夫婦情感

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   5


男爵府

積分: 6156


41#
發表於 17-3-29 17:14 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 17-3-29 17:22 編輯

希望樓主唔好介意我咁講,其實你會唔會可能有一個好大嘅問題,就係不能良好自我控制情緒,所以以前會有點酗酒,因為唔識自己處理情緒,但又急於解決,最後用酒精麻醉自己。到而家同老婆有問題,再次因為冇管理好自己情緒,係咁逼個老婆原諒你,唔比空間佢,喪炸佢whatsapp,又搵佢啲朋友最後佢知道左,關係進一步惡化。


複式洋房

積分: 395


42#
發表於 17-3-29 17:31 |只看該作者
你說得也是


複式洋房

積分: 395


43#
發表於 17-3-29 17:39 |只看該作者
我今年45,冇乜朋友,有都是工作上半朋友半工友,除左返工,我一定在家,我的工作不定時,有時半夜三更返工又有,半夜回家又有,我的世界只有這個家,失去了我等於失去了全部,係因為我好怕失去,做左好多佢覺得我討佢厭的行為,所以我們之間已經冇左信任,佢開到口連愛也沒有了,好憎恨我,非常後悔嫁了給我,我毀了她一生,現在她想追求她想要的生活,我怎樣?我緊張係錯了,她說這些話我全身上下都跌入萬丈深淵,之後所做的事情過了火位


複式洋房

積分: 395


44#
發表於 17-3-29 18:06 |只看該作者
現在返工像個機械人,回家像個活死人,如何挽留、補救,原來做多錯多,講多錯多


子爵府

積分: 14327


45#
發表於 17-3-29 18:21 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-29 18:06
現在返工像個機械人,回家像個活死人,如何挽留、補救,原來做多錯多,講多錯多
...

咁佢忍左你幾耐
你挽留左幾耐
自己計下數囉
未經本人同意,請勿轉載內容!


瑪瑙宮

積分: 139710


46#
發表於 17-3-29 22:51 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-29 18:06
現在返工像個機械人,回家像個活死人,如何挽留、補救,原來做多錯多,講多錯多
...

如果佢真是死心了的話, 你唯有整理你的心情, 以後做孩子的爸爸, 盡父親的責任, 佢有任何要幫的地方盡量幫, 不過, 我諗佢有事都會自己攪掂.


複式洋房

積分: 149


47#
發表於 17-3-30 02:39 |只看該作者
行動相信最實際


翡翠宮

積分: 97287


48#
發表於 17-3-30 08:08 |只看該作者

回覆樓主:

暫時唔好迫老婆住
喺屋企多啲同小朋友玩
老婆看在心內就會加番你分㗎啦
之後再搵小朋友送下花比老婆氹下佢
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 11952


49#
發表於 17-3-30 08:37 |只看該作者

回覆樓主:

加油樓主....

如果真係因為你之前酗酒問題而搞到咁....可能你太太真係一次又一次比咗機會你....其實你太太都好無力好沮喪....下呢個決定自己都難受....我老公都會飲醉,佢亦都唔會發顛只係瞓覺。但係我自己都覺得佢咁樣好討厭!其實你呢個狀態維持咗幾耐?

如果我係你太太...我覺得你而家做任何動作,都變得討厭...而家真係要暫停任何小動作,再做只會令件事更加快無灣轉架...

試下寫信啦…寫咗比佢,佢想睇先打開嚟睇...當感覺無咁薑嘅時候就買份小禮物比佢.....再約佢食下飯睇下會唔會好啲?

我係女人,我其實都好怕响我嬲緊時我老公再不停同我講對唔住,即時講氹返我嘅說話....聽到只會更燥底,更火滾!!!

希望樓主最後結局點都好,繼續要堅持介酒呀~
希望你太太快啲原諒你啦!


複式洋房

積分: 395


50#
發表於 17-3-30 09:11 |只看該作者
唯有係咁


公爵府

積分: 27112

2024年龍年勳章 畀面勳章


51#
發表於 17-3-30 09:14 |只看該作者
有冇試吓打親情牌?同太太帶啲小朋友出去玩,令到啲小朋友好開心,重拾家庭溫暖。令你太太睇到家庭有你響度係好重要。重拾對佢嘅溫馨,例如做一本快樂相冊俾佢回憶一下。我相信你們之間亦有過一段好溫馨好甜蜜的回憶,我覺得你唔係好差,最少你有陪太太去上產前班,唔係好多老公做得到。

但最重要嘅一點,你有冇曾經好有誠意好用心咁向佢道歉,對以前你所帶比佢所受嘅委屈痛苦深感後悔,承諾就算有冇佢在身邊也會改。亦要表示呢個道歉唔係要求佢原諒,只係請求佢比一段時間你去觀察你係唔係誠心改過。試一下,女人心軟不是對男人,是對子女,只要對子女有利她們都會細心考慮。


複式洋房

積分: 395


52#
發表於 17-3-30 09:24 |只看該作者
生對仔女我都在產房拖著太大的手,睇住二個小朋友出世


複式洋房

積分: 395


53#
發表於 17-3-30 09:28 |只看該作者
其實我也是單親家庭長大的,我媽媽在我一歲的時候自殺死了,我爸爸一個男人帶著我這個一歳多的BB,之後童年不斷被安排去人地屋企生活,基本上我童年非常悲慘,長大後立志要有一個屬於自己的家,但最後如此,唉


別墅

積分: 784


54#
發表於 17-3-30 10:09 |只看該作者
何必何必


別墅

積分: 651


55#
發表於 17-3-30 10:21 |只看該作者
Al0417 發表於 17-3-30 09:28
其實我也是單親家庭長大的,我媽媽在我一歲的時候自殺死了,我爸爸一個男人帶著我這個一歳多的BB,之後童年 ...

你邊都仲可以怪人地,怪之前自小的經歷?

我想問下你,
請問你太太有無叫過你介酒?
請問你怎樣答你太太呢?
當你太太頂你唔住,提出冷靜期,
你又怎樣回答你太太,可有答應過什麼嗎?
你做到嗎?

我身邊有太多像你這樣的酒鬼,
酒鬼講野那句說話會記住?
終日怨天怨地,又話人地唔俾機會,
又話人地絕情,又自我憐惜......

你太太俾機會你嗰時,請問你有無珍惜?
如果你真係愛這個家!
請你自重la!
做返個人,介酒,改變自己,咪再煩你太太,
唔好再傷害你的家人!俾返d正常日子佢地!
你如果真係介到,改變到,人地一定會睇到!
現在你再承諾什麼什麼都沒有意思,
沒有人會信一個酒鬼的說話⋯⋯
作為兩個小朋友的爸爸爭氣吧!





複式洋房

積分: 395


56#
發表於 17-3-30 12:34 |只看該作者
你講得好啱,我之前真是一個酒鬼,飲到如今這個田地,後悔也沒用了,咁多位太太們講得出了問題,我要改變,為了個家,一對可愛的仔女


複式洋房

積分: 367


57#
發表於 17-3-30 14:57 |只看該作者
一個女人對你失望,係好難返轉頭。希望你可以用真誠去打動你太太啦


複式洋房

積分: 395


58#
發表於 17-3-30 15:48 |只看該作者
現在我已經講咩做咩她也不想聽,眼尾都唔會望我一眼,如同陌生人一樣


珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


59#
發表於 17-3-30 17:05 |只看該作者
做好老公, 爸爸本份之餘, 再好似以前追佢咁重身追求, 例如送花, 送小禮物, 約佢等等, 但可以慢慢, 唔好一次過, 否則佢可能覺得你煩


珍珠宮

積分: 47510

馬年勳章 2024年龍年勳章


60#
發表於 17-3-30 17:08 |只看該作者
又或者搵婚姻輔導

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo