自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


大宅

積分: 2244


41#
發表於 17-5-21 00:00 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-20 23:35
真係冇乜事,都唔想出街食
好明白。我每星期日返完教會去食飯係我每個星期最大嘅考驗,但係正正聽完講道,所以要自己原諒體諒人。


公爵府

積分: 26503

畀面勳章


42#
發表於 17-5-21 00:00 |只看該作者

回覆樓主:

呢d真係無下次, 食飯都咁受氣


男爵府

積分: 7746


43#
發表於 17-5-21 00:25 |只看該作者
ipodbaby_123 發表於 17-5-20 23:56
「要食就自己拎,唔食就倒」剩係呢句已經好無禮貌,當啲客係咩呀?垃圾筒呀?

「地區+酒樓名」應該放喺標題 ...

係當我地乞丐係垃圾桶搵野食
好悶呀...


男爵府

積分: 7746


44#
發表於 17-5-21 00:26 |只看該作者
Manmanca 發表於 17-5-21 00:00
呢d真係無下次, 食飯都咁受氣

絕對冇回頭。。

好悶呀...


別墅

積分: 566


45#
發表於 17-5-21 03:40 |只看該作者
食得辛苦


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


46#
發表於 17-5-21 17:51 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-21 00:26
絕對冇回頭。。

我試過一次去茶記,吹左3次杯咖啡都未到,而且見到人地照在係收銀位,冇去叫水吧做野,好嬲 自己去水吧問佢攞,但條氣頂唔順,冇飲,嬲到將杯啡倒哂係枱面
總有離別的時候


瑪瑙宮

積分: 133368


47#
發表於 17-5-21 17:59 |只看該作者
todaysocold 發表於 17-5-19 23:13
今晚我地一行16到18人係將軍澳新都城2期既百x軒食晚飯, 到埋單時候有一個女部長推了一盤糖水出嚟, 同我哋 ...

咁係咪自助式㗎,使唔使加一


大宅

積分: 3323


48#
發表於 17-5-21 18:54 |只看該作者
Chowying 發表於 17-5-21 17:51
我試過一次去茶記,吹左3次杯咖啡都未到,而且見到人地照在係收銀位,冇去叫水吧做野,好嬲 :anger ...

本帖最後由 lemonlmn 於 17-5-21 18:54 編輯

洗唔洗倒枱面,,,


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


49#
發表於 17-5-21 19:01 |只看該作者
lemonlmn 發表於 17-5-21 18:54
本帖最後由 lemonlmn 於 17-5-21 18:54 編輯

洗唔洗倒枱面,,,

我係嬲嫁, 又唔係唔使比錢,叫極都唔黎,叫完個伙計重繼續坐係收銀果位到唔做野,你忍到你本事,我係忍唔到嫁
總有離別的時候


大宅

積分: 3323


50#
發表於 17-5-21 19:11 |只看該作者
Chowying 發表於 17-5-21 19:01
我係嬲嫁, 又唔係唔使比錢,叫極都唔黎,叫完個伙計重繼續坐係收銀果位到唔做野,你忍到你本事,我係忍唔 ...

大可以放係到,唔飲,打電話投訴,倒係枱面,質素太高,,


翡翠宮

積分: 92566

2018復活節勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


51#
發表於 17-5-21 19:16 |只看該作者
lemonlmn 發表於 17-5-21 19:11
大可以放係到,唔飲,打電話投訴,倒係枱面,質素太高,,

同冇質素既人我係唔會用質素高既方法。
你亦冇本事用質素高既方法,攞翻我應有既咖啡
總有離別的時候

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo