自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   7


用戶要求終止服務

積分: 7055


41#
發表於 17-3-8 17:48 |只看該作者
我仔資優,出世之後已經好難攪,湊佢一個=湊十個乖乖baby


公爵府

積分: 27498

好媽媽勳章


42#
發表於 17-3-8 17:48 |只看該作者
三蕃薯 發表於 17-3-8 16:53
如果同老師傾開計,老師話資優佢就唔係架啦,但係即刻兜一兜話不過佢都算中上嘅。咁你地會唔會有少少唔開心 ...

老師憑咩咁講?資優一定要做智力評估,唔係由佢話係唔係。佢態度有問題
開心每一天


公爵府

積分: 26546


43#
發表於 17-3-8 17:49 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

大部分都係,所以我寧願中上


翡翠宮

積分: 82035

畀面勳章


44#
發表於 17-3-8 17:52 |只看該作者
taimic18 發表於 17-3-8 17:39
其實點先係資優?宜家D人只要小朋友難教D、活躍D就話佢資優
我見學校D同學可以返資優學苑嗰D,完全睇吾出邊 ...
好多學校只係揀成績好既同學去資優學苑,佢地未必真係資優

而資優小朋友又未必中意做功課同溫習考試,所以資優又未必等如成績頂級好

日日是好日


公爵府

積分: 27498

好媽媽勳章


45#
發表於 17-3-8 17:55 |只看該作者
bmuimami 發表於 17-3-8 17:45
聽過有啲父母認為自己仔女係資優,就四圍去測試,呢間唔得就第間,務求有一間話係為止。知道之後又點?讀讀 ...

所以坊間個啲我唔信,我仔個時係學校推薦去香港資優教育學院做評估,係政府轄下嘅
開心每一天


侯爵府

積分: 24937

畀面勳章


46#
發表於 17-3-8 17:57 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-8 17:47
個個唔同,我女係語文能力較強,空間感較弱,所以佢細個成日跌跌撞撞
佢係典型藝術家型,多愁善感,細個成 ...

有無做測試?
Nice to meet you!


翡翠宮

積分: 75345


47#
發表於 17-3-8 17:58 |只看該作者
雪影 發表於 17-3-8 17:55
所以坊間個啲我唔信,我仔個時係學校推薦去香港資優教育學院做評估,係政府轄下嘅
...

咁知道咗之後,有乜行動配合栽培?學校有冇特別培訓或安排?
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


翡翠宮

積分: 82035

畀面勳章


48#
發表於 17-3-8 17:59 |只看該作者
secretrose 發表於 17-3-8 17:57
有無做測試?
有呀,所以咪知道佢係資優,心理學家教左我某d技巧同佢溝通,我既日子先容易過
日日是好日


公爵府

積分: 27498

好媽媽勳章


49#
發表於 17-3-8 18:11 |只看該作者
bmuimami 發表於 17-3-8 17:58
咁知道咗之後,有乜行動配合栽培?學校有冇特別培訓或安排?

學校就無特別安排,不過好多奧數同機械人比賽,我仔都有份參加,仲有出國比賽嘅機會。而我自己就重點栽培佢嘅強項
開心每一天


翡翠宮

積分: 75345


50#
發表於 17-3-8 18:30 |只看該作者
雪影 發表於 17-3-8 18:11
學校就無特別安排,不過好多奧數同機械人比賽,我仔都有份參加,仲有出國比賽嘅機會。而我自己就重點栽培 ...



男仔重點栽培數理好吖
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


公爵府

積分: 27498

好媽媽勳章


51#
發表於 17-3-8 18:38 |只看該作者
mother904 發表於 17-3-8 17:47
個個唔同,我女係語文能力較強,空間感較弱,所以佢細個成日跌跌撞撞
佢係典型藝術家型,多愁善感,細個成 ...

同我仔有啲似,我仔好細個諗嘢已經杞人憂天,老師形容係諗得比同年齡小朋友前好多,不過有時諗到嘅後果比較負面,咁有好有壞嘅,佢會因為怕面對做壞事嘅後果,所以會遁規導矩,同時有啲嘢佢諗到但唔敢做,要多鼓勵
開心每一天


公爵府

積分: 27498

好媽媽勳章


52#
發表於 17-3-8 18:39 |只看該作者
bmuimami 發表於 17-3-8 18:30
男仔重點栽培數理好吖

我仔數學係好不過唔算好特出,反而機械人係強項,我都有俾佢去比賽
開心每一天


珍珠宮

積分: 30213


53#
發表於 17-3-8 19:18 |只看該作者
etcat 發表於 17-3-8 17:06
普普通通就夠,資優好多時會附帶情緒問題 都勞心勞力架!

同意,有别於常人,可能好難搞同教,中上及勤力,已不知幾生修道了


子爵府

積分: 12495

2018復活節勳章


54#
發表於 17-3-8 19:41 |只看該作者
流星花丸 發表於 17-3-8 17:48
我仔資優,出世之後已經好難攪,湊佢一個=湊十個乖乖baby

大概有幾難湊法?唔食奶唔瞓覺?


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


55#
發表於 17-3-8 19:46 |只看該作者
正正常常健康就好好喇
總有離別的時候


侯爵府

積分: 20348


56#
發表於 17-3-8 19:49 |只看該作者
黃二少奶 發表於 17-3-8 16:47
唔望資優,資優一定搭樣ADHD嘅野落去,普普通通即可

不一定搭其中一樣,我個學生資優, IQ 138, 但樣樣平均,好易教又聽話,不過我知係萬中無一


用戶要求終止服務

積分: 23099

畀面勳章


57#
發表於 17-3-8 20:04 |只看該作者
我寧願佢好命,開開心心咁過一生

點評

davywm    發表於 17-3-14 10:33
APIGMA    發表於 17-3-12 11:40


瑪瑙宮

積分: 128559

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 開心吸收勳章


58#
發表於 17-3-8 20:42 |只看該作者
中上.

望小朋友係資優係無知父母自己既願望. 我個仔有同學係資優, 有ADHD, 真係難教, 就算轉左校都係俾人欺凌, 佢又響學校攪事. 我個仔同佢去生日會, 佢無啦啦推我個仔落河.


用戶要求終止服務

積分: 7055


59#
發表於 17-3-8 21:51 |只看該作者
lafield 發表於 17-3-8 19:41
大概有幾難湊法?唔食奶唔瞓覺?

正常食嘢,不過比其他bb瞓得少,一歲之後精力超旺盛,好早識講嘢,人哋學緊魚,佢識晒成個海底,人哋學蜜蜂蝴蝶,佢識晒所有昆蟲⋯
難湊在於之前每晚要睇幾十本書、講故事⋯揸乾父母精力


珍珠宮

積分: 45360

叻叻勳章 畀面勳章


60#
發表於 17-3-8 21:55 |只看該作者
資優,好難教,又臭脾氣

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo