跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1092


41#
發表於 09-7-8 13:45 |只看該作者
我4月時在這間利X做左張上下格的子母床 - $3,800. OK啦, 焗色不是太好, 有花, 路軋不平. 我地沒有投訴,因為沒有時間等佢找人上來. 送貨的人幾趕時間. 不過太度都ok


複式洋房

積分: 404


42#
發表於 09-7-9 16:42 |只看該作者
原帖由 keithKimmi 於 09-1-23 21:49 發表
我都想在屯門訂做櫃,請問那一間好,thx!


最近有FD話有一間傢俬店訂左個櫃好滿意....
我問完覆你...好嗎?


複式洋房

積分: 404


43#
發表於 09-7-21 00:02 |只看該作者
推~


公爵府

積分: 27342

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


44#
發表於 09-8-3 03:16 |只看該作者
原帖由 carykwok 於 09-3-1 11:37 發表
我係戲院對面角落頭間順x做左張米老鼠架,其實佢唔貴同埋用靚料,3"子母+碌架連3張床褥$4000,只不過係跟到甩甩漏漏囉,所以上次我都鬧到佢地死,仲話以後唔幫襯佢,我宜家要搬屋,我老公好想搵返佢,但鬧完佢地,費時再返去 ...


我老公開鋪頭同我開鋪頭都係揾佢架~ 仲有我同屋企人共5間屋d傢俬都係佢一手包辦~
之前揾過好多間格價, 講真, 價錢佢最公道, 我訂造咗張油壓床, d木仲好厚~ 衣櫃都係, 所以咁多年我同屋企人都係揾佢幫手的~


大宅

積分: 2893


45#
發表於 09-8-3 10:38 |只看該作者
想問吓係咪角位個間?我都要買全屋傢俬, 想去榮X

原帖由 sytckm 於 09-8-3 03:16 發表


我老公開鋪頭同我開鋪頭都係揾佢架~ 仲有我同屋企人共5間屋d傢俬都係佢一手包辦~
之前揾過好多間格價, 講真, 價錢佢最公道, 我訂造咗張油壓床, d木仲好厚~ 衣櫃都係, 所以咁多年我同屋企人都係揾佢幫手的~ ...


複式洋房

積分: 404


46#
發表於 09-8-3 12:08 |只看該作者
唉...太多黑店喇
大家小心~



原帖由 Sueita 於 08-12-2 08:37 發表
新屯中果間都一樣, 上次買了一張梳化, 質量差, 坐了不久(約一個月)就凹陷了, 我同佢地講, 佢地要我補多$1800才幫我換張新既, 佢地話要收返成本...前後我張梳化用了多50%價錢買回來... ...


複式洋房

積分: 404


47#
發表於 09-8-18 13:21 |只看該作者
:lol


民房

積分: 20


48#
發表於 09-8-18 23:39 |只看該作者
sytckm, could you send me the details. thanks.


複式洋房

積分: 404


49#
發表於 09-9-30 13:42 |只看該作者
好得人驚.....

原帖由 Sueita 於 08-12-2 09:10 發表
仲有, 送回來時付帶了十多隻細隻的小強, 工人話在梳化內走出來的...好驚!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo