想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 1964


41#
發表於 16-12-8 12:03 |只看該作者
本帖最後由 joii22 於 16-12-8 12:04 編輯

回覆 tomatolmc 的帖子

係...DAY3即PERIOD第三日.
据醫生說,小卵泡原因是"卵巢早衰".
所以,想生B,就要同時間競賽.
像我情況,就算儲卵,頭尾都要預成年時間. (而我都唔係成功儲左好多)


大宅

積分: 1516


42#
發表於 16-12-8 12:17 |只看該作者
bwife 發表於 16-12-8 11:01
加把口講兩句, 我見大部分姊妹都建議你去台灣做,的確好多人去台灣主要平而成功率高。 利申:我係香港私家做 ...

謝謝你的意見,我就係最頭痛係抽完卵要切埋腫脹既輸卵管先可以放胎,我都打算睇多個生育科問多個意見,但唔知睇邊個好,我見好多人講謝靜兒醫生同鄭競偉醫生都好似幾好,睇邊個好d?


大宅

積分: 1516


43#
發表於 16-12-8 12:24 |只看該作者
joii22 發表於 16-12-8 12:03
回覆 tomatolmc 的帖子

係...DAY3即PERIOD第三日.

明白,我都打算睇住中醫一邊做資料搜集,睇中醫可以養靚d卵同增加卵泡數量,希望可以幫到手


大宅

積分: 1325


44#
發表於 16-12-8 13:06 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-8 12:17
謝謝你的意見,我就係最頭痛係抽完卵要切埋腫脹既輸卵管先可以放胎,我都打算睇多個生育科問多個意見,但 ...
兩位醫生我都冇睇過,我比唔到意見邊位好D。

正如我之前所講,睇多一個或兩個,睇下哪一位醫生比到你更加好的治療方案,甚至是看看哪一位比到更大信心你,及以開支預算。這非常重要,因為由你第一次抽卵開始,你幾乎就同呢位醫生綁定了。

少少分享
我自己一開頭睇左呢個醫生,覺得佢OK,就GO AHEAD 冇再睇另一位。因為唔可能一次失敗就失去信心,要比機會去試。

我做左一次IVF 抽卵,抽左十幾粒,但有D係空心的,最後只有8粒卵可以配對。結果培植到的只有4粒, DAY3 1 粒, 3粒DAY5, 質數一般。

放左3次雪胎。 頭2次每次放一粒,以最靚質數的放先,最後一次放胎就放埋冇咁靚的兩粒DAY 5,剛好用晒D胚胎,最後一次成功懷了孖眙。

點解我覺得最好跟一個醫生:
抽卵後其實因為肌瘤問題,醫生幫我做左宮腔鏡之後才放胎,發現其中一粒較近子宮口會有可能阻到放胎,佢話幫我撐開左個肌瘤一點,以便之後夠位放胎。咁同一個醫生處理, 我會較放心佢掌握到我的情況。
另外,頭兩次放胎我都用人工周期,方便請假。其中一次胚胎有做ASSISTANT HATCHING (胚胎殼刺穿一個孔)
,但唔成功。
成功呢次是, 醫生建議我做自然周期,而且KEEP 返做ASSISTANT HATCHING (今次是兩粒胚胎都拆左胚胎)。




大宅

積分: 2032


45#
發表於 16-12-8 15:10 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 14:26
剛剛睇完陳醫生,佢話我個case係無機會自然懷孕,左邊卵巢原來已經俾我幾年前個水瘤destroy咗,右邊卵巢雖 ...
如果要看100萬,真係無錢生.無法.你會否看其它醫生看有沒有其它意見?還是仍會看陳醫生?你覺得佢好嗎?


大宅

積分: 1516


46#
發表於 16-12-8 15:13 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 16-12-8 15:10
如果要看100萬,真係無錢生.無法.你會否看其它醫生看有沒有其它意見?還是仍會看陳醫生?你覺得佢好嗎?
...

其實我覺得陳醫生都幾好,講解得好詳細,不過價錢就.......我有諗緊睇多一個醫生,聽多個意見再決定點做,另外我會睇住中醫一路調理下先


大宅

積分: 2032


47#
發表於 16-12-8 16:00 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-8 15:13
其實我覺得陳醫生都幾好,講解得好詳細,不過價錢就.......我有諗緊睇多一個醫生,聽多個意見再決定點做, ...
有個JM看中醫,說有幫助,你加油.其實我BOOK左陳醫生,不過,要下年3月先有得看,真是等了又等.剛剛打了電話去SO醫生,原來佢要先看胚胎專家,佢發個醫生比你,這樣真的不太好...所以我都想找另一個醫生早些看.


大宅

積分: 1516


48#
發表於 16-12-8 16:03 |只看該作者
babyyanyanpig 發表於 16-12-8 16:00
有個JM看中醫,說有幫助,你加油.其實我BOOK左陳醫生,不過,要下年3月先有得看,真是等了又等.剛剛打了電話去SO ...

本來我book陳醫生係二月十四先有得睇,點知早兩日姑娘打黎話臨時有人cancel,俾我補上,先有得咁早睇咋

Btw, So醫生是誰?


大宅

積分: 1516


49#
發表於 16-12-10 09:45 |只看該作者
我聽人講做ivf好痛,是否抽卵時痛?


大宅

積分: 2032


50#
發表於 16-12-12 11:21 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-8 16:03
本來我book陳醫生係二月十四先有得睇,點知早兩日姑娘打黎話臨時有人cancel,俾我補上,先有得咁早睇咋

B ...
咁好,我都想早D睇,唔想成日得個等字...
SO醫生係偉澤醫生,都出名的.你可以找找看.


大宅

積分: 2218


51#
發表於 16-12-12 21:54 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 14:26
剛剛睇完陳醫生,佢話我個case係無機會自然懷孕,左邊卵巢原來已經俾我幾年前個水瘤destroy咗,右邊卵巢雖 ...

會唔會只係唔想接你case呀?

我覺得就算係難,都應該要鼓勵下病人丫,佢講到咁絕!

樓主不用灰心,天無絕人之路嫁!願主祝福你


禁止訪問

積分: 693


52#
發表於 16-12-12 22:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1516


53#
發表於 16-12-13 22:25 |只看該作者
jingle_bell 發表於 16-12-12 21:54
會唔會只係唔想接你case呀?

我覺得就算係難,都應該要鼓勵下病人丫,佢講到咁絕!

佢又唔似唔想接我個case喎,佢叫我如果要做ivf就要盡快。不過我打算問多個醫生意見先,始終咁大件事


大宅

積分: 2218


54#
發表於 16-12-13 23:21 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-13 22:25
佢又唔似唔想接我個case喎,佢叫我如果要做ivf就要盡快。不過我打算問多個醫生意見先,始終咁大件事
...

如果佢比到信心你就好喇!如果要抽好多次卵先夠數,建議你考慮去台灣!祝福你


大宅

積分: 4480


55#
發表於 16-12-14 21:54 |只看該作者
joii22 發表於 16-12-6 21:33
藉著我自己的case,希望比少少鼓勵你.
我舊年年頭都去左初診陳志慧,我當時37歲,卵少,amh低...(CHECK左先生精 ...

我都係得2-3粒基礎卵泡,好難有B,好傷心呢


大宅

積分: 1516


56#
發表於 16-12-15 12:17 |只看該作者
bbkk707 發表於 16-12-14 21:54
我都係得2-3粒基礎卵泡,好難有B,好傷心呢

咁你打唔打算做ivf?


大宅

積分: 1171


57#
發表於 16-12-15 13:03 |只看該作者
magicwand115 發表於 16-12-6 19:27
樓主同我case一樣。。。
今日去左睇報告。。。出來驗到我右邊塞左。。。得番一邊。。。。我老公蟲蟲 ...

想問睇醫生。檢查加醫生費total 幾錢??呢d case係睇不育定婦科??


大宅

積分: 3119


58#
發表於 17-11-3 19:20 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 14:26
剛剛睇完陳醫生,佢話我個case係無機會自然懷孕,左邊卵巢原來已經俾我幾年前個水瘤destroy咗,右邊卵巢雖 ...

你而家做左一次ivf bingo 嗎?


大宅

積分: 1516


59#
發表於 17-11-3 19:39 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-3 19:20
你而家做左一次ivf bingo 嗎?

係呀


大宅

積分: 3400


60#
發表於 17-11-3 21:09 |只看該作者
tomatolmc 發表於 16-12-6 14:26
剛剛睇完陳醫生,佢話我個case係無機會自然懷孕,左邊卵巢原來已經俾我幾年前個水瘤destroy咗,右邊卵巢雖 ...

唔好灰, 呢個陳醫生鐘意嚇人。

不過, 台灣個技術同針藥成熟過香港好多, 香港醫生無辦法既野, 台灣醫生有辦法解決。

台灣個價錢都平過香港二分或三分一(包埋機票酒店)。

去台灣唔需要飛太多次, 正常去三次, 初診攞藥, 抽卵同植入。 有時可以即日來回。 唔放心去多幾次都無問題。

我自己依家係愛群睇緊, 愛群仲有中醫部可幫你調養身體。 中西醫用同一份病歷。 我自己感受非常之好, 你可以考慮下。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo