夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2520


41#
發表於 16-12-6 11:37 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 11:04
咁即係講到尾都係會介意對方嘅身份,EVEN佢哋真係可以做返普通朋友。

Even 唔係ex,我都會介意他跟女單獨見面更何況係ex?


大宅

積分: 2520


42#
發表於 16-12-6 11:41 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 11:04
咁即係講到尾都係會介意對方嘅身份,EVEN佢哋真係可以做返普通朋友。

其實都係覺得要給安全感對方。如果你去跟女子hangout無論是ex or 普通女朋友、這樣做會令對方不安。
如果她也單獨見她的ex hangout at bar,你又會介意嗎?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


43#
發表於 16-12-6 12:28 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 11:37
Even 唔係ex,我都會介意他跟女單獨見面更何況係ex?

其實冇嘢嘅就係冇嘢啦,點解要分男女?又或者咁講,如果對方又肥又醜妳仲會唔會介意?
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


44#
發表於 16-12-6 12:30 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 11:41
其實都係覺得要給安全感對方。如果你去跟女子hangout無論是ex or 普通女朋友、這樣做會令對方不安。
如果 ...

即係妳心底裡都信唔過C6?

百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2520


45#
發表於 16-12-6 12:39 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 12:30
即係妳心底裡都信唔過C6?

我覺得好多事就是單獨太多次之後有機會互相吸引、到時候就麻煩了。
很多婚變都係咁樣開始。

你都未答我、如果妳C9單獨同ex hangout,你會介意嗎?


大宅

積分: 2520


46#
發表於 16-12-6 12:43 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 12:28
其實冇嘢嘅就係冇嘢啦,點解要分男女?又或者咁講,如果對方又肥又醜妳仲會唔會介意?
...


男就是男、女就是女、為何唔可以分男女呢?這個是事實。
如果可以避免 ,而且現在好開心的、為何要做些有可能性破壞大家關係的野呢?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


47#
發表於 16-12-6 12:49 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 12:39
我覺得好多事就是單獨太多次之後有機會互相吸引、到時候就麻煩了。
很多婚變都係咁樣開始。

光明正大同我講我唔會介意。
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


48#
發表於 16-12-6 12:52 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 12:43
男就是男、女就是女、為何唔可以分男女呢?這個是事實。
如果可以避免 ,而且現在好開心的、為何要做些有 ...

咁妳係PRESET咗同異性朋友見面就等同唔好喎...但咁樣唔係斬腳趾避沙蟲嘅方法嗎?

妳怕唔怕妳越唔俾就越想?而事實上就有好多JM唔俾個老公見異性朋友,反而佢哋嘅C6就會想盡方法去見,EVEN佢哋真係朋友咁簡單....

但妳未答我,如果明知對方係「扒」,妳仲會唔會介意?

百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2520


49#
發表於 16-12-6 12:59 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 12:52
咁妳係PRESET咗同異性朋友見面就等同唔好喎...但咁樣唔係斬腳趾避沙蟲嘅方法嗎?

妳怕唔怕妳越唔俾就越想 ...

本帖最後由 rosesarered 於 16-12-6 13:00 編輯

本帖最後由 rosesarered 於 16-12-6 12:59 編輯

我就會表明我介意他跟女仔單獨見面、就這樣而已、沒有逼他。如果他愛我、他會按我意思 unless有正經野做。
如果係扒都會放心 d 但是都係個句、無什麼特別事情都盡量避免。


大宅

積分: 3680


50#
發表於 16-12-6 13:43 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 12:52
咁妳係PRESET咗同異性朋友見面就等同唔好喎...但咁樣唔係斬腳趾避沙蟲嘅方法嗎?

妳怕唔怕妳越唔俾就越想 ...
其實我覺得唔關扒唔扒事,只要係異性,又要單獨見面得密嘅話,就點都會唔舒服啦。
間中見,又有交代清楚就無所謂。

請教下師兄,咁其實男人話係普通朋友,係咪就應該信,唔好問太多呢 ?


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


51#
發表於 16-12-6 14:24 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 12:59
本帖最後由 rosesarered 於 16-12-6 13:00 編輯

本帖最後由 rosesarered 於 16-12-6 12:59 編輯

不過妳都啱,如果明知老婆(其實應該大部份女人)都介意,男人自然會自動自覺,可免則免的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


52#
發表於 16-12-6 14:30 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 16-12-6 14:30 編輯
cckuma 發表於 16-12-6 13:43
其實我覺得唔關扒唔扒事,只要係異性,又要單獨見面得密嘅話,就點都會唔舒服啦。
間中見,又有交代清楚就 ...

其實男人唔係蠢的,點會唔知老婆介唔介意吖?不過如果佢堅持要去一定有佢嘅理由的...我覺得兩公婆都係講個信字,我對呢樣抱開放態度的,因為我相信如果有心唔俾妳知,佢自然會想辦法瞞妳,咁樣仲有咩意思?

所以,當男人(就算係女人)話對方只係普通朋友,姑且信佢囉...但妳要記住,當一切太容易過關時,人就會鬆懈,如果佢有古怪,呢個時候係最易露出馬腳的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2520


53#
發表於 16-12-6 15:15 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 14:30
其實男人唔係蠢的,點會唔知老婆介唔介意吖?不過如果佢堅持要去一定有佢嘅理由的...我覺得兩公婆都係講個 ...

其實好多case都係朋友開始、到你覺得「點解我老婆無妳咁arm key」的時候、那就太遲了。


大宅

積分: 3680


54#
發表於 16-12-6 15:42 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 15:15
其實好多case都係朋友開始、到你覺得「點解我老婆無妳咁arm key」的時候、那就太遲了。
...
信另一半之餘,又要暗地裡監察?
等佢地鬆懈兼有古怪又真係太遲喎


大宅

積分: 2520


55#
發表於 16-12-6 15:46 |只看該作者
cckuma 發表於 16-12-6 15:42
信另一半之餘,又要暗地裡監察?
等佢地鬆懈兼有古怪又真係太遲喎

所以我會表明給他知道我會介意他跟女單獨見面除非別要事。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


56#
發表於 16-12-6 16:26 |只看該作者
rosesarered 發表於 16-12-6 15:15
其實好多case都係朋友開始、到你覺得「點解我老婆無妳咁arm key」的時候、那就太遲了。
...

咁呢啲就考個男人定力了...

不過一隻手拍唔響的,除非真係郎情妾意啦,否則都唔會成事的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 3680


57#
發表於 16-12-6 16:40 |只看該作者
wing1388 發表於 16-12-6 16:26
咁呢啲就考個男人定力了...

不過一隻手拍唔響的,除非真係郎情妾意啦,否則都唔會成事的!

唔係話女人定力夠,但男人定力真係唔多受得起考驗……


大宅

積分: 2520


58#
發表於 16-12-6 16:46 |只看該作者
cckuma 發表於 16-12-6 16:40
唔係話女人定力夠,但男人定力真係唔多受得起考驗……

無措,所以如果好地地就無搞咁多啦。何必呢
你話係埋斬腳趾避沙蟲?係有啲ga.
好過感情變lo


大宅

積分: 1451


59#
發表於 16-12-6 16:52 |只看該作者
我係俾人unfriend, 果時嬲到我


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


60#
發表於 16-12-6 18:33 |只看該作者
cckuma 發表於 16-12-6 16:40
唔係話女人定力夠,但男人定力真係唔多受得起考驗……

呢樣我唔係咁認同...
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo