自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1921


41#
發表於 17-4-20 20:22 |只看該作者

回覆樓主:

我會打招呼呀~你個題目令我諗起一件趣事。
記得有一個下午,喺新城市廣場撞到廿年前嘅同學, 我見唔到佢,但係佢就見到我。 佢喺人潮之中大聲叫我個花名,然後好熱情咁撲埋嚟。嗰下真係覺得佢over咗。
P.S. 個商場係新城市廣場(可想而知幾多人)


翡翠宮

積分: 81391

2018復活節勳章 開心吸收勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 17-4-20 20:27 |只看該作者
tingtingalex 發表於 17-4-19 05:36
有次搭巴士見到,我同佢打招呼
佢知我是誰?
佢就望去另一面連hello都冇句......算啦!
試過係圖書館,有個男仔係咁同我笑,又點頭。我心唸你係邊個,我都唔識你,望左一陣都唔記得,行過就算。
後來幾日後才醒返起係一個好耐冇見既同學。


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


43#
發表於 17-4-20 20:30 |只看該作者
如果見到,認到....人地叫我...我會回應..

但係我應該唔會叫人...
因為我認唔到人

我試過...無數次...
有人叫得出我名...同我傾左一輪...
其實最後我都唔知佢係邊個...

最搞笑果次....
我同仔仔去完商場...只係食左LUNCH冇買野...
搭LIFT去拎車時...撞到對母女...
佢地一見到我就叫我同仔仔..話好耐冇見...
係..叫得出我同仔仔個名的....
但佢囡又冇同我仔玩喎...唔似係熟既..

臨出LIFT..佢話佢買左唔少野..
有單多..比張我.等我有FREE PARKING...
跟手佢地就一支箭咁走左...

事後我問仔仔...係咪佢同學??興趣班??托兒所?幼稚園?小學?
跟住我諗....會唔會係網友呢?
因為有一段時間我成日搞網友聚會,聖誕PARTY果D...
最終我同仔都唔知果2母女係邊個


公爵府

積分: 26546


44#
發表於 17-4-20 20:30 |只看該作者

回覆樓主:

唔會


琥珀宮

積分: 152982


45#
發表於 17-4-20 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

唔打


琥珀宮

積分: 152982


46#
發表於 17-4-20 20:35 |只看該作者
月希 發表於 17-4-20 20:30
如果見到,認到....人地叫我...我會回應..

但係我應該唔會叫人...



禁止訪問

積分: 2230


47#
發表於 17-4-20 23:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34853

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 陪月勳章


48#
發表於 17-4-20 23:45 |只看該作者
未必


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


49#
發表於 17-4-20 23:46 |只看該作者
有次係間舖頭撞到舊同學佢見到我先重同我打招呼先,我當然有回應啦,之後覺得自己着得好求其又樣衰又肥,所以我好快走左,因為當時就快生


禁止訪問

積分: 8654


50#
發表於 17-4-21 00:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


51#
發表於 17-4-21 00:15 |只看該作者
tingtingalex 發表於 17-4-19 05:36
有次搭巴士見到,我同佢打招呼
佢知我是誰?
佢就望去另一面連hello都冇句......算啦!


其實我面盲症, 好怕記錯人, 不過人地主動打招呼..我都會HELLO下


大宅

積分: 2338


52#
發表於 17-4-21 01:44 |只看該作者
睇下熟唔熟

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo