夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


41#
發表於 08-12-12 20:17 |只看該作者
樓主諗通左真係恭喜你

不過你最好同老公講定,如果朋bb太扭計,可能會先同bb返屋企,預先溝通左可減少不必要的爭執。


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


42#
發表於 08-12-13 00:35 |只看該作者
俾我都會去,有得去總好過係屋企湊仔咁dry,何況係呢D普天同慶既日子,大家放鬆下都應該
到時大把人幫你看住個女tin,分分鍾個女掛住同人地玩都吾理你ar.到時順便同老公係附近行一陣拍下拖仔.你話幾好


大宅

積分: 2703


43#
發表於 08-12-13 00:53 |只看該作者
去咪好囉, 不過都提一提你, 最好係你同bb都食咗嘢先去, 一來你唔會因為bb而捱餓, 二來bb肚仔飽心情都好d, 加上行多兩行易瞓好多.

Merry X'mas!
十月變形記: http://hk.myblog.yahoo.com/bibu-fish


瑪瑙宮

積分: 139320

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


44#
發表於 08-12-13 01:58 |只看該作者
我會去,不過如果個女有咩事(3更半夜,可能會凍/其他野)就要求早走...
不過你地去frd屋企定d公園?
如果frd屋企就冇問題啦....


等待驗證會員

積分: 0


45#
發表於 08-12-13 11:34 |只看該作者
我不知幾恨C6有節目叫埋我呀!!


子爵府

積分: 14987

2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


46#
發表於 08-12-13 11:38 |只看該作者


大宅

積分: 2333


47#
發表於 08-12-13 16:25 |只看該作者
比我都會去呀,
難得老公肯帶埋我地去玩...
不過有d事先就要注意.

我上星期都帶左亞囡去bbq(亞囡都係14個月)
雖然我地係下午去,不過o個日超凍,超大風,得12,13度~~

第一,我唔建議你帶bb車.但一定要帶咩帶!
因為我上次有帶車,但亞囡無坐過!!!訓著覺都無放佢落去,因為好大風~~
個個爭住抱,所以佢都無咩機會坐.同埋雖然我係下午去,但亞囡都要訓晏覺,o個d地方咁噪又大風,咩住佢訓會訓得耐d.我仲一路咩住一路打麻將,亞囡都訓到成個鐘!

第二.記得帶帽,外套&大毛巾~
因為bbq地方始終好空曠,會比較大風.
大毛巾係o係亞囡訓覺時摟住,擋住d風~~

第三,因為我唔知你去邊度燒,但而家o既天氣都唔會有太多蚊,
不過最好帶埋防蚊o既東西,以備不時之需.


大宅

積分: 2561


48#
發表於 08-12-13 20:25 |只看該作者
我都不知幾恨 跟埋老公去玩呀


子爵府

積分: 12904

醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 08-12-13 22:00 |只看該作者
原來老公肯帶埋我哋去玩係令人羨慕架(唔覺意變咗哂命添 ),不過又多咗人支持,唔知點解我有信心可以搞得掂啦!

NicoleTszChing,唔該哂你!你嘅經驗好有用,我會記得要帶齊嘢,雖然依家未決定地點,不過應該都係喺郊外或燒烤場,我會注意架啦!


複式洋房

積分: 135


50#
發表於 08-12-13 23:34 |只看該作者
我會去,咁難得可以同老公囡囡一齊過x'mas


侯爵府

積分: 23781

2024年龍年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 08-12-14 12:42 |只看該作者
比我係會去, 不過唔會帶bb去. 夜麻麻bb咁細去d野外地方, bb好易"領"野。


大宅

積分: 2273


52#
發表於 08-12-14 15:14 |只看該作者
我就一定會去!!老公重視妳同bb先想妳哋一齊去,係好開心既事!
加上平安夜1年先得1次,
就算幾夜幾唔夠瞓都係一晚姐,
佢啲朋友妳唔識,bbq完咪識囉...
至於bb,我都會帶,但做足準備工夫,
雖然佢只得14個月,
但多多少少都可以感染下熱鬧既聖誕氣氛嘛,
眼瞓咪係車仔度瞓囉,一次半次姐,
如果真係扭計得好勁,妳老公都會同妳早啲走啦!


男爵府

積分: 5667


53#
發表於 08-12-14 19:41 |只看該作者
原文章由 414928 於 12 12 2008 20:17 發表
樓主諗通左真係恭喜你

不過你最好同老公講定,如果朋bb太扭計,可能會先同bb返屋企,預先溝通左可減少不必要的爭執。

對!其他參加者遇上bb「扭計」時掃興的感覺(產生嫌棄的程度)便可以降至最低。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo