夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


翡翠宮

積分: 79226


41#
發表於 17-4-16 14:56 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:39
係呀,我哋真係唔係好夾

吾夾就吾好哂時間啦
星座只可以睇20%左右
吾好咁認真


瑪瑙宮

積分: 139661


42#
發表於 17-4-16 15:05 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:28
巨蟹座係對人有要求,但係同樣嘅要求自己都做唔到

我家姐果个係男朋友, 唔係老公, 要求會唔同卦. 男巨蟹同女巨蟹又唔同, 我家姐會發嬌嗲, 佢男朋友就會做佢要佢做 ge 野.


男爵府

積分: 8879


43#
發表於 17-4-16 15:52 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:59
你點令佢投降架?
佢好似成日都唔知自己想點咁,又固執,又矛盾

唔知自己想點:我隻蟹佬做野左思右想,想幾個星期都未想好,我通常開始無耐性,蟹佬就會變成老婆話事。

固執:非常啦。不過除左生仔固執地堅持外,其他野撞過一兩次板,就識問老婆意見。

矛盾:我隻蟹佬無咩機會有呢個情況,因為我已經極速決定左,矛盾未黎得切出現。

蟹佬夠愛你,你夠愛自己。咩唔知自己想點、固執同矛盾都唔係問題。

女人首先要對自己好。


男爵府

積分: 8879


44#
發表於 17-4-16 15:58 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:27
我都以為係千載不變,但係佢話我哋唔夾,長痛不如短痛。
但係分咗手之後,又搵我又約我食飯,唔知佢想點。 ...

分左手就係分左手。唔好回頭、唔好心軟。

如果你年齡25或以上,更加唔好心軟。對Ex仁慈,就係對自己殘忍。

夠愛你既,就會明確要求復合。唔知自己想點,即係拖住你。

人,都有犯賤基因,你拒絕再糾纏,對方反而看高你一線。


禁止訪問

積分: 5647


45#
發表於 17-4-16 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 669


46#
發表於 17-4-18 02:33 |只看該作者
不如諗下你對佢有幾重要佢有幾愛你?

我識嘅蟹大都超顧家
好貼心
會花時間同另一半溝通
大前題係佢要好愛你想娶你返屋企


男爵府

積分: 8879


47#
發表於 17-4-18 09:27 |只看該作者
cheryl_mum 發表於 17-4-18 02:33
不如諗下你對佢有幾重要佢有幾愛你?

我識嘅蟹大都超顧家

呢個真呀。

蟹佬如果好愛你,你放個屁蟹佬都話係香咖,更加唔好話挑剔你或想改變你。隻蟹仲會成日帶你番去見屋企人,亦會就算兩個人無野做,單純在同一個空間都會覺得好溫暖。

因為我屋企隻蟹就係咁。


大宅

積分: 1119


48#
發表於 17-4-18 10:17 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 02:32
有無人另一半係巨蟹座?而你地自己又係咩星座呢?
可以分享下同巨蟹相處既心得嗎?可以點應付巨蟹啲屎忽鬼 ...
我老公係巨蟹, 我係雙子
我明呀, 巨蟹真係好難頂, 好虛偽
一時一樣, 應重視既唔重視,
唔應重視既佢又走去重視,
我成日都會被激死
相處心得, 我覺得係唔好信晒佢講既野,
係佢做D唔岩既行為前, 一定要先制止
如果唔係, 佢興起係唔會聽


別墅

積分: 903


49#
發表於 17-4-19 00:50 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:28
巨蟹座係對人有要求,但係同樣嘅要求自己都做唔到

係!超級double standard 又固執又死要面又幼稚又燥狂!!jm 佢只係你男朋友啫,你仲有得揀


複式洋房

積分: 397


50#
發表於 17-4-19 01:10 |只看該作者
見到樓主句訓導主任真係好有共嗚,我兩個ex都係巨蟹,一個超考順性格正常,一個就超級固執!啲雞毛蒜皮既野都要同你嗌一餐,有佢講無人講,佢講既就係真理最後真係超難頂分左手,分手後都會wtsapp話掛住我,雖然知道我唔會回頭但努力改緊,我話食餐飯佢又會say no ,真係唔知佢想點


複式洋房

積分: 158


51#
發表於 17-4-19 01:20 |只看該作者
mini1204 發表於 17-4-16 13:24
我隻蟹好就我,homebody, 鍾意一樣野就全力 focus落去,千載不變。
不過,
好Q悶

本帖最後由 kinkiyima 於 17-4-19 01:32 編輯

我果隻都係,但好悶,鍾情佢啲興趣,好沉迷,例如耳機,搖控車,打機,好毒,但生活上都就曬我嘅,我係金牛,係固執過佢,所以唔太覺佢固執,佢係有啲性格係咁就一世係咁,千年不變,例如睇岩一樣野好心急,明知有可能唔岩心水都照買之後後悔,所以講左好多次,之後都廢事講,同埋對興趣方面嘅物件要求好高,難滿足,好顧家,一個月只拎二千蚊連搭車食早餐等等,好慳,其他都俾我管理同儲,錢任我洗,但如果見我洗過份左會叫我慳下錢


複式洋房

積分: 158


52#
發表於 17-4-19 01:21 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:31
然後佢最叻咪唔出聲唔講野囉,問題係冇解決到架

好認同


禁止訪問

積分: 2157


53#
發表於 17-4-19 01:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2102


54#
發表於 17-4-19 01:33 |只看該作者
我對付我隻巨蟹,係采取乜都「哦」左先既態度,吾係哦佢,係佢同我有乜訓話,我都應佢「哦」一聲。兩個人雙處,知佢有乜吾好,就諗辦法將會爭拗既機會減底,佢要一分認同,我就認同佢先,等佢講完,再慢慢同佢分析。


男爵府

積分: 8879


55#
發表於 17-4-19 08:51 |只看該作者
kinkiyima 發表於 17-4-19 01:20
本帖最後由 kinkiyima 於 17-4-19 01:32 編輯

我果隻都係,但好悶,鍾情佢啲興趣,好沉迷,例如耳機, ...

鍾意既興趣,會好沉迷

同意!我隻蟹好彩只係鍾意健身,加上萬年不變既慳家性格,只係買幾舊鐵在家日日舉同免費跑步。


男爵府

積分: 8879


56#
發表於 17-4-19 08:58 |只看該作者
ysab 發表於 17-4-19 01:33
我對付我隻巨蟹,係采取乜都「哦」左先既態度,吾係哦佢,係佢同我有乜訓話,我都應佢「哦」一聲。兩個人雙 ...

哈哈!我係白羊,唔俾蟹娥得,一娥我,我就會唔耐煩咁話“好煩呀你”,跟住閃人


珍珠宮

積分: 37236


57#
發表於 17-4-20 21:29 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 12:57
固執,超固執,明知自己性格問題但死都唔改。一時一樣,下唔定主意,唔理人感受,好似訓導主任,要人聽晒 ...

我係巨蟹,但我完全唔係呢個性格喎


男爵府

積分: 6783


58#
發表於 17-4-22 15:43 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:31
然後佢最叻咪唔出聲唔講野囉,問題係冇解決到架

係呀!我隻蟹都係咁!
佢自己做就得,你做就唔得,當你話佢上次都係咁,佢會藉口話無,唔記得,再嚟就發脾氣等你收聲!
你有証有據時佢就扮唔知,唔岀聲,轉話題,之後不了了之。


男爵府

積分: 5454


59#
發表於 17-4-22 17:06 |只看該作者
eelenomis 發表於 17-4-22 15:43
係呀!我隻蟹都係咁!
佢自己做就得,你做就唔得,當你話佢上次都係咁,佢會藉口話無,唔記得,再嚟就發脾 ...

Exactly... 好令人沮喪


大宅

積分: 4289


60#
發表於 17-4-22 21:11 |只看該作者
BlairHo_2015 發表於 17-4-16 13:43
我因為工作唔開心同佢講,佢就迫不及待發表佢嘅偉論,但佢嘅偉論令我好唔開心,我狂喊,佢都唔停,佢話佢 ...

呢個係男人都會係咁,不論咩星座既男人都會理性咁分析工作上的問題,佢地係唔會明女人只係想呻比人聽下,附和下.....

我係巨蟹我覺得自己都好有巨蟹特性:懶,拖得就拖同情緒化我都點我男友點到陀陀拎..不過佢又ok俾我點,佢係雙魚,星座黎講都算夾,我地又無話要對方改呢改路窩,如果要對方改變咁多嘢不如就直頭換個個啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo