夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


瑪瑙宮

積分: 139681


41#
發表於 17-3-27 08:19 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-27 08:11
係。。尋日又叫我快啲減肥。。話對住我冇性慾
哇,佢把口咁賤,你話你对住佢都一樣冇性慾。


子爵府

積分: 14047


42#
發表於 17-3-27 08:33 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 16:31
未生仔前大家拍拖一個星期閒日起碼見兩3次。。星期6日全日見。。但生完仔。。到而家。。個仔18個月。。呢排 ...

其實你幾高幾磅先?


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


43#
發表於 17-3-27 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1134


44#
發表於 17-3-27 09:57 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-27 08:11
係。。尋日又叫我快啲減肥。。話對住我冇性慾

最怕係佢心返黎,但係你已經冇所謂。點解佢地做呢d野 講呢d說話前唔諗清楚後果⋯⋯


大宅

積分: 1134


45#
發表於 17-3-27 09:57 |只看該作者
hunterml 發表於 17-3-27 09:41
我只想要大唔要細, 又算唔算賤男?

唔算,起碼你愛老婆先


瑪瑙宮

積分: 139681


46#
發表於 17-3-27 09:59 |只看該作者
hunterml 發表於 17-3-27 09:41
我只想要大唔要細, 又算唔算賤男?

到真係比你唔要你就唔捨得架喇, 咪咁口响响.


已刪除用户

積分: 6787

開心吸收勳章


47#
發表於 17-3-27 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59284


48#
發表於 17-3-27 11:38 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-25 20:11
佢話我可以帶個仔走。。但佢一蚊都唔會俾我

咁講好過分咼,依家佢似唔想付責任


禁止訪問

積分: 764


49#
發表於 17-3-27 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1048


50#
發表於 17-3-27 16:58 |只看該作者
hunterml 發表於 17-3-27 10:00
我只係想要2人世界, 我由頭到尾都唔想要下一代. 但我偏偏有2件 ..........

咁你又唔做安全措施。。。


大宅

積分: 1048


51#
發表於 17-3-27 16:58 |只看該作者
AMYBO 發表於 17-3-27 14:27
咁過份?有左先結婚?

有左先結婚呀


大宅

積分: 1804


52#
發表於 17-3-27 17:30 |只看該作者
咁其實你肥左幾多? 生完都盡量唔好比自己放"EA"

要有自己生活, 有自己錢, 唔好比籍口D 男人出去滾


大宅

積分: 1048


53#
發表於 17-3-28 12:56 |只看該作者
gtg435i 發表於 17-3-27 17:30
咁其實你肥左幾多? 生完都盡量唔好比自己放"EA"

要有自己生活, 有自己錢, 唔好比籍口D 男人出去滾

係。。我要努力減肥


男爵府

積分: 5826


54#
發表於 17-3-30 11:54 |只看該作者
本帖最後由 henry0729 於 17-3-30 11:55 編輯

睇黎好多人的老公都好有私人空間,
我係爸爸,
日日就返工放工返屋企,
我有時都想行下街, (有時係真係有野要買)
但諗到如果行一陣街,
便會遲好多返屋企,
又見少個仔一陣,
個仔又見多工人一陣,
便決定立即回家,

好似最近, 真係電腦隨時死亡,
對波鞋又爛了,
我都懶得去買,

可能係我本人不太喜歡行街啦

偶爾一次去下朋友聚會係OK (例如一個月一次), 但一星期幾次就太誇張,

不過老套D講, 如果你老公當初都係宅男, 你會否LIKE佢?


複式洋房

積分: 367


55#
發表於 17-3-30 14:58 |只看該作者
佢會唔會根本唔想要小朋友?你哋之前有冇溝通清楚?


別墅

積分: 890


56#
發表於 17-3-30 17:36 |只看該作者
乜人嚟嫁?你估生完小孩之後個個都會係黎姿咩,男人你試下肚皮又吹大又縮小會點?不過樓主不要為他而減肥,為自己可以靚d同健康而減,我記得細個都吾想媽媽拖著自己見到同學仔,因為她真的好肥。所以我生完都話俾自己知不能太肥


大宅

積分: 1048


57#
發表於 17-3-30 19:59 |只看該作者
henry0729 發表於 17-3-30 11:54
睇黎好多人的老公都好有私人空間,
我係爸爸,
日日就返工放工返屋企,

佢係點都要搵啲節目俾自己而遲番屋企。。佢ot唔會即番屋企試過幾次上波樓吹水飲酒。。。唔洗ot又唔會早番。。一係上波樓。。一係去pt 一係去踩車。。總之好似點都要搵野做唔番屋企。。。同佢拍拖都冇咩點周圍去啦。。宅男都好過冇腳雀仔。。


大宅

積分: 1048


58#
發表於 17-3-30 19:59 |只看該作者
ziba 發表於 17-3-30 14:58
佢會唔會根本唔想要小朋友?你哋之前有冇溝通清楚?

我有問佢要唔要。。佢話要。。


大宅

積分: 1048


59#
發表於 17-3-30 19:59 |只看該作者
Amycow 發表於 17-3-30 17:36
乜人嚟嫁?你估生完小孩之後個個都會係黎姿咩,男人你試下肚皮又吹大又縮小會點?不過樓主不要為他而減肥, ...

佢唔會諗。。過左佢就覺得冇事一樣。。


男爵府

積分: 6156


60#
發表於 17-3-30 20:50 |只看該作者
ling201 發表於 17-3-27 08:11
係。。尋日又叫我快啲減肥。。話對住我冇性慾



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo