亞貴 發表於 16-9-6 12:56 
小詠你好嗎?
亞貴
幾好, 係唔可以成日見到兩個仔, 有時會失落啦, 前夫把口仲係好鬼吋咀和硬啦, 是但啦
想一想, 以前日對夜對, 而家半年都無見一次面, 好似好神奇咁
上星期因要把我手機號碼申請轉回我名, 才約佢出來見, 也順便可以和兒子吃個飯
佢真係一樣啦, 見到我, 黑面, 但我問佢最近去BANGKOK 玩, 無拜四面神咩, 佢答: 以後唔拜佢啦, 都唔靈既
因為佢以前年年拜架, 可能佢覺得今年黑仔, 所以無啦, 老婆都走埋, 點都有D覺得黑卦
所有遇見,皆有因果
要是每個人都懂你,那你得有多平凡