母乳餵哺

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 1932


41#
發表於 17-4-12 22:01 |只看該作者
Miuboo 發表於 17-4-12 20:04
本帖最後由 Miuboo 於 17-4-12 20:05 編輯

係一直都係4泵嗎?

你坐緊月已可全人奶好叻呀,我當時要到BB兩個月先做到全人奶。
我頭一至兩個月都係keep住3-4小時泵一次,到放完產假後返到公司先轉4泵。
我每次泵都會泵30分鐘,邊泵邊按摩同埋不停睇BB既video,幫助自己做多啲奶。如果30分鐘後仍有奶出,我會泵到冇為止


複式洋房

積分: 467


42#
發表於 17-4-12 22:54 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 19:31
我係由BB第五日開始既全泵媽,產假期間keep住4個鐘泵一次,有陪月煲上奶湯水。陪月走咗之後繼續每日飲代茶 ...

請問可以pm催乳師contact俾我嗎?


複式洋房

積分: 242


43#
發表於 17-4-19 19:07 |只看該作者
jwingbb 發表於 17-3-19 23:23
初時全日得240ml,而家全日1000ml左右
我阿B過幾日滿月了。而家每日泵都只有300ml.之前只是240ml.你之前係咪都係咁?奶量是不是慢慢上升?我想知我是不是上唔到奶?差不多一個月了

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo