夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   6


子爵府

積分: 13146


41#
發表於 17-4-20 15:37 |只看該作者

回覆樓主:

幾唔甘心,都改變不了命運。只會拖著妳不能前行。


大宅

積分: 4104

虎到金來勳章


42#
發表於 17-4-20 15:44 |只看該作者
唔甘心又點?感情既野有得逼咩?你c6連繼續“氹”你既大話都冇,兩樣俾你選“離婚”or“容忍佢小三”,佢心中冇你,點唔甘心都冇用,自己幸福要自己去爭取,而好明顯,你既幸福唔係佢身上搵到,因為佢心中已經有另一個人了。


大宅

積分: 2793


43#
發表於 17-4-20 15:55 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-20 08:44
其實我好少回應呢類問題,但係我只係想比啲提意你!
你只係唔甘心,你唔係唔甘心無左九年,而唔甘心上次無 ...



大宅

積分: 3851


44#
發表於 17-4-20 16:11 |只看該作者
一而再,再而三咁背叛你,你又無小朋友,放生自己啦! 前面的路更合你!


侯爵府

積分: 22787

BK Milk勳章


45#
發表於 17-4-20 16:25 |只看該作者
我個死都唔肯離婚,又話會改!

早排有個多年男性好朋友講得好啱,「男人變左心,你做咩都冇用,不好放手,俾自己機會」

對我簡直當頭棒喝!


男爵府

積分: 6883


46#
發表於 17-4-20 16:55 |只看該作者
馬霸 發表於 17-4-20 10:22
有小朋友可能會浪子回頭,好似李心潔

靠小朋友,送比我都唔洗恨啦


大宅

積分: 1657


47#
發表於 17-4-20 19:30 |只看該作者
多謝各位的意見及鼓勵,

我而家個心好亂,
我仲係好愛佢,難放手,點算 ?

我知我好傻,好蠢,

不停想, 佢對我點衰點衰,
但同時又不停諗反我哋一齊嘅開心日子,

好矛盾,好亂

離婚,定係忍落去 ?
我真係決定唔到


大宅

積分: 2174


48#
發表於 17-4-20 19:32 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-20 08:44
其實我好少回應呢類問題,但係我只係想比啲提意你!
你只係唔甘心,你唔係唔甘心無左九年,而唔甘心上次無 ...



大宅

積分: 2174


49#
發表於 17-4-20 19:46 |只看該作者

回覆樓主:

一係接受佢地小三,一係離婚?咁都講得出。成全佢,有冇影低佢d閃卡呀?跟手公開上facebook,send 埋比佢老豆老母姨媽姑姐朋友同事知。橫掂佢咁講都覺得自己冇問題,光明正大怕咩。再跟手同個上海g講句多謝你咁抵得諗接收件冇情冇義自私9痕痕就可以冇左人性既垃圾。
講真,唔甘心係因為你呢刻盲了,當局者迷,如果你真係掉左件廢物,你之前會好快樂,唔走就後悔一生。從新開始過美麗的人生。
加油,努力ko佢


禁止訪問

積分: 9141


50#
發表於 17-4-20 19:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2174


51#
發表於 17-4-20 19:53 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 19:30
多謝各位的意見及鼓勵,

我而家個心好亂,

你諗下,佢份人工會分比果個女人,生日過節佢會去陪個女人。再諗下,如果佢有左呢?大陸女人最叻架啦,到時實要你c6比佢黎香港同娶佢。可能到時又過左幾年,到時你又回到今日呢個處境。


禁止訪問

積分: 29958


52#
發表於 17-4-20 20:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 663


53#
發表於 17-4-20 21:14 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-20 08:44
其實我好少回應呢類問題,但係我只係想比啲提意你!
你只係唔甘心,你唔係唔甘心無左九年,而唔甘心上次無 ...

姊妹,比個好你
祝福


珍珠宮

積分: 37236


54#
發表於 17-4-20 21:22 |只看該作者

回覆樓主:

佢叫你接受小三,證明佢好愛呢個女人,你放手吧!


大宅

積分: 4829


55#
發表於 17-4-20 21:24 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 19:30
多謝各位的意見及鼓勵,

我而家個心好亂,
個男人再三背叛你就算有仔女都係咁話呢種賤男直頭要燒炮仗趕佢走
更何況你冇仔女嘅顧慮
你已算好好彩少咗好多麻煩事

唔甘心只係暫時性亦係好正常反應
但你已經行咗好多冤枉路同嘥咗好多時間
係時候清醒,樓主
係時候 踏出第一步。。。
往後日子,你會知道後悔放手得太遲






大宅

積分: 3943


56#
發表於 17-4-20 21:25 |只看該作者
他傻你揀兩條路,一係離婚,一係接受小三,後者慘過離婚,如果我係你揀離婚,當以退為進,自強,可能有一線生機,會回心轉意,如果真係離婚,當放生自己


禁止訪問

積分: 9141


57#
發表於 17-4-20 21:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24385


58#
發表於 17-4-20 22:06 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

無小朋友如佢所願離婚,反正佢唔愛你,要佢身邊做乜,起初係放唔低,但慢慢想清楚,其實分開是對的


侯爵府

積分: 24196


59#
發表於 17-4-20 22:07 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 04:08
我哋結婚9年,最初3-4年好開心,

自從佢返大陸工作,問題出現,

發生呢件事,你地無小朋友係件幸福既事⋯唔好諗甘唔甘心,再拖落去當你有一日醒既時候⋯你呢段晒既時間就真係唔甘心喇。

重新出發啦,就算個老公同個小三分手,你地中間果條剌都係一世⋯無意思架。


翡翠宮

積分: 79228


60#
發表於 17-4-20 22:24 |只看該作者
renarenahk 發表於 17-4-20 19:30
多謝各位的意見及鼓勵,

我而家個心好亂,

你好愛佢
佢吾愛你
可以點?!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo