自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4745


41#
發表於 08-12-5 00:33 |只看該作者
原文章由 siuwa 於 12-4-08 17:59 發表


如果樓主未結婚冇比禮都OK啦(如果你父母已經比左). 我當年結婚, 我99問返我約2萬費用, 話佢既裝身費, 另外要各自比$1000大元我姑仔及叔仔, 而我姑仔同叔仔既男女朋友都2手空空來飲. 最醜就係未散席, 我叔仔同姑 ...


我攪笑啊 , 未散席攞箱執橙...


翡翠宮

積分: 97287


42#
發表於 08-12-5 02:42 |只看該作者
if you are single, not a problem at all.

when I have my wedding, my brothes, one elder + one younger also gave me nothing, I dun mind at all..


水晶宮

積分: 51912


43#
發表於 08-12-5 02:45 |只看該作者
我覺得一世人兩兄妹無得咁老土咁計較囉!只係一場誤會,係咪要搞到面左左呢?

雖則樓主你又真係唔太識做,但不致於搞成咁囉.


侯爵府

積分: 24212


44#
發表於 08-12-5 03:01 |只看該作者
If you have money, you should buy them so money. If you still are student, no income, then don't buy it la. Your brother will understand it.

:-D :-D :-D :-D


侯爵府

積分: 24212


45#
發表於 08-12-5 03:02 |只看該作者
I mean" You should buy them some gift. (No so money).

原文章由 drm 於 08-12-5 03:01 發表
If you have money, you should buy them so money. If you still are student, no income, then don't buy it la. Your brother will understand it.
:-D :-D :-D :-D


水晶宮

積分: 51912


46#
發表於 08-12-5 03:05 |只看該作者
原文章由 drm 於 08-12-5 03:02 發表
I mean" You should buy them some gift. (No so money).

咁都係~~~樓主拿拿聲買份禮物氹下哥哥開心啦~~~大家做咗咁多年兄妹,你哥哥明既~~!!!


大宅

積分: 1603

畀面勳章


47#
發表於 08-12-8 00:45 |只看該作者
多謝各位回應.....其實我個二嫂係一個睇錢睇得好大人(我知道),我結婚個陣佢兩公婆都冇送野比我(我都冇介意,只要佢地有出席我就好開心,知道大家都冇咩錢),到佢地結婚啦…係因為我環境唔好我話人情我比唔到咁多,我不如送D金擺設比你地都係心意,佢一句說話我唔要擺設,咩都唔要喎!我就唸住算數啦!一家人嘛,我幫到手野我都會做。佢請我老爺我比1000元!我係唔會理佢地啦,就算我送番野比佢,佢都會話我(我肯定),佢都唔同我地有咩交流,就算對我阿媽都係冇大冇細,仲之大小姐,佢地有錢人睇唔起我地d人冇錢,就係咁囉!我同二哥係冇野,係我二嫂有野囉!

[ 本文章最後由 carensiu 於 08-12-8 00:54 編輯 ]


水晶宮

積分: 74328


48#
發表於 08-12-8 01:07 |只看該作者
原文章由 carensiu 於 08-12-8 00:45 發表
多謝各位回應.....其實我個二嫂係一個睇錢睇得好大人(我知道),我結婚個陣佢兩公婆都冇送野比我(我都冇介意,只要佢地有出席我就好開心,知道大家都冇咩錢),到佢地結婚啦…係因為我環境唔好我話人情我比唔到咁多,我不如送D金 ...

你話你結婚時,佢地都無送野比你,但有無比錢呢?一毫子都無就來飲你果餐?
當時,你阿嫂仲未入門,佢咩都唔做,都無野可以話佢.
但既然你都知佢睇錢睇得咁大,又何必為左啖氣,慳少少,而比人唱一世呢??
講到底,佢都係話唔要禮"物"姐,無話唔會禮"金"吖,傳出去,唔著既一定係你囉.
不過,睇來你並唔介意.


大宅

積分: 1603

畀面勳章


49#
發表於 08-12-8 11:31 |只看該作者
原文章由 方方媽媽 於 08-12-8 01:07 發表

你話你結婚時,佢地都無送野比你,但有無比錢呢?一毫子都無就來飲你果餐?
當時,你阿嫂仲未入門,佢咩都唔做,都無野可以話佢.
但既然你都知佢睇錢睇得咁大,又何必為左啖氣,慳少少,而比人唱一世呢??
講到底,佢都係話唔要 ...


禮物,人情咩都冇。其實我二哥叫我唔駛比番佢地,因佢知道我真係環境好差,佢叫我留番d錢比兩個細佬仔,而二嫂個人係點我都清楚…
其實我四哥買個份禮物唔係平野,二哥想要二嫂唔收,咁點啊!!
可能係我對二嫂本身唔係咁鐘意,所以佢講咩我都唔介意、最緊要係我哥哥明白就得啦!因為我同二嫂一年都只係見二三次…
唉…我知道我係小家,但係比你地話完我個心都舒服好多,仲之多謝你地回覆!


子爵府

積分: 10919


50#
發表於 08-12-8 11:43 |只看該作者
佢阿嫂係小氣d, 唔應該事後再問有冇俾人情, 但做細佬妹又唔應該一d禮物都冇囉, 唔係講份禮物值幾$, 係心意嘛.


大宅

積分: 1603

畀面勳章


51#
發表於 08-12-8 16:26 |只看該作者
原文章由 mat媽 於 08-12-3 11:38 發表


係咪佢親口同你講呀??

yes..


水晶宮

積分: 74638


52#
發表於 08-12-8 16:48 |只看該作者
如果真係講咩都唔要, 最後又怪你無做人情或者禮物, 咁又唔好

樓主唔買又有點兒那個

其實今次只係誤會o者

你有能力的話, 可以去金行買番對公仔送俾佢地, 佢真係玩唔要先算, 到時你都可以溶番佢, 唔會咁傷

個人意見, 不喜勿插


公爵府

積分: 27067

好媽媽勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 08-12-8 17:03 |只看該作者
講到尾, 你唔介意二嫂無比人情, 但唔代表二嫂唔介意你無比喎, 你都識講二嫂睇錢睇到好大, 你更加要做人情啦, 佢話唔要禮物, 意思係唔係即係要錢呀? 朋友去飲都要比人情啦, 無理由要人請番你嘛, 你仲一家四口添, 少少都要既….
神未曾應許天色常藍;但衪曾應許生活有力!


禁止訪問

積分: 73927


54#
發表於 08-12-8 17:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo