自由講場

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   38


大宅

積分: 2926


41#
發表於 17-5-13 20:31 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 20:27
我買呢個,黃色都買過,有柚子味的,不過洗碗用無味好似好d,所以大量入左藍色呢隻

...

Thank you


伯爵府

積分: 15572


42#
發表於 17-5-13 20:33 |只看該作者
Irene_Mummy 發表於 17-5-13 20:18
大 P 香港有售嗎?

大P得水貨要淘


禁止訪問

積分: 968


43#
發表於 17-5-13 20:35 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


44#
發表於 17-5-13 21:38 |只看該作者
Emilyll423 發表於 17-5-13 10:59
我用緊細s ,但係預備轉大S或者大M,考慮中,因為想轉大機我拆晒廚房啲廚櫃再整過☺️現在洗一機碗碟,筲箕 ...

我本來都考慮拆左廚櫃再整,裝埋大機,但都係唔夠位裝,左邊有鋅盆頂住,又邊有煤氣爐頂住,中間又唔夠位


子爵府

積分: 10436


45#
發表於 17-5-13 23:04 |只看該作者
李豆豆 發表於 17-5-13 21:38
我本來都考慮拆左廚櫃再整,裝埋大機,但都係唔夠位裝,左邊有鋅盆頂住,又邊有煤氣爐頂住,中間又唔夠位: ...

45cm夠位嗎?


子爵府

積分: 10436


46#
發表於 17-5-13 23:08 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 20:27
我買呢個,黃色都買過,有柚子味的,不過洗碗用無味好似好d,所以大量入左藍色呢隻

...

我買呢隻牌子洗碗粉,基本上日日開一機(座地45cm),一盒可以用3-4個月。


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


47#
發表於 17-5-13 23:21 |只看該作者
missparent 發表於 17-5-13 23:04
45cm夠位嗎?

唔夠呀


男爵府

積分: 5010

開心吸收勳章


48#
發表於 17-5-13 23:30 |只看該作者
susi1024169 發表於 17-5-13 15:48
本帖最後由 susi1024169 於 17-5-13 15:55 編輯

洗大煎pan就咁,我用auto+vario speed 時間:1:15(好 ...
想請教圖二D碗咁"吸"住放洗得到嗎?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


49#
發表於 17-5-13 23:38 |只看該作者
buzzvan 發表於 17-5-13 23:30
想請教圖二D碗咁"吸"住放洗得到嗎?

部機本身有碗架碟架,d碗一隻隻放碗架,中間只需要有條「喇」仔就洗得乾淨嫁喇,最好d碗係用同款式,擺位就fit d ,我果d係宜家家私買,位好fit,洗得好乾淨


別墅

積分: 961


50#
發表於 17-5-14 00:40 |只看該作者

回覆樓主:

有冇咩用具唔應該放入去?洗唔洗換過啲用具?


禁止訪問

積分: 1161


51#
發表於 17-5-15 16:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1655


52#
發表於 17-5-16 05:11 |只看該作者
李豆豆 發表於 17-5-13 21:38
我本來都考慮拆左廚櫃再整,裝埋大機,但都係唔夠位裝,左邊有鋅盆頂住,又邊有煤氣爐頂住,中間又唔夠位: ...
如果欠少少位,我係你會改細鋅盆,因為已經好少用鋅盆


伯爵府

積分: 17803


53#
發表於 17-5-16 06:32 |只看該作者
我都用左三至四年啦
好方便
洗完 d 野又乾淨
'立立伶'

我用 finish 的清潔粉
都想找隻平 d
^^^... ^^^


水晶宮

積分: 57108


54#
發表於 17-5-16 07:13 |只看該作者
tonghomama 發表於 17-5-12 13:04
要, 要搞入水位! 出水位在sink ! 所以我可以好肯定, 用水少過我手洗!

西門町子有一次免費睇位比advic ...

點約西門子師傅上來睇位?在豐澤/百老匯買都可以幾師傅嗎?


禁止訪問

積分: 27698


55#
發表於 17-5-16 08:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珊瑚宮

積分: 112006

2024年龍年勳章


56#
發表於 17-5-16 08:02 |只看該作者
Emilyll423 發表於 17-5-16 05:11
如果欠少少位,我係你會改細鋅盆,因為已經好少用鋅盆

咁又唔會好少用鋅盆既

其實另一個問題係冇位擺野,本身係3格櫃桶,冇左d野都唔知放邊


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


57#
發表於 17-5-16 08:28 |只看該作者
啱啱買咗部西門子坐枱,好期待

之前淘咗部九陽,三洗9成時間缺水又會洗洗下停轉,好煩。不過試過有洗碗機就明白嗰種方便,所以換部西門子。如果有咩壞起碼可以維修。內籠大D又易擺嘢D。


大宅

積分: 2926


58#
發表於 17-5-16 08:38 |只看該作者
Evilgrin 發表於 17-5-16 08:28
啱啱買咗部西門子坐枱,好期待

之前淘咗部九陽,三洗9成時間缺水又會洗洗下停轉,好煩。不過試過 ...

咁你部機買幾錢呀?都好難返轉頭啦!好彩唔算貴!


子爵府

積分: 14523


59#
發表於 17-5-16 09:59 |只看該作者
Evilgrin 發表於 17-5-16 08:28
啱啱買咗部西門子坐枱,好期待

之前淘咗部九陽,三洗9成時間缺水又會洗洗下停轉,好煩。不過試過 ...

等你報告要枱面開窿嗎?出水入水師傳乎點處理?嗰日我喺旺角百老匯問,個sales話可以喺星盤個水喉T喉入水入洗碗機,至於洗碗機出水,可以落個星盤度?請問你點安裝?


侯爵府

積分: 22888

hashtag影視迷勳章


60#
發表於 17-5-16 10:56 |只看該作者
sjssjssjs 發表於 17-5-16 09:59
等你報告要枱面開窿嗎?出水入水師傳乎點處理?嗰日我喺旺角百老匯問,個sales話可以喺星盤個水喉T ...
未知呀,啱啱買未送貨,不過約咗師傅下星期上來睇位。應該要枱面開洞

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo