夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   8


瑪瑙宮

積分: 139708


41#
發表於 17-5-21 20:13 |只看該作者
dativeond 17-5-21 20:05
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 20:06 編輯

我無咒呀,只係合理推斷,你咪係我合理推斷既其中一位囉 ...

重話無咒?5係咒人使乜咁講野?重要屈我似白姐姐,打横哂黎講你最叻。


大宅

積分: 4224


42#
發表於 17-5-21 20:13 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 20:09
你係咪有唔愉快既過去?

無呀。我只係好討厭消極處理婚姻問題的講法,三句唔夠就講離婚。我一直以為上黎BK講係想救婚姻,而唔係無聊到想圍爐取暖。講真,離婚駛乜人教?你要離咪離囉。

但原來真係有人只想搵啦啦隊支持自己離婚決定係啱,而唔係想救。

你要同路人,呢度大把,加油,一齊同路去。


大宅

積分: 4224


43#
發表於 17-5-21 20:14 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 20:13
重話無咒?5係咒人使乜咁講野?重要屈我似白姐姐,打横哂黎講你最叻。

所以話真係拗唔贏女人。

得啦,樓主要既同路人係你啦,我唔係,我走啦。你扶持佢上路啦,同路人。


別墅

積分: 718


44#
發表於 17-5-21 20:16 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 20:13
無呀。我只係好討厭消極處理婚姻問題的講法,三句唔夠就講離婚。我一直以為上黎BK講係想救婚姻,而唔係無 ...

平心靜氣...
每個人選擇唔同 我有努力面對件事
我講 唔係叫人唔夾就離婚
只係想感概一下
Bk 唔係就係隨心所欲嗎?
正面 負面 在乎你點睇
放生唔代表一定係負面事


別墅

積分: 718


45#
發表於 17-5-21 20:18 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 20:14
所以話真係拗唔贏女人。

得啦,樓主要既同路人係你啦,我唔係,我走啦。你扶持佢上路啦,同路人。

男人 有時就今 ...
要人一定要諗同聽佢講...
自己有個其他相反諗法就發左癲
就唔可以平心靜氣嗎...

點評

soso1227    發表於 17-5-21 21:19


瑪瑙宮

積分: 139708


46#
發表於 17-5-21 20:20 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 20:14
所以話真係拗唔贏女人。

得啦,樓主要既同路人係你啦,我唔係,我走啦。你扶持佢上路啦,同路人。
我回覆裏面冇叫过楼主离婚,扶咩佢上路?又屈我同路人,你係咪心理5平行?


複式洋房

積分: 145


47#
發表於 17-5-21 20:20 |只看該作者
本帖最後由 smalltungtung 於 17-5-29 16:20 編輯

DEL


大宅

積分: 4224


48#
發表於 17-5-21 20:22 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 20:16
平心靜氣...
每個人選擇唔同 我有努力面對件事
我講 唔係叫人唔夾就離婚

咁你加油,自問盡過力都唔得分開未嘗唔係好事,努力向前!


別墅

積分: 718


49#
發表於 17-5-21 20:24 |只看該作者
smalltungtung 發表於 17-5-21 20:20
應該唔係因為第三者。因為每次傾離婚佢都喊得好痛苦,唔似有第三者。
佢工作有壓力、又成日瞓唔到。
會係 ...

我個個都係今
所以我地都有努力過 先搵到問題源頭 再試
有無睇婚姻輔導?


大宅

積分: 4224


50#
發表於 17-5-21 20:25 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 20:20
我回覆裏面冇叫过楼主离婚,扶咩佢上路?又屈我同路人,你係咪心理5平行? ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 20:30 編輯

大佬呀,樓主話想要同路人分享佢感受呀,我唔係,咪走囉。你如果係佢同路人咪扶持佢囉,唔係就走啦。樓主都唔係想有不同意見,佢要同路人咋嘛。

我邊有話離婚,唔好撈亂幾個post好無?閱讀理解唔得,可唔可以睇清楚少少。


瑪瑙宮

積分: 139708


51#
發表於 17-5-21 20:31 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21言平 20:25
大佬呀,樓主話想要同路人分享佢感受呀,我唔係,咪走囉。你係佢同路人咪扶持佢囉。
我邊有話離婚,唔好撈 ...
又咩同路人?我阅讀理解又吾得,知你咒人屈人同批評人好得喇,叻叻豬。


大宅

積分: 4224


52#
發表於 17-5-21 20:32 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 20:31
又咩同路人?我阅讀理解又吾得,知你咒人屈人同批評人好得喇,叻叻豬。

updated 左

大佬呀,樓主話想要同路人分享佢感受呀,我唔係,咪走囉。你如果係佢同路人咪扶持佢囉,唔係就走啦。樓主都唔係想有不同意見,佢要同路人咋嘛。

我邊有話離婚,唔好撈亂幾個post好無?閱讀理解唔得,可唔可以睇清楚少少。


大宅

積分: 4224


53#
發表於 17-5-21 20:35 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-21 20:31
又咩同路人?我阅讀理解又吾得,知你咒人屈人同批評人好得喇,叻叻豬。

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 20:35 編輯

算啦,我唔啱我唔著,好鬼攰。。。

總之樓主要同路人分享感受,我唔係所以我走先,你係唔係同路人我唔知,你係同路人就繼續,唔係就走啦。


複式洋房

積分: 145


54#
發表於 17-5-21 20:42 |只看該作者
本帖最後由 smalltungtung 於 17-5-29 16:21 編輯

DEL


男爵府

積分: 6156


55#
發表於 17-5-21 20:56 |只看該作者
sueue 發表於 17-5-21 19:51
我地有好正面今去搵心理醫生 做婚姻輔導
最大問題係佢唔覺得自己有問題...
...
性格不合或相處問題唔好積埋積埋先清,唔係搵專家都幫唔到手,因為愛會被磨蝕,冇愛,就會冇推動力。我對關係好唔好嘅指標,會睇love、respect和fear,有齊三樣最穩陣,三項都低,你就會發現佢越唔理你任何嘢。呢三樣係平時慢慢累積起來,一有問題或衝突發生,最會睇到你冇緊邊樣。
聽你描述,佢已經去到幾自我中心,自不然唔會認自己有問題。但我必須要講,如果你有咁多樣嘢都唔滿意佢,你點解唔一早拒絕和搵方法解決? 放縱對方到一個程度自己都接受唔到,先解決,佢梗係唔理你。而家你積埋咗,要拆難好多。




男爵府

積分: 6156


56#
發表於 17-5-21 21:00 |只看該作者
smalltungtung 發表於 17-5-21 20:20
應該唔係因為第三者。因為每次傾離婚佢都喊得好痛苦,唔似有第三者。
佢工作有壓力、又成日瞓唔到。
會係 ...

精神情緒影響到生理,就一定要正視
睇心理學家,或教下佢點樣減壓先


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


57#
發表於 17-5-21 21:18 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 20:13
無呀。我只係好討厭消極處理婚姻問題的講法,三句唔夠就講離婚。我一直以為上黎BK講係想救婚姻,而唔係無 ...
有冇爬文?樓主有正面處理,
佢有正式搵輔導㗎!


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


58#
發表於 17-5-21 21:34 |只看該作者
dativebond 發表於 17-5-21 19:30
本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 19:35 編輯

哈哈!男人咁鬼咸濕,娶左番黎都唔搞,都唔反省下,一味 ...

你有冇睇清楚?
樓主有嘗試解決問題,有傾,係對方寧願玩運動。挽救過都唔得,放棄未嘗不是最後方法。
仲有,你點解無端端話人同路人,又話人無長久婚姻,老實講,我唔知你幾大啦,點解要咒人呢? 大家睇法唔同,唔明你點解咁激動。


大宅

積分: 4224


59#
發表於 17-5-21 21:36 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-21 21:18
有冇爬文?樓主有正面處理,
佢有正式搵輔導㗎!

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 21:47 編輯

我果段係答緊樓主,樓主問我係咪有不快經歷,我答無,我話討厭見到消極面對婚姻問題的講法,我係講緊其它留言的姐妹,唔係針對樓主。

我原本認為那些消極講法不利樓主挽救婚姻,點知佢根本做晒野都挽救唔到,佢根本都下左決定,只想係度尋求支持,圍爐取暖,都唔係想問仲可以點救,咁咪算囉。

我本來天真以為樓主想聽不同意見,但原來佢只想和同路人分享感受,我咪收聲囉,有你地咁多同路人分享已好好,我無意拗交,我都話走,你撩我做乜?


大宅

積分: 4224


60#
發表於 17-5-21 21:39 |只看該作者
RAY媽 發表於 17-5-21 21:34
你有冇睇清楚?
樓主有嘗試解決問題,有傾,係對方寧願玩運動。挽救過都唔得,放棄未嘗不是最後方法。
仲 ...

本帖最後由 dativebond 於 17-5-21 21:40 編輯

你地前文後理奇怪,我一開始講果時樓主都未交代佢有做補救,你望下第一頁啦。

仲有,同路人呢個詞語係樓主第二頁時提架。佢想同路人分享感受嘛,仲留係度支持佢既咪全部係同路人,有乜唔啱?

我唔係同路人,都諗住走,由你地仲留係度既同路人互相安慰。係咁撩我做乜?都幾難服侍。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo