立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 153
trenycebaby 發表於 17-5-8 12:32 問佢喺邊度瞓,佢話喺賓館到瞓
子爵府
積分: 14204
ansonchau1027 發表於 17-5-8 12:37 去得賓館訓多數有其他野做啦,邊有禁簡單
trenycebaby 發表於 17-5-8 12:55 e個問題都可以問下佢,點解一個人喺賓館?咁一個人仲咩吾返黎瞓?
ansonchau1027 發表於 17-5-8 12:59 你可以試下禁問佢,睇下佢點答你
trenycebaby 發表於 17-5-8 13:15 面對面問? whatsapp問?
積分: 13146
trenycebaby 發表於 17-5-7 02:04 個個星期六都話帶貨返大陸,都吾知係真係假??
伯爵府
積分: 19137
hamsterma 發表於 17-5-8 14:25 有所懷疑,一般都係過夜?定當日來回
珍珠宮
積分: 49369
大宅
積分: 2881
瑤瑤~ 發表於 17-5-8 17:58 本帖最後由 瑤瑤~ 於 17-5-8 17:58 編輯 佢話半夜搭車返香港貴,租賓館會平得過搭車?
積分: 12169
trenycebaby 發表於 17-5-8 14:39 有如果聽日係要返工,咪通常嗰晚會返黎,但聽日係星期日放假就通常過夜第二朝返 ...
公爵府
積分: 25092
積分: 1117
禁止訪問
積分: 2128
積分: 2743
trenycebaby 發表於 17-5-7 14:50 咁又吾係,一個月兩次到,第二日有時中午十二點返,有時三四點返
barbieric 發表於 17-5-17 09:38 我老公同你老公一樣呀,話幫大老細帶貨,星期五中午去,星期六下午1點前就返,維持左5個月到啦,都係一個月2次 ...
trenycebaby 發表於 17-5-17 10:55 咁你發現左點做?
barbieric 發表於 17-5-17 11:03 最初我話離婚,後尾傾完比一次機會佢,因為我有2個小朋友,你而家點呀?
trenycebaby 發表於 17-5-17 11:38 但係我check佢手機又冇咩異樣
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy