夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 26464


41#
發表於 17-4-18 22:54 |只看該作者
阿仔跟妳十零年就有自己的朋輩兄弟、女朋友,老公先係跟自己廝守一生!
恭賀新禧,迎春接福!


子爵府

積分: 11091


42#
發表於 17-4-18 23:20 |只看該作者
其實有個可以信任嘅人幫忙睇住幾日,都應該同老公去放鬆一下


大宅

積分: 2249


43#
發表於 17-4-18 23:27 |只看該作者
mrs.chan 發表於 17-4-18 22:54
阿仔跟妳十零年就有自己的朋輩兄弟、女朋友,老公先係跟自己廝守一生!
...

都啱嘅
但我唔想去潛水囉

我自己又肥 仲要著泳衣!


伯爵府

積分: 19137


44#
發表於 17-4-18 23:49 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

帶埋一齊去米仲開心


侯爵府

積分: 21125


45#
發表於 17-4-19 12:56 |只看該作者
如果我老公開口話要兩個去旅行,我一定會去,總之想辦法安排好人湊個仔。

維繫好兩公婆的感情係送比小朋友最好的禮物。

小朋友只要有人妥善照顧,無你幾日喺佢人生中無咩大影響。

但兩夫妻的感情,一件事都可以有好大影響。老公如果覺得被忽略,久而久之感情轉淡,無咗個老公對你嘅仔女影響係一世。


大宅

積分: 2995


46#
發表於 17-4-19 16:03 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-18 17:20
叫公公婆婆 可以睇住阿仔 又可以盡我女兒責任

咁作為太太的責任呢?
如果搵到信得過的人肯接手湊女,我真係想即刻同老公去二人世界呀


珍珠宮

積分: 31027


47#
發表於 17-4-19 17:06 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-18 16:51
我有諗過: 帶仔仔+公公婆婆

你老公想同你二人世界嘛?好心你就咪鬼咁掃興啦!等到佢冇興趣再同你去就後悔都太遲!


珍珠宮

積分: 31496


48#
發表於 17-4-19 19:10 |只看該作者
aidan08 發表於 17-4-19 12:56
如果我老公開口話要兩個去旅行,我一定會去,總之想辦法安排好人湊個仔。

維繫好兩公婆的感情係送比小朋友 ...

well said


翡翠宮

積分: 86659

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


49#
發表於 17-4-19 22:53 |只看該作者
你又唔係去一頭半個月旅行,如果你自己爸媽肯湊,一年一次行開兩三日有咩所謂? 而家科技先進你可能個幾日同父母video chat。做父母親力親為係應該,但有時兩個人行開下抖下氣拍下拖無所厚非,正如你返工都有年假啦


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


50#
發表於 17-4-20 10:51 |只看該作者
本帖最後由 lingfu 於 17-4-20 10:52 編輯
mistresslui 發表於 17-4-18 16:51
我有諗過: 帶仔仔+公公婆婆

做老公聽到咁即刻唔想去
好好做呀媽同女既責任啦
唔使做人老婆嫁喇

我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


珍珠宮

積分: 40792

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


51#
發表於 17-4-20 18:35 |只看該作者
mistresslui 發表於 17-4-17 23:48
我老公想同我去旅行
但我又唔想放低佢 (其實已經兩歳)

搵到人幫手 一定要去


珍珠宮

積分: 30221


52#
發表於 17-4-21 19:13 |只看該作者
去,一定要去,仲要定期去,若老公也不想同你單獨旅行,真係感情期限到期了


別墅

積分: 733


53#
發表於 17-4-21 21:43 |只看該作者
aidan08 發表於 17-4-19 12:56
如果我老公開口話要兩個去旅行,我一定會去,總之想辦法安排好人湊個仔。

維繫好兩公婆的感情係送比小朋友 ...

呢d先係真智慧
把握機會做番個女人la


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


54#
發表於 17-4-21 23:11 |只看該作者
我都唔捨得的…所以呀囡一直都是我們的第三者
Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


55#
發表於 17-4-22 02:50 |只看該作者
我都會放低個女去旅行

1歲又好

2歲又好

日日有得視像

有乜所謂

橫掂我平時只係睇頭睇尾個個


大宅

積分: 2249


56#
發表於 17-4-22 11:03 |只看該作者
Gmama 發表於 17-4-21 19:13
去,一定要去,仲要定期去,若老公也不想同你單獨旅行,真係感情期限到期了
...



珍珠宮

積分: 31362


57#
發表於 17-4-22 17:07 |只看該作者

回覆樓主:

我會老公行先,因為佢係陪伴我一生嘅人,而且去旅行都係幾日,有可靠親人照顧都ok呀,又可以日日facetime,開開心心同老公去放鬆幾日啦!


水晶宮

積分: 51137


58#
發表於 17-4-22 18:15 |只看該作者

回覆樓主:

2歲。。我都唔想放,等大多啲先啦~


男爵府

積分: 9780


59#
發表於 17-4-22 23:01 |只看該作者
我叫過老公幾次擺低個囡同我去旅行,我老公唔肯
至多係一個月一兩次同我出街食飯
其實小朋友未必會掛住爸媽,係爸媽自己唔捨得啫


子爵府

積分: 12269


60#
發表於 17-4-23 13:45 |只看該作者
其實兩公婆都要拍吓拖,我都想放低個仔二人世界幾日,不過無人湊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo