夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38494

減齡達人勳章


41#
發表於 17-5-15 09:24 |只看該作者
诤睜你寫都覺得你強勢,我係男人都比你壓到冇氣抖 ,有邊個男人唔鐘意小鳥依人,仲要比人知道佢能力不及力,喺親戚,公司一啲面子都冇,真慘。
呢個世界冇話冇咗邊個會唔得,最多咪亂一陣,馬死落地行,肯比錢,遅早都可以請到個合適。


子爵府

積分: 14204


42#
發表於 17-5-15 11:42 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 08:56
本帖最後由 iluvchun 於 17-5-14 09:02 編輯

變只係多左對仔女,做媽媽點可以每分每秒都温柔?由朝早叫 ...

其實係咪所有結左婚d老公俸止吾洗同老婆拍拖,行下街?因為已結婚,得到手,吾洗再sa時間輕輕我我


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


43#
發表於 17-5-15 11:45 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-14 23:34
要轉工會影響好多方面,而家好似我在公司強勢過佢,但如果我轉工,就會俾人諗佢間公司唔起我。佢係大男人 ...

一間公司冇話冇左邊個職員唔得,
你將自己放得太大了。開口埋口講到你C6冇左你唔掂,
你睇唔起佢,佢一定feel到。
我係你C6就寧願食少D,
唔該你唔好一邊幫我,一邊jer住我,
令我在班細嘅面前冇面就乜都假。




別墅

積分: 591


44#
發表於 17-5-15 16:23 |只看該作者
我強勢係被迫,佢連同partner 開會都要我在場,我同佢講過我唔係老闆叫佢地兩個傾,佢就話我係「事頭婆」

有時屋企有事想請假,老公要我返半日睇下有冇重要事要先處理,其實我有部份工作係可以remote做

仲有,唔係我自己幻想出去搵工會落老公面,而係佢久不久會問我,我啲女性朋友有冇好羡慕我幫老公打工做事頭婆

公司有事,假期我都要放低對仔女俾嫲嫲,我自問唔係事業心重既女人,但責任感令我對工作放鬆唔到。可能係我寵壞左老公,並唔係大家諗到我要食住個男人但又呻佢唔錫我



別墅

積分: 591


45#
發表於 17-5-15 16:29 |只看該作者
Gi-leung 發表於 17-5-14 23:54
我曾經同c6同一間公司(係舊公司認識) 同一部門但role完全唔一樣 但我想講 就算平時工作有幾咁無關連 的的確 ...

好認同你這一句「有時係時勢同環境逼人逼得女人要更強 」

我已盡量做到小鳥依人,但返到公司又唔可以咁,因為我既位置要管人

我放慢去做,做唔到佢想要既又鬧,步伐快佢又覺得我過份緊張


別墅

積分: 591


46#
發表於 17-5-15 16:46 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-15 11:45
一間公司冇話冇左邊個職員唔得,
你將自己放得太大了。開口埋口講到你C6冇左你唔掂,
你睇唔起佢,佢一定f ...

老公英文一般,每逢遇到複雜問題佢就叫我幫佢出email。我每次都話我打完用佢email account send,但佢唔想handle 就叫我跟,cc佢就得。咁你覺得係我問題定佢問題?


伯爵府

積分: 18675


47#
發表於 17-5-15 17:13 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-15 16:29
好認同你這一句「有時係時勢同環境逼人逼得女人要更強 」

我已盡量做到小鳥依人,但返到公司又唔可以咁, ...

假設性問題 如果樓主c6真係覺得你比佢強而變到咁 你會唔會為左佢退下來?

時勢同環境逼到你不得不成為一個女強人 如果你退下來 佢事業上無左你做依賴 或者佢有機會變得更強


子爵府

積分: 11302


48#
發表於 17-5-15 17:33 |只看該作者
回覆 iluvchun 的帖子

學習放下係對你成個家庭一件好事....女人要強到一個點, 係因為男人唔夠成熟帶領唔到個家庭!但唔代表佢接受事實放係眼前.....

放下....係對你既忠告, 好多女人會因為太強...失去左一個好家庭!


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


49#
發表於 17-5-15 18:53 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-15 16:46
老公英文一般,每逢遇到複雜問題佢就叫我幫佢出email。我每次都話我打完用佢email account send,但佢唔想 ...
你幫到老公,毋庸置疑,你老公也好清楚。你可能一個人做三個人的工作,
但你老公才是老闆,
他才是一間公司的核心。
希望你能調整好心態,
多欣賞你老公,

不要抱住間公司冇左你就唔掂的心態。
兩公婆一齊工作好易有衝突,
過來人,懂的。


別墅

積分: 535


50#
發表於 17-5-15 19:08 |只看該作者
我諗你老公自己都知佢工作上無左你唔得

但係男人就係會要面,又要個老婆幫佢但又要認叻扮叻

如果公司你都係事頭婆行唔開,咁唯有在私的時候小女人一d

始終男人鐘意女人"蠢", 其實係識時務,你咪係屋企時扮下蠢比佢認下叻,等佢可以滿足下大男人心態,你又扮豬食老虎


侯爵府

積分: 20164


51#
發表於 17-5-15 20:52 |只看該作者
根本就唔會揀大男人左老公
仲有,點解你會由佢用甘差既語氣話你?點解仲要幫佢?


大宅

積分: 2630


52#
發表於 17-5-15 21:50 |只看該作者

回覆樓主:

完全理解你感受………個個女人都想舒舒服服毫無壓力咁做人媽媽,做人老婆。但事實係好多女人撐起半边天!!!又要係職場上作戰,返到屋企又要做個好媽媽!係老公面前仲要做個小女人!生活就好似人格分裂咁!!!!


水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


53#
發表於 17-5-15 22:30 |只看該作者
我係工作上都好能幹架,我也不會撒嬌,但我C6好愛錫我架


別墅

積分: 591


54#
發表於 17-5-15 22:58 |只看該作者
Gi-leung 發表於 17-5-15 17:13
假設性問題 如果樓主c6真係覺得你比佢強而變到咁 你會唔會為左佢退下來?

時勢同環境逼到你不得不成為一 ...

真係好難取捨,要搵到盡心盡力既員工真係唔容易,見到而家公司既員工我更加放心唔落。或者呢度會有jm覺得我犯賤,如果冇得揀反而唔會煩,明明有機會可以為將來爭取到更好既生活都唔把握又怕會後悔

如果我地已經上左岸,唔使供樓又仔大女大,我一定揀唔再摶。可惜仲大把世界要捱


別墅

積分: 591


55#
發表於 17-5-15 23:03 |只看該作者
aaron626 發表於 17-5-15 17:33
回覆 iluvchun 的帖子

學習放下係對你成個家庭一件好事....女人要強到一個點, 係因為男人唔夠成熟帶領唔到 ...

我都經常提自己要「放下」特別係同老公因爲公司有拗撬返到屋企仲要扮無事咁陪對仔女,然後到佢地瞓哂就困住自己在房喊,有邊個會明白我?


別墅

積分: 591


56#
發表於 17-5-15 23:08 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-15 18:53
你幫到老公,毋庸置疑,你老公也好清楚。你可能一個人做三個人的工作,
但你老公才是老闆,
他才是一間公司 ...

我有試過扮無能話某些事做唔到,佢話:「你以前打工老闆交工作俾你,你都會咁同佢講嗎?」我真係唔知點樣做到好似好無能但又做到哂佢要我做既工作

我而家已經盡量唔involve佢in charge既範疇,我地公司分對外對內我同佢做既野係唔同性質,就係咁先容易俾人察覺到我幫佢


別墅

積分: 591


57#
發表於 17-5-15 23:11 |只看該作者
岚月亮 發表於 17-5-15 20:52
根本就唔會揀大男人左老公
仲有,點解你會由佢用甘差既語氣話你?點解仲要幫佢?
...

如果只係一些小事,我可以唔理就唔理。但去到關於工作,唔可以我同佢嘈完唔做走左去,公司有其他員工,我地都唔想家醜傳千里


別墅

積分: 591


58#
發表於 17-5-15 23:12 |只看該作者
snakesnake2013 發表於 17-5-15 21:50
完全理解你感受………個個女人都想舒舒服服毫無壓力咁做人媽媽,做人老婆。但事實係好多女人撐起半边天!! ...

無錯,我老公連自己人既事都未理好,我仲要做埋佢阿媽。我知男人怕煩,已經用好温柔既語氣提佢。有時佢搞到連仔女既事都受影響,我都唔敢勞氣


別墅

積分: 591


59#
發表於 17-5-15 23:13 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 17-5-15 22:30
我係工作上都好能幹架,我也不會撒嬌,但我C6好愛錫我架

你好幸福


伯爵府

積分: 18675


60#
發表於 17-5-15 23:18 |只看該作者
iluvchun 發表於 17-5-15 22:58
真係好難取捨,要搵到盡心盡力既員工真係唔容易,見到而家公司既員工我更加放心唔落。或者呢度會有jm覺得 ...

其實呢 公司無話無左邊個"人"唔得 只係有無左邊個"崗位"唔得架咋 但家庭就唔同了...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo