想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3022

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


41#
發表於 17-11-6 20:57 |只看該作者
yddi 發表於 17-1-25 19:38
我成日都諗,一係就唔生,一係就最少生2個。

得一個,將來有咩大事都得佢一個面對/承擔,唔想佢壓力好大 ...

非常同意


子爵府

積分: 11707

畀面勳章


42#
發表於 17-11-9 09:24 |只看該作者
gogogo~ 發表於 17-1-30 00:53
我就struggle喺3歲阿女度,佢佔有慾強,唔想同人分媽咪,連爸爸都唔得,佢有性別歧視唔鍾意男仔,亦講明唔想要細 ...
我仔相反,
生妹妹時哥哥3歲多D,
妹妹出世頭一個月, 哥哥好呷醋, 不過之後就冇喇, 咩都有妹妹份, 去邊都要我地帶埋妹妹,
妹妹依家1歲, 2個成日攬埋一堆~

我仔話要3個妹妹, 我欠佢2個, 哈哈~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo