想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 3787


41#
發表於 17-4-8 10:54 |只看該作者
照過一次,照之前唔記得食止痛藥,塞咗嗰邊痛到暈


大宅

積分: 3452


42#
發表於 17-4-8 11:28 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-4-8 10:47
暈同嘔 應該係對D藥水既反應 因為我都有
照完之後一坐起身就想嘔 我又打左枝放鬆針 所以又眼矇又暈 ...

咁其實真是好辛苦


大宅

積分: 3197


43#
發表於 17-4-8 12:26 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 11:28
咁其實真是好辛苦

係事後辛苦D 可能當日我本身已經唔舒服 又好緊張
所以做完之後一放鬆哂就反而有好多唔好反應


大宅

積分: 3197


44#
發表於 17-4-8 12:28 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 11:28
咁其實真是好辛苦

之前有jm介紹呢間 你可以參考下
myimage.jpg


大宅

積分: 1673


45#
發表於 17-4-8 13:26 |只看該作者

回覆樓主:

今日在仁安照完,唔太痛,過程都好快好順利,最痛只係鴨嘴撐到最大果下,灌水唔痛,但有一下攪肚痛想痾屎既感覺。
仁安姑娘醫生都好好,過程解釋得好清楚
照完會有少少頭暈,照前要食少少野


大宅

積分: 3452


46#
發表於 17-4-8 13:35 |只看該作者
~SumSumi~ 發表於 17-4-8 13:26
今日在仁安照完,唔太痛,過程都好快好順利,最痛只係鴨嘴撐到最大果下,灌水唔痛,但有一下攪肚痛想痾屎既 ...

鴨嘴拑係我最討厭的東西!
我做親抺片已經嗌到拆天


大宅

積分: 1673


47#
發表於 17-4-8 13:40 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 13:35
鴨嘴拑係我最討厭的東西!
我做親抺片已經嗌到拆天

你要有心理準備,鴨嘴比平時婦科檢查會撐得再大啲,不過忍耐一下,過程好快過


大宅

積分: 3452


48#
發表於 17-4-8 13:50 |只看該作者
~SumSumi~ 發表於 17-4-8 13:40
你要有心理準備,鴨嘴比平時婦科檢查會撐得再大啲,不過忍耐一下,過程好快過
...

救命!有冇得打麻醉針先?


大宅

積分: 3452


49#
發表於 17-4-8 13:51 |只看該作者
~SumSumi~ 發表於 17-4-8 13:40
你要有心理準備,鴨嘴比平時婦科檢查會撐得再大啲,不過忍耐一下,過程好快過
...

救命!有冇得打麻醉針先?


大宅

積分: 1673


50#
發表於 17-4-8 13:55 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 13:51
救命!有冇得打麻醉針先?

無,我原本都好驚好緊張,但姑娘好好,會安慰叫你放鬆d


別墅

積分: 845


51#
發表於 17-4-8 15:03 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 13:51
救命!有冇得打麻醉針先?

放鬆d,其實成個過程好快。

我本人就照完後無特別不適反應。所以唔洗未去就驚定先。

你事前可以早一個鐘食定止痛藥都得。打麻醉針就唔洗諗了。


大宅

積分: 3452


52#
發表於 17-4-8 15:05 |只看該作者
Palapachan 發表於 17-4-8 15:03
放鬆d,其實成個過程好快。

我本人就照完後無特別不適反應。所以唔洗未去就驚定先。

謝謝!


複式洋房

積分: 335


53#
發表於 17-4-9 17:57 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-8 13:51
救命!有冇得打麻醉針先?

最緊要真係個人放鬆~放鬆~再放鬆~


大宅

積分: 1491


54#
發表於 17-4-10 19:52 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-7 18:02
仁安係咪醫生自己做?
可唔可以就是book 去做呢樣野?好像醫生可靠d !
痛嗎?
我睇仁安婦科先咖,醫生建議我照。佢嚇我照輸卵輸痛過照抹片 10 倍,我諗左幾個月先 book 輸卵管。
我覺得塞個鉗果時少少痛,灌藥水果下都有少少痛,好似要迫爆我個子宮咁。但照完真係唔痛,仲可以行街。

事後用 m 巾,流返啲藥水出黎,透明既,加少少血絲。

有 3 個姑娘睇住,加一個男醫生。

我覺得 ok 呀!去照啦,唔駛心絲絲估下估下。

day 1 第一日 m 就可以打電話去 book 啦。


大宅

積分: 3452


55#
發表於 17-4-10 20:18 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-4-10 19:52
我睇仁安婦科先咖,醫生建議我照。佢嚇我照輸卵輸痛過照抹片 10 倍,我諗左幾個月先 book 輸卵管。
我覺得 ...

我今天打左去仁安要on waiting list. 可能醫生full 掛,咁比多少少時間我考慮。其實我在政府也睇緊生育科,可能遲d 也要我照,不過我驚政府醫院仲恐怖,我係另一個post 睇到有JM 照完發炎。但政府又可以慳返d 銭,都仲考慮緊!


大宅

積分: 1491


56#
發表於 17-4-10 23:29 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-10 20:18
我今天打左去仁安要on waiting list. 可能醫生full 掛,咁比多少少時間我考慮。其實我在政府也睇緊生育科 ...
Full 左?噢,上次我一打去就有。可能我係 non peak hr,下晝 3 點冇乜人。
再考慮咪要等下一個 cycle?

試唔試上面 jm suggest 果間格蘭 14 樓?我之前爬文,啲人都話幾好。

我冇睇開政府,佢地照輸卵管幾多錢呀?

而家到我想排生育科啦⋯⋯


大宅

積分: 3452


57#
發表於 17-4-11 13:48 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-4-10 23:29
Full 左?噢,上次我一打去就有。可能我係 non peak hr,下晝 3 點冇乜人。
再考慮咪要等下一個 cycle?

我都係度見到有JM 話book 到,我排到waiting list 30. 佢冇問我時間所以我唔明,我指定董醫生唔知有冇關係
政府生育科$100 咋 ,抽血唔洗錢


大宅

積分: 1491


58#
發表於 17-4-11 15:57 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-11 13:48
我都係度見到有JM 話book 到,我排到waiting list 30. 佢冇問我時間所以我唔明,我指定董醫生唔知有冇關係 ...
我唔知可以揀醫生 我以為照輸卵管係 medical imaging,唔係婦科醫生做


你政府幾時呀?定係等政府安排?橫掂而家都係等


大宅

積分: 3452


59#
發表於 17-4-11 17:05 |只看該作者
我其實我唔知d程序,我只是抽左血,六月會見政府生育科,到時聽下先,如果佢地幫我驗又唔太等耐就ok, 否則就去私家,所以排定仁安先!


大宅

積分: 1012


60#
發表於 17-4-11 22:16 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

我想問下係咪一定要嚟m day 10去照呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo