夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5519


41#
發表於 17-5-30 18:10 |只看該作者
最後回覆 發表於 17-5-30 15:50
我覺得個男人講大話既話係仲想要段婚姻,
但如果已坦白,即個男人都玩到出面,唔埋老婆感受
...
朋友話坦白完,但感覺唔到c6既行為係想修補段關係,但朋友又想修補。進退兩難


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


42#
發表於 17-5-30 18:16 |只看該作者
afterall 發表於 17-5-30 18:02
同99關係普普通通,不過朋友c6好要面子。




叫佢衡量下,雖然佢唔會回心轉意邊個都幫唔到,但有佢既家人支持你朋友,要分要復合會好好多

如果覺得 99 可以信任,不妨同 99 相量下,也有的 99 不分青紅皂白盲目撐仔的,所以要想清楚 99 係邊一類人

如果唔係考慮下婚姻輔導,兩個人一齊去最好,就算唔係自己一個去搵人傾下都可能有幫助

做得出咁既事再冇面子可言了,而且都係佢阿媽,又唔係外人,為第三者咩都括出去的也有人在


禁止訪問

積分: 7947


43#
發表於 17-5-30 18:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 33225


44#
發表於 17-5-30 19:13 |只看該作者
唔好介意,一睇前面話個男人坦白,我覺得已經係同你朋友攤攤哋牌,真正在乎你朋友感受並且想挽回婚姻,點會自揭。睇到後面,果然如此。


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


45#
發表於 17-5-30 22:15 |只看該作者
Moti 發表於 17-5-30 19:13
唔好介意,一睇前面話個男人坦白,我覺得已經係同你朋友攤攤哋牌,真正在乎你朋友感受並且想挽回婚姻,點會 ...

你講得啱。
攤左大半,等你作為老婆自己唸野,一係自己走,件事順理成章,開頭話未開始,講講下又話開始左,即係上埋架啦...


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


46#
發表於 17-5-30 22:25 |只看該作者
afterall 發表於 17-5-28 13:31
無錯,佢c6肯坦白,但問題係佢無話會同個女同事斷,只係而家企左係度唔知點做好...

咩唔知點做?中意嘅就死纏爛打,唔中意嘅就離婚。

我有個朋友,佢當年男朋友中意咗個同事,我朋友就係鬧佢男朋友變心,又話要死,結果個男仔驚,仲跟足指示行教堂娶咗佢,而家不知幾開心!
中意就要爭取。


子爵府

積分: 12169


47#
發表於 17-5-30 22:49 |只看該作者
afterall 發表於 17-5-30 12:37
原來朋友c6 無完全坦白, 佢地其實暗地裏暗中交往了, 即使將事情講左出來,但繼續同果位女事暗交,程度只 ...

兩個人沒有孩子,男人又被小三勾魂攝魄,他是否真的沒有和小三發生關係此點有保留。男人怕被不停追問,也老覺得只要沒有上床就是沒有出軌,這卻是一個很大的笑話。

自己幸福與否比面子重要,如果丈夫根本無意去修補關係,他覺得可以兩邊游走,也不願意去做決定,這樣硬撐著的婚姻真可以走下去嗎?

單身、已婚或離婚都是一件很個人化的決定,張三李四不相干的人又關自己甚麼事?人生是自己的,要好好愛自己,好好去過生活。如果這男人根本不珍惜婚姻本身的含義,今天沒走了小三,還可以有無數的小四小五小六⋯就正因為沒有孩子,如男人根本不覺得有錯也不想去做了斷,那又何必去死守一段已爛的男人?

因為要維繫婚姻必須兩人同心協力才可以。
mc <()>


珍珠宮

積分: 32672


48#
發表於 17-5-31 16:36 |只看該作者
Rubik 發表於 17-5-30 14:18
所以只可以對自己好d,重心放返係自己度,當個男人可有可無,到時邊個冇咗邊個唔得都未知!

男人。。。你 ...

同意


男爵府

積分: 5519


49#
發表於 17-6-1 08:51 |只看該作者
mc 發表於 17-5-30 22:49
兩個人沒有孩子,男人又被小三勾魂攝魄,他是否真的沒有和小三發生關係此點有保留。男人怕被不停追問,也 ...
朋友c6 唔係覺得無錯,佢係內疚的。佢仍然會欺騙我朋友。明明係仲有同女同事聯絡,但佢會扮肚痛係廁所,電話聯繫。不敢比朋友知道。 但同朋友獨處時,專登冷淡,保持距離。 朋友c6又無話要攤牌。 都唔知點好


男爵府

積分: 5241


50#
發表於 17-6-1 10:55 |只看該作者
afterall 發表於 17-6-1 08:51
朋友c6 唔係覺得無錯,佢係內疚的。佢仍然會欺騙我朋友。明明係仲有同女同事聯絡,但佢會扮肚痛係廁所,電 ...

我之前有第三者時,我對以前男朋友態度同你朋友老公嘅態度一模一樣。扮冇同第三者聯繫又唔講分手,一齊時表現似朋友,會保持距離。目的只係想前度主動講分手,始終自己講同有第三者會感覺好對佢唔住,亦怕佢唔肯放手同死纏爛打。


大宅

積分: 2958


51#
發表於 17-6-1 12:30 |只看該作者
afterall 發表於 17-6-1 08:51
朋友c6 唔係覺得無錯,佢係內疚的。佢仍然會欺騙我朋友。明明係仲有同女同事聯絡,但佢會扮肚痛係廁所,電 ...

男人都怕做衰人,所以喜歡等對方提出分開囉,可能等你朋友主動講離婚。

又或者同小三感情尚未穩定,咪拖住老婆先,到穩定先離婚。 你朋友就算一路死守落去, 可能都有機會 有一日被拋棄, 叫佢諗下值唔值得等落去啦。 既然個男人都無心修補, 可能都係得個拖字, 記住女人青春有限呀。


別墅

積分: 533


52#
發表於 17-6-24 23:08 |只看該作者
做老婆需要慢慢去做番點野,給個老公知道,自己是有個家的人。因為我公司都有發生過呢點事情。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo