夫婦情感

跳至

首頁
12345...11

尾頁
   1


伯爵府

積分: 19398


41#
發表於 17-4-30 23:14 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 23:12
可能係我太心軟了,每次佢講到好唔掂咁,睇在夫妻份上所以我又借比佢~唉 ...

你可以說冇錢,比佢借曬lor,比你激死


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


42#
發表於 17-4-30 23:17 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 23:12
可能係我太心軟了,每次佢講到好唔掂咁,睇在夫妻份上所以我又借比佢~唉 ...

心軟可以當飯食嗎?
你諗下啦,而家你用積蓄倒貼佢都對你咁差,有佢講無人講
到你山窮水盡一日,你真係企都無訂企呀!醒下啦


瑪瑙宮

積分: 139710


43#
發表於 17-4-30 23:26 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-4-30 23:09
同意,但佢要賴皮都要有樓主咁忍讓佢先成事
係我就一句ban埋去,舊債未清,新借免問
立即去搵工,理得佢嬲 ...

係我就話無. 我 ex 有時都會借, 但一定還. 点會句句比錢你但最後係無比咁縮骨.

佢都恰得樓主緊要, 樓主又企唔硬, 無計. 一个女人仔無野做有咩錢呀, 都可以開口借, 自己諗惦佢喇, 無鬼用.


大宅

積分: 2255


44#
發表於 17-4-30 23:36 |只看該作者
睇完有啲火滖,點可以唔比錢你嫁,我一定不會忍,自己出來做野好過,睇到我自己火都來



子爵府

積分: 11316


45#
發表於 17-4-30 23:38 |只看該作者

回覆樓主:

settle哂D嘢先知滙佢,同佢講冇本事就咪學人揸fit,stand firm


伯爵府

積分: 16230


46#
發表於 17-5-1 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

你倒貼屋企仲要俾錢佢洗?樓主之前份工搵好多??

我係你就轉走哂私己先,然後攤開盤數話自己無錢剩,再計下你每月最少咩開支,幾錢,要佢每月拎家用回來,否則你唯有打工。

不過 你返工邊個湊仔???


大宅

積分: 2273


47#
發表於 17-5-1 00:43 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-4-30 23:13
佢講乜都唔重要囉,全部都係藉口黎困住你,陰乾你積蓄啫,重點係你洗乜聽晒佢話
逼ftm倒貼既男 ...
佢5覺自己有問題咁先嬲呀


複式洋房

積分: 243


48#
發表於 17-5-1 00:44 |只看該作者
可唔可以幫bb報o個d托兒服務, 或盡快報N班, 咁你就可以出返黎做野!!


大宅

積分: 2273


49#
發表於 17-5-1 00:44 |只看該作者
bubu7 發表於 17-4-30 23:14
你可以說冇錢,比佢借曬lor,比你激死
我今次一定要企硬


大宅

積分: 2273


50#
發表於 17-5-1 00:47 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 17-4-30 23:17
心軟可以當飯食嗎?
你諗下啦,而家你用積蓄倒貼佢都對你咁差,有佢講無人講
到你山窮水盡一日,你真係企 ...
我依家醒了,等阿B再大D我搵嘢做


大宅

積分: 2273


51#
發表於 17-5-1 00:49 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-4-30 23:26
係我就話無. 我 ex 有時都會借, 但一定還. 点會句句比錢你但最後係無比咁縮骨.

佢都恰得樓主緊要, 樓 ...
呢句無鬼用我曾經閙過佢但佢話佢窮所以我睇佢5起,我真係嬲到想打人


大宅

積分: 2273


52#
發表於 17-5-1 00:52 |只看該作者
jeffkafung 發表於 17-4-30 23:36
睇完有啲火滖,點可以唔比錢你嫁,我一定不會忍,自己出來做野好過,睇到我自己火都來

...
我每次同佢傾呢個問題都被佢激到彈起


大宅

積分: 2273


53#
發表於 17-5-1 00:53 |只看該作者
Bobo113 發表於 17-4-30 23:38
settle哂D嘢先知滙佢,同佢講冇本事就咪學人揸fit,stand firm
睇嚟我要同佢開火了,但次次我都5夠佢講先死


大宅

積分: 2273


54#
發表於 17-5-1 00:55 |只看該作者
hanbb 發表於 17-5-1 00:00
你倒貼屋企仲要俾錢佢洗?樓主之前份工搵好多??

我係你就轉走哂私己先,然後攤開盤數話自己無錢剩,再計 ...
我搵過人湊BB要$6仟


大宅

積分: 2273


55#
發表於 17-5-1 00:57 |只看該作者
lovelybb825 發表於 17-5-1 00:44
可唔可以幫bb報o個d托兒服務, 或盡快報N班, 咁你就可以出返黎做野!!
請問托兒服務喺邊度有呀?安全嗎?唔該曬


瑪瑙宮

積分: 139710


56#
發表於 17-5-1 01:10 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 00:49
呢句無鬼用我曾經閙過佢但佢話佢窮所以我睇佢5起,我真係嬲到想打人

唉, 呀 jm , 呢句野梗係唔係响佢面前話喇, 男人點受得到, 係無人受得住架, 你只要企硬唔借話無錢咪得囉.


大宅

積分: 2273


57#
發表於 17-5-1 01:29 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 01:10
唉, 呀 jm , 呢句野梗係唔係响佢面前話喇, 男人點受得到, 係無人受得住架, 你只要企硬唔借話無錢咪得囉. ...
啱啱叫佢還住D錢比我用住先,佢一句無就扮瞓覺,我問佢返義工咩點解長期無錢?佢話開支大,叫我5好睇錢咁大~錢在銀行人在天堂喎


瑪瑙宮

積分: 139710


58#
發表於 17-5-1 02:09 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-5-1 01:29
啱啱叫佢還住D錢比我用住先,佢一句無就扮瞓覺,我問佢返義工咩點解長期無錢?佢話開支大,叫我5好睇錢咁大 ...

唉, 兩大一小靠果 26k 唔够, 租屋各樣開支又係大的, 佢壓力都大, 遲下又加租, 點都要你一齊做野, 只要安排好 bb 有人湊.


子爵府

積分: 10958

馬年勳章


59#
發表於 17-5-1 02:18 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 22:08
我呢個月頭搵到份工但佢死都5比我返工,同佢嘈交佢反屈我睇錢咁大😟

佢唔俾你返工,佢可以養起來頭家嗎?問佢可唔可以將佢成份糧交俾你分配,你冇收入,佢又俾唔夠$,你冇可能只用儲蓄,佢好唔現實,你地要為BB將來著想,你點都係出返嚟做野保險D


別墅

積分: 722


60#
發表於 17-5-1 02:19 |只看該作者
yys_judy 發表於 17-4-30 17:01
我未生B之前有返工所以都有些積蓄,佢平時有賭吓波買馬咁,我見佢每埸都係幾拾或$100到所以我無阻止但成日 ...

唔好睇少呢一百幾十
馬一場$100,一日有成十場=$1000
一星期有兩日=$2000
一個月有四星期=$8000
你明未?
仲未計賭其他野
點解我咁清楚?因為我前夫就係咁

賭 不能容忍

首頁
12345...11

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo