想生BB

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   14


大宅

積分: 2343


41#
發表於 17-4-30 08:00 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-29 23:36
我cycle 26-28 days,平時day 13-15排,我今日day 12排卵陽,比平時早左深色,應該快排卵了!

...

我無用紅d check,淨係量體溫,day24仲係36.2
明明上個月都正常


別墅

積分: 834


42#
發表於 17-4-30 08:38 |只看該作者
kpt411 發表於 17-4-30 08:00
我無用紅d check,淨係量體溫,day24仲係36.2
明明上個月都正常

Better 用紅D配合體溫,因為要配合深粗行房,機會率會提高好多,而且仲可以計到自己黃體期足不足夠,我每次深變淺,即是排卵曰,排後14天都準時來m,起碼知道自己黃體ok!而且測體溫一定要朝早,而卵子存活時間只有12至24小時,把握時間很重要


子爵府

積分: 11476


43#
發表於 17-5-14 07:35 |只看該作者
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利
myimage.jpg
myimage.jpg
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


大宅

積分: 1442

開心吸收勳章


44#
發表於 17-5-14 10:28 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜吖!! 祝妳生個健健康康嘅bb!!


別墅

積分: 883


45#
發表於 17-5-14 15:25 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜您呀,祝bb痴實


男爵府

積分: 5895


46#
發表於 17-5-14 15:34 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜晒呀!你照完果個cycle 有冇dodo?定下個月先?


子爵府

積分: 11476


47#
發表於 17-5-14 15:56 |只看該作者
Fatbigball 發表於 17-5-14 15:34
恭喜晒呀!你照完果個cycle 有冇dodo?定下個月先?

其實我應該下cycle 先開始試,所以今cycle 只do一次仲要唔係最近排卵,所以好驚訝
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


大宅

積分: 3452


48#
發表於 17-5-14 16:23 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜呀,好替你高興


別墅

積分: 848


49#
發表於 17-5-14 19:06 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

恭喜呀


大宅

積分: 3119


50#
發表於 17-5-15 00:11 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 07:35
果然好似jm所講,照完輸卵管。。
呢兩條線我等左一年忍唔住喊出黎!希望今次順利:fortunate ...

照完果個cycle bingo?


大宅

積分: 3119


51#
發表於 17-5-15 00:12 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 15:56
其實我應該下cycle 先開始試,所以今cycle 只do一次仲要唔係最近排卵,所以好驚訝
...

恭喜呀。。


別墅

積分: 848


52#
發表於 17-5-20 09:42 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-4-21 22:59
感謝分享祝你早日好孕!我26號也做輸卵管,當每月失望時,我就很堅定要做這個檢查,其實我是一個 ...

可pm D資料我嗎


別墅

積分: 848


53#
發表於 17-5-20 10:02 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-4-21 22:38
去年超級不幸, 又返左黎呢版, 整整一年好努力擺脫陰影, 可惜BB唔肯返黎... (整件事可參考我舊POST)由16年4 ...

可以pm個醫生資料我嗎?


男爵府

積分: 5834


54#
發表於 17-5-21 17:49 |只看該作者
精叻小人類 發表於 17-5-14 10:28
恭喜吖!! 祝妳生個健健康康嘅bb!!

恭喜呀,星期二我會去民安照,係仁安介紹我去,好緊張呀,另外,我有睇開中醫半年架,希望快d中啦

不過我抽血結果,AMH得1.4,卵巢儲備偏低,其他功能就正常


子爵府

積分: 11476


55#
發表於 17-5-21 20:23 |只看該作者
poon412 發表於 17-5-21 17:49
恭喜呀,星期二我會去民安照,係仁安介紹我去,好緊張呀,另外,我有睇開中醫半年架,希望快d中啦

不過我 ...
加油, 希望照完你快d成功~
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


男爵府

積分: 5834


56#
發表於 17-5-21 21:28 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-21 20:23
加油, 希望照完你快d成功~

希望無塞啦


大宅

積分: 1633


57#
發表於 17-5-22 05:06 |只看該作者
恭喜!
照完需要避孕一個cycle嗎?


男爵府

積分: 5834


58#
發表於 17-5-22 08:34 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-14 15:56
其實我應該下cycle 先開始試,所以今cycle 只do一次仲要唔係最近排卵,所以好驚訝
...

今次day幾多do?


子爵府

積分: 11476


59#
發表於 17-5-22 09:17 |只看該作者
poon412 發表於 17-5-22 08:34
今次day幾多do?
I only DO on day 14, but dont know when the egg come out finally as i didnt use red D this month (and the only month)
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


男爵府

積分: 5834


60#
發表於 17-5-23 17:31 |只看該作者
jayk_1030 發表於 17-5-22 09:17
I only DO on day 14, but dont know when the egg come out finally as i didnt use red D this month (an ...

我照左排卵管了,民安醫生話左邊通,右邊睇唔清,叫我等醫生報告,有底片先睇得清楚,照時係驚多過唔舒服,唔痛嘅

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo