俾我姑姐,
所以我媽唔俾我阿爸俾錢我阿嫲.......我果時細都覺得阿媽咁諗好正常......
但其實我知阿爸係有繼續俾錢的.....因阿爸同我講,俾錢係佢的心意,而收咗之
後點用佢管唔到....佢亦唔介意....因為俾咗佢,就係佢的了.......介意只會自己唔開心.....

樓主,你明白嗎??




大宅

積分: 2808


45#
發表於 16-8-1 14:31 |只看該作者
下次唔送味算lo


瑪瑙宮

積分: 139710


46#
發表於 16-8-1 14:33 |只看該作者
我朋友試過兩次生日飯都預備左禮物, 我同佢同一個月生日, 咁佢有買我無買就唔係咁好,所以我叫佢唔好買禮物只食飯.


珍珠宮

積分: 39613

環保接龍勳章


47#
發表於 16-8-1 14:39 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

我咁睇: 送左野比人我就唔會理人點處理,但樓主朋友轉送比其他人,即係佢覺得唔啱駛或鐘意,咁我就唔會再送,因為大家嘅品味唔同。

下次可以請野食就算。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


48#
發表於 16-8-1 14:41 |只看該作者

回覆樓主:

我又唔覺得你送既野有幾實用. .

我覺得佢係真係唔需要先比佢家姐

比佢自己家姐我覺得ok,

不過我唔會再送..

呢個世界唔可以成日都你覺得....


男爵府

積分: 6413


49#
發表於 16-8-1 15:08 |只看該作者

引用:一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都

原帖由 rean_chau 於 16-08-01 發表
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...
係咪好似d 鄉下老人家習性,收到新野其實自己都唔捨得用但就送俾親友,心態就係想照顧屋企人囉,雖然好老土,都有唔少呢d 人,點講佢都係唔識do, 仲要係你面前做


公爵府

積分: 28591


50#
發表於 16-8-1 15:32 |只看該作者
myaisha0435 發表於 16-8-1 14:41
我又唔覺得你送既野有幾實用. .

我覺得佢係真係唔需要先比佢家姐

或者啦...佢話太陽曬到眼都MARK唔大, 咁我咪送佢一付太陽鏡, 佢個女中意睇書,我送張書券, 水樽我係見到佢果樽好黃好舊先送.. 我都唔知點先叫實用, 唔通買米買鼓油先實用.....


有時唔係想用物質去交換, 而係當佢義無反顧咁為你做野, 自己過意唔去. 我上個月入左醫院做小手術, 都係佢幫我睇仔, 送湯, 接我出院...

有時嬲佢係, 點解唔對自己好啲,明明自己都需要呢啲野, 都係我一份心意 點解要咁對自己同我...

不過姊妹情深, 有時嬲唔到咁多...


子爵府

積分: 11994


51#
發表於 16-8-1 15:33 |只看該作者

回覆樓主:

做你自己想做,講你想講的


珍珠宮

積分: 47069

畀面勳章


52#
發表於 16-8-1 15:36 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 15:32
或者啦...佢話太陽曬到眼都MARK唔大, 咁我咪送佢一付太陽鏡, 佢個女中意睇書,我送張書券, 水樽我係見到佢 ...

睇前文,我覺得你朋友家姐明顯係勁小氣果種人,

所以先叫你唔好post相,

會唔會佢家姐私底下呷醋呀,

不如直接唔好送啦,成日送黎送去做咩啫


男爵府

積分: 6885


53#
發表於 16-8-1 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

其實樓主點解要不斷話朋友生活差過自己?我覺得只要唔係無錢開飯,任何人都無資格去評論人地的生活是否差過自己。朋友之間咁相處,成日收禮物的人也會有唔好感受的。例如一副黑超,唔係咁難買得起吧!


子爵府

積分: 11344


54#
發表於 16-8-1 15:49 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 15:32
或者啦...佢話太陽曬到眼都MARK唔大, 咁我咪送佢一付太陽鏡, 佢個女中意睇書,我送張書券, 水樽我係見到佢 ...

咁咪唔好再送野囉
有時好朋友唔一定咁樣表達
大家互請下食飯飲茶咪算囉

佢應該顧及佢家姐感受(妒忌佢有你呢個好朋友)先咁者,唔好嬲啦,好朋友難求


水晶宮

積分: 65783


55#
發表於 16-8-1 15:58 |只看該作者
唔好嬲。無血緣關係,女性之間有咁好情誼,真係好難得。

你同佢咁friend,咪開心見誠講,同佢friend唔等於同佢家姐一樣,叫佢咪咁。

至於禮物,送得你預左佢乜都同家姐分享,介意就唔好再送。


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


56#
發表於 16-8-1 16:01 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 15:32
或者啦...佢話太陽曬到眼都MARK唔大, 咁我咪送佢一付太陽鏡, 佢個女中意睇書,我送張書券, 水樽我係見到佢 ...
似我送野比我奶奶,買盒月餅比佢,佢當住我面立即轉送比姑奶,我明白佢鍚姑奶,我口裡都講:「好呀,送比姑奶都好,你地都未必食得晒。」但其實我心裡有些少唔開心,因為我的心意不被重視,可有可無,下次我再送禮比奶奶,我未必咁有心精挑細選,只係隨便就買就好了,因為我知道佢也會立即轉送他人,我的心意根本於她來說並不重要。
你唔開心係因為自己的感受不被重視,你朋友似乎親家姐多人點,所以比較之下,你的感受就次要了。
如果你重視呢位朋友,唯有盡量做到愛屋及烏,你就會開心d。否則只有自己唔開心,你朋友係唔會明白你唔開心為咩。


公爵府

積分: 28591


57#
發表於 16-8-1 16:03 |只看該作者
快樂ma 發表於 16-8-1 15:47
其實樓主點解要不斷話朋友生活差過自己?我覺得只要唔係無錢開飯,任何人都無資格去評論人地的生活是否差過 ...

佢係未至於無飯開, 但佢老公係長期病患 有思覺失調, 無做野好幾年, 我朋友都唔係高收入, ...
我送野比佢唔係因為我生活比佢好OR佢比我差, 而係希望佢生活中有多一點甜 ....


琥珀宮

積分: 169645


58#
發表於 16-8-1 16:08 |只看該作者

引用:Quote:myaisha0435+發表於+16-8-1+14:41+我

原帖由 rean_chau 於 16-08-01 發表
或者啦...佢話太陽曬到眼都MARK唔大, 咁我咪送佢一付太陽鏡, 佢個女中意睇書,我送張書券, 水樽我係見到佢 ...
「我上個月入左醫院做小手術, 都係佢幫我睇仔, 送湯, 接我出院...」

一個咁好既朋友,只因唔領情將你送的禮物轉送佢自己關心的親姊,你因此就要對佢失望?

其實大家對送禮收禮價值觀不一,無謂勉強,你以後就不要送禮給這位朋友了,對人家好可以有其他方法,佢唔想家姐妒忌佢有你呢位好朋友,你可必令佢難做,單同佢一齊的節目就低調d不讓佢家姐知道




男爵府

積分: 6885


59#
發表於 16-8-1 16:11 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 16:03
佢係未至於無飯開, 但佢老公係長期病患 有思覺失調, 無做野好幾年, 我朋友都唔係高收入, ...
我送野比佢唔 ...

明白妳一片好心,一係唔好理佢有無轉送比人,一係唔好再送,一係同朋友講清楚。朋友間的相處要無蒂介大家都會舒服D


水晶宮

積分: 74328


60#
發表於 16-8-1 16:11 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:59
有直接問過, 佢解釋就係佢家姐朋友唔多, 成日見到我對佢咁好, 好羨慕佢有我呢個朋友, 而佢唔想家姐唔開心 ...
你朋友對你好,又對佢家姐好,整體來講,人品非常好.
你覺得你送比佢既野係佢有用,佢覺得將果件禮物轉送比更有需要的家姐,又有何不可?
佢當住你面轉贈,將credit比番你,等佢家姐/孩子知道係你送的,都係光明磊落的行為.
我個人會好欣賞呢個咁體貼又對人咁好既朋友.
你自覺生活環境好過佢,係咁送野比佢,你又有無諗過咁樣做,都會令佢唔太舒服?
佢用行動(係你生病時照顧你)來表示友好,你用禮物來表示友好,本來,無咩值得比較,但你既佔有欲和對物質的重視,同佢對物質並不看重,真的有點分別啊!

點評

fandycheng    發表於 16-8-1 21:12

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo